Ze zegt letterlijk dat Russische federatie opgeslitst moet worden of is dit ook Kremlin gelul?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, eindelijk weer een vrouw met ballen die voor Europa op komt
[..]
Ze zegt dat de Russische Federatie beter opgesplitst kan worden.
Dat is natuurlijk tegen het zere been.
En nu weer terug in je hok.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wat zegt kallasn precies, waarin zij oproept tot oorlog of dreigt met bombaderen van rusland?
graag echte quotes zonder desinformatie.
triest gedoe dit.
AFAIK wel ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ze zegt letterlijk dat Russische federatie opgeslitst moet worden of is dit ook Kremlin gelul?
Ik verwijt Kallas veel maar niet dat ze last heeft van androgynie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, eindelijk weer een vrouw met ballen die voor Europa op komt
[..]
waar zegt dit, kan het filmpje niet afspelen en quote even wat zegt ze precies volgens jou.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu weer terug in je hok.
Bekijk deze YouTube-video
Niets vreemds aan wat ze zegt, behalve als je in het heilige Rusland-verhaal gelooft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu weer terug in je hok.
Bekijk deze YouTube-video
Verwacht nog wel een false flag hier en daar, of een nieuwe reden waarom Oekraïne kapot moet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef Korenfok het volgende:
Ik zie dat er veel europese leiders gematigd positief zijn over een realistisch staakte het vuren.
(moet poetin eindelijk zijn kaarten echt laten zien?)
Opbreken van Rusland, oftewel dat de Russische staat moet verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waar zegt dit, kan het filmpje niet afspelen en quote even wat zegt ze precies volgens jou.
Denk eerder dat Estland in een zwarte krater veranderd dan dat Rusland ophoudt te bestaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niets vreemds aan wat ze zegt, behalve als je in het heilige Rusland-verhaal gelooft.
Waar zegt ze dat, lijkt meer te doelen op nations die onderdeel zijn van Rusland, ik moet daar denken aan Georgie en Tsjetsjenie die door Russische agressie (deels) zijn ingenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbreken van Rusland, oftewel dat de Russische staat moet verdwijnen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opbreken van Rusland, oftewel dat de Russische staat moet verdwijnen.
Nou dat is wat ze zegt: ze zegt dat landen in Rusland kunnen opbreken. Nu zeg je me wel wat: wat een verrot engels bezigt deze dame uit het oostblok.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:47 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat, lijkt meer te doelen op nations die onderdeel zijn van Rusland, ik moet daar denken aan Georgie en Tsjetsjenie die door Russische agressie (deels) zijn ingenomen.
Ze zegt dat als gevolg van Ruslands eigen oorlog en mocht ze die verliezen het ervoor zorgt dat naties die onderdeel zijn van Rusland zullen afbreken dat dat niet per se een slecht gevolg is. Dat zegt ze.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat is wat ze zegt: ze zegt dat landen in Rusland kunnen opbreken. Nu zeg je me wel wat: wat een verrot engels bezigt deze dame uit het oostblok.
Maar goed, ze zegt het. En de user hierboven beaamt dat..
Deze user zei: AFAIK.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:47 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat, lijkt meer te doelen op nations die onderdeel zijn van Rusland, ik moet daar denken aan Georgie en Tsjetsjenie die door Russische agressie (deels) zijn ingenomen.
Gaat met name om het verdelen van de macht, nu heeft één teringlijertje de macht over een hoop grond en een hoop mensen. Zeg maar de reden waarom Trump niet kan doen wat Putin wel kan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat is wat ze zegt: ze zegt dat landen in Rusland kunnen opbreken. Nu zeg je me wel wat: wat een verrot engels bezigt deze dame uit het oostblok.
Maar goed, ze zegt het. En de user hierboven beaamt dat..
Het wordt wel semantisch dan. Ze zegt niet expliciet dat wij voor die breakup moeten zorgen, dat klopt. Maar het is allemaal wel in suggestieve zin met een smalende lach erbij. Het is allemaal niet handig natuurlijk om je zo uit te laten over zo'n groot land dat voor zulke problemen kan zorgen. Mjah, velen vinden dat cool en interesseert het geen flikker hoeveel Oekraïners of mogelijk Esten daarvoor moeten omkomen. Zolang deze geëmancipeerde vrouw in steenkolen engels maar scheldt op Ruslandquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Ze zegt dat als gevolg van Ruslands eigen oorlog en mocht ze die verliezen het ervoor zorgt dat naties die onderdeel zijn van Rusland zullen afbreken dat dat niet per se een slecht gevolg is. Dat zegt ze.
Ze zegt niets over dat heel Rusland moet worden afgebroken, laat staan dat dat door toedoen van ons moet. Ik snap je punt niet helemaal eerlijk gezegd.
Moet worden is een groot woord, dat weet ik niet meer precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ze zegt letterlijk dat Russische federatie opgeslitst moet worden of is dit ook Kremlin gelul?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
Het is allemaal niet handig natuurlijk om je zo uit te laten over zo'n groot land dat voor zulke problemen kan zorgen.
Ferme taal richting de genocidale imperialist? Nee, moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:42 schreef ExTec het volgende:
ze is niet aardig voor de "Sterke Man".
Het toont van moed en lef om niet te gaan kruipen voor Poetin, maar gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wordt wel semantisch dan. Ze zegt niet expliciet dat wij voor die breakup moeten zorgen, dat klopt. Maar het is allemaal wel in suggestieve zin met een smalende lach erbij. Het is allemaal niet handig natuurlijk om je zo uit te laten over zo'n groot land dat voor zulke problemen kan zorgen. Mjah, velen vinden dat cool en interesseert het geen flikker hoeveel Oekraïners of mogelijk Esten daarvoor moeten omkomen. Zolang deze geëmancipeerde vrouw in steenkolen engels maar scheldt op Rusland
1984 Ministry of Truth vibesquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:20 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
Russische drone kanalen melden op een ongebruikelijke tijd veel drones in de buurt van moskou en novgorod, rond de plek van Putins paleis dus.
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat is wat ze zegt: ze zegt dat landen in Rusland kunnen opbreken.
Ze is een maatje te groot voor jou.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwijt Kallas veel maar niet dat ze last heeft van androgynie.
Denk dat ze als vrouw best wat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |