Zoals ik hem ken, is het wel een prima gozertjequote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb met Thomas van Groningen in hetzelfde jaar gezeten op studie. Vond t niet de sympathiekste gozer
Destiny is all!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Bambergstad vol brouwerijen. Heerlijk daar
Ja! Je moet er alleen niet op de zaterdag van Pasen komen. Goededag, wat was het daar druk zegquote:Op woensdag 31 december 2025 00:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Bambergstad vol brouwerijen. Heerlijk daar
Er zitten nog twee DAB's in het vat natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit zo'n overschatte Beatles. Vind het niet heel erg dat ie flink wegzakt (maar wel jammer dat dit voor bijna alle Beatles geldt)
behalve de fucking Walrusquote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit zo'n overschatte Beatles. Vind het niet heel erg dat ie flink wegzakt (maar wel jammer dat dit voor bijna alle Beatles geldt)
Ik vrees nu zelfs een beetje dat ze de top 100 niet gaan halen, we zullen zien morgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En wat vonden wij daarvan mario?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef mario390 het volgende:
als ik nog veel jonger was dacht ik de zingen over Juden
Dat was ook een godenshowquote:
Dat heb ik met de Bankzittersquote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit ook een mindere. Alleen het einde vind ik leuk
Ik geloof dat dat de schuld van Oasis.quote:
Ik vond Keesman geweldig daar. Schenkerla ook natuurlijk, heerlijke rauch op daar die op kersen eiken had gelegenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Je moet er alleen niet op de zaterdag van Pasen komen. Goededag, wat was het daar druk zegEn bij Ahörnla draaiden ze schlagerversies van grote hits. Dat was echt een verschrikking. Ik had mijn halve liter rotbier erg snel op.
Ik vond Pride op 29 december ook al wel een grote verrassingquote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees nu zelfs een beetje dat ze de top 100 niet gaan halen, we zullen zien morgen.
Dit is wel de eerste grote verrassing vanuit die regionen voor mij (buiten misschien hoe ver Marmot Kennedy is gezakt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |