Reshmie Oogink! Goeie, dat was een klasgenote op de basisschool idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:42 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
En die ene judoka toch die op de Olympische Spelen was? Oké, misschien niet heel bekend, maar toch een Olympiër.
Tijdens de uitvaart?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan een live feed waar wij mogen reageren.
“Duurt te lang”
“Ik denk dat dit elvis”
“Broekje uit”
Ikheb weleens gedate met een schaatsster die World Cups heeft gereden, maar volgens mij is ze nooit naar de Spelen geweestquote:Op woensdag 31 december 2025 00:42 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
En die ene judoka toch die op de Olympische Spelen was? Oké, misschien niet heel bekend, maar toch een Olympiër.
Wie er in je buurt wonenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was de vraag qua bekende mensen?
Zo, dat is ook een keuze om de vriendin van Volkert te zijn. Was ze dat destijds al?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
Bekendste persoon die ik ken. Hmm, ik heb in de klas gezeten met iemand die als verslaggever voor het NOS journaal werkt. En ik heb hier mede een queer festival georganiseerd en heb zo best wat BN'ers een hand gegeven en even mee gepraat. Geen A-celebs, maar toch. En vorige week heeft de vriendin van Volkert (ja, de Volkert) me nog fijne kerstdagen gewenst.
Moet ik ze ook persoonlijk kennen?quote:
Ik heb even geqotsa't.quote:
Nee, gewoon om de hoek of twee.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ik ze ook persoonlijk kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |