Spraakmakers, niet?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef peaceman het volgende:
Ik ken Roos Abelman als jullie dat wat zegt. Bruggink wel eens gesproken.
Oef, moeilijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, gewoon om de hoek of twee.
Klopt idd! Zijn (ex) vriendin woont/woonde daar.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wel gehoord dat Giancarlo Esposito (Gus uit Breaking Bad/Better Call Saul) in Groningen heeft gewoond voor een tijdje. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Helaas hem nooit getroffen.
Rauchbier is heerlijk. Ik was dit jaar nog in Bamberg en ben een aantal brouwerijen afgegaan. Schlenkerla was zo druk, dat de straat voor de brouwerij helemaal voor stond (en binnenin was het nog drukker).quote:Op woensdag 31 december 2025 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onmogelijke vraag. Na jaren heel veel speciale bieren te hebben gedronken waarbij het niet zuur genoeg kon, de IPA's niet bitter genoeg en waar de stouts niet op genoeg barrels konden liggen ben ik weer een beetje terug bij de basis. Met goed Duits bier kun je me momenteel enorm gelukkig maken. Een klassieke helles is niet te versmaden. Voor rauchbier kun je me helemaal altijd wakker maken.
Het standaard Belgische werk heb ik eigenlijk ook jaren overgeslagen, maar daar kan ik nu ook best weer vrolijk van worden. Geen gek idee om zelf ook maar weer eens wat Achel te halen.
En cider! Vooral Baskisch, geen supermarktellende.
KUIPTALKEDquote:Op woensdag 31 december 2025 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Bekendste persoon die ik persoonlijk ken, hm. Misschien Mark Lievisse Adriaanse, dat was een oud-huisgenoot in mijn studententijd.
Yes. Die zat in het groepje waar ik destijds mee omging waarmee we hele nachten doorhaalden.quote:
Bambergquote:Op woensdag 31 december 2025 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rauchbier is heerlijk. Ik was dit jaar nog in Bamberg en ben een aantal brouwerijen afgegaan. Schlenkerla was zo druk, dat de straat voor de brouwerij helemaal voor stond (en binnenin was het nog drukker).
Mooi te horen dat je weer een beetje naar de basis gaat
Het is toch gewoon een kutliedquote:Op woensdag 31 december 2025 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
Dat deze zo gezakt is door de jaren
Lekker man. Hier ook wel een ciderliefhebber. En in Dresden afgelopen zomer een paar lekkere helles gedronkenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onmogelijke vraag. Na jaren heel veel speciale bieren te hebben gedronken waarbij het niet zuur genoeg kon, de IPA's niet bitter genoeg en waar de stouts niet op genoeg barrels konden liggen ben ik weer een beetje terug bij de basis. Met goed Duits bier kun je me momenteel enorm gelukkig maken. Een klassieke helles is niet te versmaden. Voor rauchbier kun je me helemaal altijd wakker maken.
Het standaard Belgische werk heb ik eigenlijk ook jaren overgeslagen, maar daar kan ik nu ook best weer vrolijk van worden. Geen gek idee om zelf ook maar weer eens wat Achel te halen.
En cider! Vooral Baskisch, geen supermarktellende.
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAT
Nederland is een SMAKELOOS land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |