Ik vind december eigenlijk steeds drukker en 'veel' worden. Sinterklaas, kerst, oud en nieuw allemaal gepropt in zo'n maand maakt voor de boel toch een beetje onrustig of zo. Ik ben 1 januari eigenlijk wel blij met die teruggekeerde rust meestal.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind december altijd best een emotionele achtbaan, dus dan is de kalme januarimaand soms best een opluchting.
De daling van De Boer dat is de Keerl viel nog relatief mee destijds jaquote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over Kennedy gesproken, is dat de grootste daling ooit van een plaat uit de top 10 van het jaar ervoor?
Tubular Bellsquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Laten we het vrolijk houden. Welk nummer willen jullie op je uitvaart?
Ik gok op Bram?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Met al dat gepraat over Bamberg hier, denk ik telkens mijn eigen naam te zien
Eens welquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind december eigenlijk steeds drukker en 'veel' worden. Sinterklaas, kerst, oud en nieuw allemaal gepropt in zo'n maand maakt voor de boel toch een beetje onrustig of zo. Ik ben 1 januari eigenlijk wel blij met die teruggekeerde rust meestal.
Hoho, ik ben jarig op 11 januariquote:Op woensdag 31 december 2025 00:50 schreef spapaars het volgende:
Nog een goede 23 uur, en we zitten in de saaiste maand van het jaar.
Highway to Hellquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Radiohead - How to disappear completelyquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Run van Snow Patrolquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Iets met een clown en acrobaatquote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je nog wat beeldmateriaal daarbij in gedachten?
Peter Gabriel - I Grievequote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Songs:Ohia - Lionessquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Keesmann was ik niet geweest. Schlenkerla, Ahörnla en Sternla wel. Spezial was die dag helaas dicht. Ik moest de trein terug naar Erfurt halen die slechts 6x per dag ging en daarna niet meer gingquote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vond Keesman geweldig daar. Schenkerla ook natuurlijk, heerlijke rauch op daar die op kersen eiken had gelegen
Niet alleen bij de karaokequote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef Strani het volgende:
Hey Jude ook een paar keer gedaan voor karaoke met een groepje, maar dan duurt dat laatste stuk toch heel lang.
Ik denk Arriving Somewhere But Not Here omdat dat toepasselijk is.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mij richting de bedstee te begeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |