Ja daar had Zundert ook last van. Wat is je favoriete bier?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Probleem was vooral dat er geen monniken meer overbleven.![]()
Daarna inderdaad opgekocht. Heb het al een tijd niet meer gehad, smaak zal ongetwijfeld niet heel erg anders zijn maar voor het verhaal is het toch jammer.
Zeker, groot hoopje haarbal, normaal mogen ze niet in slaapkamer maar nu wel deur open gelatenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo. Leuk![]()
Slapen de katten bij elkaar? (Hebben ze dus elkaars gezelschap?)
Die nieuwe. Ik eis nog steeds dat het Vaticaan zichzelf opheft, nog geen succes.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeWas dit nog met Franciscus of al met Leopold?
Heeft het Vaticaan wel excuses aangeboden?
Met die rapper van Tijdmachine?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
@:scorpion_17
Ik denk opeens aan andere Roger Glover
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
@:scorpion_17
Ik denk opeens aan andere Roger Glover
Ahh nou dan zou ik gewoon lekker bij je vriend blijvenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker, groot hoopje haarbal, normaal mogen ze niet in slaapkamer maar nu wel deur open gelaten
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga er ook maar vandoor. Moeheid slaat toe
Trusten Galequote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
tot laterquote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fijne nacht!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vreemd. Lijkt me toch een hele redelijke eisquote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die nieuwe. Ik eis nog steeds dat het Vaticaan zichzelf opheft, nog geen succes.
Wat een baas is het ookquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een escape spel gedaan in een trein van Stadskanaal naar een ander kutdorp daar en weer terug. Daar deed Arjen Robben ook aan mee
Truste PixiesGod!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die was er ongetwijfeld snel weer uitquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar een escape spel gedaan in een trein van Stadskanaal naar een ander kutdorp daar en weer terug. Daar deed Arjen Robben ook aan mee
Ze werd weinig op de hoogte gehouden en hij was wel aanspreekbaar. Ik heb hem niet gesproken maar hij heeft wel op WA gereageerd. Het was vooral heeeel anders dan bij ons zo'n ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook schrikken. Werd je moeder wel op de hoogte gehouden en was je vader aanspreekbaar? Kon je nog wel met hem bellen toen hij in het ziekenhuis lag?
Roy Makaay kwam een keer zelf zijn eigen bier bij mij leveren. Toffe foto aan overgehoudenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Trustequote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |