SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het, "het herstellen van een historische situatie" noemen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef Wantie het volgende:
Dat hebben we een aantal keer eerder gezien in de geschiedenis van het Russische rijk.
Ja, de "Sterke Man" zal het reuze vervelend vinden.quote:
GOOD.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The enemy's propaganda reports that 600,000 subscribers in the Moscow region are in a blackout situation.
There is an unmanned danger operating in the region.
https://t.me/exilenova_plus/15144
Dit is waar, toen ik nog een klein jongetje was speelde ik spelletjes via onze razendsnelle 28k8 modemquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:58 schreef ExTec het volgende:
Maar false flag is niet gelimiteerd tot wapengekletter.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is waar, toen ik nog een klein jongetje was speelde ik spelletjes via onze razendsnelle 28k8 modem
Dit is schijnbaar niet goed voor je telefoonrekening (who knew)
Toen mijn ouders daar achter kreeg mijn broer ze op zijn dak omdat van de leeftijd van de sekslijnen was en ze hem daar al eens op betrapt hadden, ik heb ze maar in de waan gelaten
Dit was een false flag van mijn kant
33K6quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef sp3c het volgende:
Dit is waar, toen ik nog een klein jongetje was speelde ik spelletjes via onze razendsnelle 28k8 modem
Dus ze zegt niet het zelfde als Medendev? sterker nog ze zegt niks dreigend richting Rusland, ala ik jou nu goed begrijp?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wordt wel semantisch dan. Ze zegt niet expliciet dat wij voor die breakup moeten zorgen, dat klopt.
Maar het is allemaal wel in suggestieve zin met een smalende lach erbij.
Waarom is dat niet handig behalve dat het kremlin trollen er mee aan de haal gaan, zoals jij?quote:Het is allemaal niet handig natuurlijk om je zo uit te laten over zo'n groot land dat voor zulke problemen kan zorgen.
Wat heeft dit nu te maken met dat zij zegt als rusland de oorlog verliest, dan kunnen ze als emperium uitelkaar vallen (gebeurt toch heel vaak?)quote:Mjah, velen vinden dat cool en interesseert het geen flikker hoeveel Oekraïners of mogelijk Esten daarvoor moeten omkomen.
Dus hoe kom je op het idee dat zij dingen roept die het zelfde zijn of gelijkwaardig is aan wat Mendeved roept richting Europa?quote:Zolang deze geëmancipeerde vrouw in steenkolen engels maar scheldt op Rusland
Echt jongen, broertjes zijn gewoon altijd tyfuslijers.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Toen mijn ouders daar achter kreeg mijn broer ze op zijn dak omdat van de leeftijd van de sekslijnen was en ze hem daar al eens op betrapt hadden, ik heb ze maar in de waan gelaten
Dit was een false flag van mijn kant
Zo dat was lekker he..downloaden van Napster via @homo destijds met 200 kb/s ipv 5.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
33K6
Al was dat voor mijn ouders de reden om vanaf dag 0 van beschikbaarheid meteen kabel internet te nemen.
(Gamen, niet sex-lijnen)
Hier namen we meteen ADSL. Denk dat mijn moeder best wel eens wakker gelegen heeft van de kosten die ik maakte met internetten via de telefoon lijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
33K6
Al was dat voor mijn ouders de reden om vanaf dag 0 van beschikbaarheid meteen kabel internet te nemen.
(Gamen, niet sex-lijnen)
WoW. Ik besef me nu pas dat jij eigenlijk meer geeft om Oekraïense en/of Estische levens dan wij, de zogenaamde geciviliseerde westerse wereld!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wordt wel semantisch dan. Ze zegt niet expliciet dat wij voor die breakup moeten zorgen, dat klopt. Maar het is allemaal wel in suggestieve zin met een smalende lach erbij. Het is allemaal niet handig natuurlijk om je zo uit te laten over zo'n groot land dat voor zulke problemen kan zorgen. Mjah, velen vinden dat cool en interesseert het geen flikker hoeveel Oekraïners of mogelijk Esten daarvoor moeten omkomen. Zolang deze geëmancipeerde vrouw in steenkolen engels maar scheldt op Rusland
Daarom zal en kan Rusland nooit stoppen met de oorlog. Als Europese topdiplomaten op buitenlandbeleid je willen zien verliezen en daarna je land kapot willen zien gaan, ziet Rusland als bedreiging voor het voortbestaan en dus zullen zij alles op alles zetten om ten eerste niet te verliezen en niet te tekenen voor vrede.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Ze zegt dat als gevolg van Ruslands eigen oorlog en mocht ze die verliezen het ervoor zorgt dat naties die onderdeel zijn van Rusland zullen afbreken dat dat niet per se een slecht gevolg is. Dat zegt ze.
Ze zegt niets over dat heel Rusland moet worden afgebroken, laat staan dat dat door toedoen van ons moet. Ik snap je punt niet helemaal eerlijk gezegd.
Klopt. De vrouw wordt eigenlijk ook niet serieus meer genomen en zit er eigenlijk alleen nog maar bij om het decorum te volgen. Het is meer dat zij de hele EU te kakken zet op die manier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom zal en kan Rusland nooit stoppen met de oorlog. Als Europese topdiplomaten op buitenlandbeleid je willen zien verliezen en daarna je land kapot willen zien gaan, ziet Rusland als bedreiging voor het voortbestaan en dus zullen zij alles op alles zetten om ten eerste niet te verliezen en niet te tekenen voor vrede.
Dit soort super onhandig gehakkel op geopolitiek gebied is op zijn zachts gezegd niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |