Das Phantom zit in het bier?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Roy Makaay kwam een keer zelf zijn eigen bier bij mij leveren. Toffe foto aan overgehouden
Ik sla geen vrouwen. Ik maak voor Wendy graag een uitzonderingquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze is tering-arrogant. Ging ijsje halen bij Nelis; moest ze helemaal voor met jankende larf "weet je wel wie ik ben?!" Ik zei ja, maar ik stond hier eerder
Ja maar ja, morgen blijf ik sowieso thuis na boodschapjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh nou dan zou ik gewoon lekker bij je vriend blijven
Ja heeft zn eigen merk samen met JeanPaul van Gastel (ex Feyenoord). Hapj bierenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das Phantom zit in het bier?
Ik denk dat ik kom tot een aantal bekende journalisten, de ene helft van cabaretduo Maartje & Kine en Kiki Schippersquote:Op woensdag 31 december 2025 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet serieus graven voor een bekende persoon in mijn omgeving, en ik kom er niet op
Een ervaring voor 1x en daarna niet meerquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze werd weinig op de hoogte gehouden en hij was wel aanspreekbaar. Ik heb hem niet gesproken maar hij heeft wel op WA gereageerd. Het was vooral heeeel anders dan bij ons zo'n ziekenhuis.
Mag hoor, ze is net zo hoog als ik dus dat mept lekkerquote:Op woensdag 31 december 2025 00:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Ik maak voor Wendy graag een uitzondering
Rijd je voorzichtig?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:39 schreef ok01 het volgende:
Dank voor alle lieve reacties![]()
Voorlopig gaat Okkie nog nergens heen. Behalve naar haar woonplek, want de borrel is voorbij
Eindelijk bevrijd van sociale verplichtingenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:39 schreef ok01 het volgende:
Voorlopig gaat Okkie nog nergens heen. Behalve naar haar woonplek, want de borrel is voorbij
Fiets/rij/wandel voorzichtig!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:39 schreef ok01 het volgende:
En naar de meet!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:39 schreef ok01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Om Ozzy God te quoten:quote:Op woensdag 31 december 2025 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd. Lijkt me toch een hele redelijke eis
Ik heb dus weleens gehoord dat Michael van Gerwen met z'n Eftelingabo daar de parkeerplaats oprijdt en vindt dat hij dan vooraan mag staan. Komt hij ook me zo'n 'witte wel wie ik ben?' en ik zie dat dus helemaal voor mij en kan niet anders dan in de lach schieten daarvanquote:Op woensdag 31 december 2025 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze is tering-arrogant. Ging ijsje halen bij Nelis; moest ze helemaal voor met jankende larf "weet je wel wie ik ben?!" Ik zei ja, maar ik stond hier eerder
Broekje uit?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef houdjemond het volgende:
Groeps-schuifeltje? Dan ga ik echt bedje bekijken
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Nederlander, een Turk en een Chinees zitten in een busje. Wie reed?Er zitten 3 mensen op een scooter, wie zit er in het midden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Wat grappig, die ken ik ook welquote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bekendste persoon die ik persoonlijk ken, hm. Misschien Mark Lievisse Adriaanse, dat was een oud-huisgenoot in mijn studententijd.
HP Baxxter?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zitten 3 mensen op een scooter, wie zit er in het midden?
En dan een live feed waar wij mogen reageren.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje wil ik op mijn uitvaart en dan foto’s van mij met de Pippies in de dierentuin, op het strand, op vakantie of gewoon thuis.
Eigenlijk had ik hierop moeten stemmen
En die ene judoka toch die op de Olympische Spelen was? Oké, misschien niet heel bekend, maar toch een Olympiër.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bekendste persoon die ik persoonlijk ken, hm. Misschien Mark Lievisse Adriaanse, dat was een oud-huisgenoot in mijn studententijd.
Rob.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Nee ik stond ook echt te kijken van "wat denk je zelf Truus"quote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb dus weleens gehoord dat Michael van Gerwen met z'n Eftelingabo daar de parkeerplaats oprijdt en vindt dat hij dan vooraan mag staan. Komt hij ook me zo'n 'witte wel wie ik ben?' en ik zie dat dus helemaal voor mij en kan niet anders dan in de lach schieten daarvan
Je vergeet "reeds besproken"quote:Op woensdag 31 december 2025 00:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan een live feed waar wij mogen reageren.
“Duurt te lang”
“Ik denk dat dit elvis”
“Broekje uit”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |