Ja. Ik heb die man trouwens nooit gezien. We hebben het daar ook nooit over, want dat is ook niet relevant. Ze doet goede dingenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, dat is ook een keuze om de vriendin van Volkert te zijn. Was ze dat destijds al?
Hoiquote:
Was 't wat?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef Raceneus het volgende:
Goedennacht, ik ben terug van een avondje avatar 3 zien
Bij deze omdat ik het ooit door de war haalde.quote:
Ik heb met Thomas van Groningen in hetzelfde jaar gezeten op studie. Vond t niet de sympathiekste gozerquote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Qua bekende personen is, denk ik, mijn beste verhaal dat mijn ma op de kleine Michiel Veenstra en z'n zus heeft gepast
Michiel zelf ook wel een paar keer gesproken. Oh, en ik ken Thomas van Groningen wel enigszins
Sommige mensen hebben geluk dat ze goed tegen een bal kunnen schoppen want het iq is minimaalquote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje zat bij Patrick van Aanholt in de klas. Zijn CITO-score was zo laag dat ze die niet klassikaal durfden voor te lezen. 6 jaar later was ie miljonair
Mijn zus hep Cody Gakpo op de kinderopvang gehad. Het is iets.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje zat bij Patrick van Aanholt in de klas. Zijn CITO-score was zo laag dat ze die niet klassikaal durfden voor te lezen. 6 jaar later was ie miljonair
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wel gehoord dat Giancarlo Esposito (Gus uit Breaking Bad/Better Call Saul) in Groningen heeft gewoond voor een tijdje. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Helaas hem nooit getroffen.
Onmogelijke vraag. Na jaren heel veel speciale bieren te hebben gedronken waarbij het niet zuur genoeg kon, de IPA's niet bitter genoeg en waar de stouts niet op genoeg barrels konden liggen ben ik weer een beetje terug bij de basis. Met goed Duits bier kun je me momenteel enorm gelukkig maken. Een klassieke helles is niet te versmaden. Voor rauchbier kun je me helemaal altijd wakker maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja daar had Zundert ook last van. Wat is je favoriete bier?
Ik heb twee niet eens gezien, als het gaat over waar ik denk dat het over gaat.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef Raceneus het volgende:
Goedennacht, ik ben terug van een avondje avatar 3 zien
We zijn allebei 18+quote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |