Keesmann heeft de beste pils.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vond Keesman geweldig daar. Schenkerla ook natuurlijk, heerlijke rauch op daar die op kersen eiken had gelegen
Ik zou de crematie na je wel even verwittigen dat het wat uit kan lopenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk Arriving Somewhere But Not Here omdat dat toepasselijk is.
Als je daar 6x naartoe gaat voor een weekend kan je elk weekend naar 4/5 andere brouwerijen, zoveel is er.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Keesmann was ik niet geweest. Schlenkerla, Ahörnla en Sternla wel. Spezial was die dag helaas dicht. Ik moest de trein terug naar Erfurt halen die slechts 6x per dag ging en daarna niet meer ging
Ik heb een lijst, duurt wel even. Maar één nummer?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Laten we het vrolijk houden. Welk nummer willen jullie op je uitvaart?
The Greatest Show on Earthquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit klinkt alsof je er in de long covid tijd over nagedacht hebtquote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Songs:Ohia - Lioness
Nick Drake - Fruit Tree
Een vriend moet met zn band The Weight van The Band spelen (als ie daar nog toe in staat is tegen die tijd)
En afsluiten met Gorky-Mia
Danse Macabrequote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ow, dat klinkt heel goed! En fijn dat je op een betere dag ging. Het viel me inderdaad ook op dat het helemaal niet zo duur was daarquote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bamberg is een geweldige stad.
Het ziet er schitterend uit en op iedere hoek van de straat is een andere toffe brouwerij te vinden, oprecht een van de leukere plaatsen waar ik ben geweest. Goed bier en goed eten voor een acceptabele prijs, wat wil een mens nog meer?
Paar jaar geleden geweest en ik ga graag nog eens terug. Heb toen wel geluk gehad dat het niet enorm druk was bij Schlenkerla. Maar zelfs als het druk is heb je genoeg alternatieven, de tentjes die minder bekend zijn willen vaak zelfs nog beter zijn. Heerlijk gezeten bij Spezial en Mahrs, onder andere.
Hoogtepunt was de tip van een local die me naar een voor mij totaal onbekende brouwerij stuurde, was misschien wel de leukste locatie.
Lionessquote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Songs:Ohia - Lioness
Nick Drake - Fruit Tree
Een vriend moet met zn band The Weight van The Band spelen (als ie daar nog toe in staat is tegen die tijd)
En afsluiten met Gorky-Mia
''Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was het dan alweer''quote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil namens Fok wel een verhaaltje doen. Mag ik dan Disturbed daarna doen?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een lijst, duurt wel even. Maar één nummer?
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mij richting de bedstee te begeven.
quote:
En ik denk dat er nog een jaar wasquote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] BIER ONTVANGEN VAN ALOPIO [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:55 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
''Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was het dan alweer''
Nee ik had dit al veel langer in mn hoofd. In longcovid tijd gelukkig nooit zo dichtbij gekomen dat ik over dit soort dingen ging nadenkenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je er in de long covid tijd over nagedacht hebt
Hopfengarten. Aan de voorkant van het pand zie je niets, maar aan de achterkant zit daadwerkelijk een gigantische tuin vol hop.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt heel goed! En fijn dat je op een betere dag ging. Het viel me inderdaad ook op dat het helemaal niet zo duur was daar![]()
Welke onbekende brouwerij was dat?
Viðrar Vel Til Loftárásaquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |