En anders heeft ze gewoon prima kans op olympisch goud op de 3km en ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef hole1988 het volgende:
Misschien raakt 1 van de 3 ziek en mag Beune alsnog rijden en wint ze goud. Niks is uitgesloten.
Mwah, volgens mij is zij juist wel in staat om daar motivatie uit te halen. Maar voor de 5 moet zij in topvorm zijn en ik denk dat ze hier net een procentje mist ten opzichte van Zaanlander.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is een mentaal wrak, wordt niks inderdaad vandaag.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders heeft ze gewoon prima kans op olympisch goud op de 3km en ploegenachtervolging.
1500 is na de 500 en 1000. Is voor Kok gewoon een toetje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou ook nog niet helemaal uitsluiten dat Kok haar 1500 plek weggeeft, al zou dat wel dom zijn.
Lijkt me sterk, op Instagram zegt ze ook dat het kwalificeren nou eenmaal zo werkt en je er dus mee moet dealen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou ook nog niet helemaal uitsluiten dat Kok haar 1500 plek weggeeft, al zou dat wel dom zijn.
Dat zie ik ergens ook nog wel gebeuren ja, zeker als de omstandigheden niet gunstig zijn in Milaan. Beune is reserve toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Dat klopt, maar dan wordt de discussie hoe dan ook opnieuw aangezwengeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is geen kwalificatiewedstrijd, dus irrelevant.
Ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is zij juist wel in staat om daar motivatie uit te halen. Maar voor de 5 moet zij in topvorm zijn en ik denk dat ze hier net een procentje mist ten opzichte van Zaanlander.
Kok en Rijpma zijn ploeggenoten. Kok zal dus niet zomaar haar plekje afstaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zie ik ergens ook nog wel gebeuren ja, zeker als de omstandigheden niet gunstig zijn in Milaan. Beune is reserve toch?
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Oei, dus Kok moet drie afstanden rijden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.
Wat is inconsistentie toch irritant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat het ene BR op dat bord er met punten en komma's en de andere er met alleen punten?
Misschien kan ie d'r nog een zetje geven zoals in Beijing het gerucht wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.
hollandse kneuterigheid (in dit geval Friesche)quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat het ene BR op dat bord er met punten en komma's en de andere er met alleen punten?
Is alleen bij de 5000m. Het valt mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dat valt niet mee, er zijn oudere én nieuwere BR's die allemaal met komma zijn, doe dat dan bij allemaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is alleen bij de 5000m. Het valt mee.
[ afbeelding ]
Maar waar rij je dan voor?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:47 schreef Strani het volgende:
Kunnen we niet gewoon elk jaar een OKT doen tijdens kerst en O&N? Het bevalt me wel
En hoe plaatst Stijn van de Bunt dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plaatsing voor het OKT van volgend jaar
Of andere lettertypegrootte of verkeerde hoeveelheid ruimte tussen de lettersquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Via het OOKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En hoe plaatst Stijn van de Bunt dan.
Oh ja dus volgend jaar een OOOOKT, dan een OOOKT, dan een OOKT en dan over vier jaar weer een OKT.quote:
Dit valt inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team Pursuit en Teamsprint is volgens mij ook niet helemaal consistent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WK Afstandenquote:
We hebben in andere jaren NK Afstanden met de kerst.quote:
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.quote:
Bij het gemeentehuis zullen ze dat vast niet accepteren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.
Als je er twee hebt kun je batsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.
Soms ik het NK afstanden ook gelijk het OKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We hebben in andere jaren NK Afstanden met de kerst.
NK afstanden was in oktober.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Soms ik het NK afstanden ook gelijk het OKT
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijvenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
Dit is eigenlijk wel een beetje saai, die eerste ritten op zo'n lange afstand.
In 2006 wat het NK nog het OKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NK afstanden was in oktober.Waar het normaal WCKT is.
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijven
Ah leuk, heb je dat allemaal nog ergens?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee maar tot 1993 wel altijd gedaan
Dat deed ik als jongetje altijd op de 10quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijven
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben toch altijd wel blij dat Erik ons even vertelt dat groene cijfers betekenen dat iemand sneller is en rode cijfers dat iemand langzamer is.
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel had kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom mag een 18 jarige met een PR van 7:44 hieraan meedoen?
Op de 500m ook geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat deed ik als jongetje altijd op de 10
Niet echt op de andere afstanden, daar vond ik dat niet zo leuk
Kiel rijdt nu, dus die had wel interessequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel hadden kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.
dank je wel, behalve dat Kiel op dit moment rijdt...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel had kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.
Ik heb eigenlijk wel een beetje genoeg gehad van Beunequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Meridiaan het volgende:
Heb al wel weer genoeg gehad van HET VERHAAL van Beune
Ja in een schrift. Meestal hadden de kranten ook een hele pagina om mee te schrijven maar die hokjes was me te veel gekriebel. IK had ook zelf gemaakte tabellen om te zen op welk schema er gereden werd. Maar toen ze binnen gingen rijden klopte dat niet meer. Verval per ronde werd onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah leuk, heb je dat allemaal nog ergens?
Oh echt, dat zou je eerder andersom verwachten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja in een schrift. Meestal hadden de kranten ook een hele pagina om mee te schrijven maar die hokjes was me te veel gekriebel. IK had ook zelf gemaakte tabellen om te zen op welk schema er gereden werd. Maar toen ze binnen gingen rijden klopte dat niet meer. Verval per ronde werd onvoorspelbaar.
Gaat Prins het halen denk je?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden met PHP en MySQL een scriptje gemaakt die de waarde van schaatsers per afstand kon bepalen. Had de resultaten van de laatste jaren in een database gedaan en per baan een offset berekend zodat alle tijden ongeveer gelijkgetrokken werden.
Daarmee kreeg je best een goede voorspelling van uitslagen
Eerlijk is eerlijk, iemand die meeschrijft is meestal wel een kenner. In elk geval een liefhebber.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef heywoodu het volgende:
"De echte kenners"
Ze schrijven gewoon mee, Erik.
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, iemand die meeschrijft is meestal wel een kenner. In elk geval een liefhebber.
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een BR zodat ze dat bordje kunnen fixen.
Leuk dat je meeleest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?
Zou jij Irene Schouten doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een BR zodat ze dat bordje kunnen fixen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?
Je bent het verhaal Beu dus 🙂quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een beetje genoeg gehad van Beune
Bij twee dubbelen zit ze sowieso goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben de weg even kwijt, moet Conijn sowieso top-2 rijden om de Spelen te halen of hangt dat ook nog af van de rest nu?
Alles 32.0 nu, wat niet gek zou zijn gezien haar opbouw, en ze gaat gewoon ruim onder Kerkhoff door ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:24 schreef Remco het volgende:
Ze vergeten dat Kerkhoff en een extreem snelle tijd heeft gereden en een oplopend schema reed.
Dit is ook op de 5 voldoende.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:25 schreef franklop het volgende:
Op deze manier Conijn dus zeker van de Spelen. In ieder geval op de 3km
Martin zei wel wat over dat ze er met allemaal 32,0 ging zijn. 5 rondjes voor het eindequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Erik en Martin snappen het fenomeen schema's weer eens niet, het blijft toch bijzonder.
Maar dat kunnen we nog niet zeggen nu. De 3km welquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik gok nog steeds dat Kerkhoff gewoon in de envelop zit.
Dat is ook uniek. Maar daarna praat hij weer alsof hij dat niet heeft gezegd, door te doen alsof het spannend werd terwijl 5 ronden voor het einde echt wel duidelijk was dat ze sneller ging dan Kerkhoffquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Martin zei wel wat over dat ze er met allemaal 32,0 ging zijn. 5 rondjes voor het einde
Of er zijn 2 enveloppen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik gok nog steeds dat Kerkhoff gewoon in de envelop zit.
Dat wordt wel schromelijk overdreven inderdaad. Naomi Verkerk, die mist de Spelen. Beune niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef Remco het volgende:
'Miste de Spelen' nou dat nou ook weer niet helemaal.
Kinderen zijn schattig volgens sommige mensen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef mitt het volgende:
Wat is dat met de regie om elke keer die bordjes te laten zien
Is Kjeld een scheefpoeper.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef Mansjester het volgende:
Beune heeft straks pas liefdesverdriet als Kjeld voor de 674e keer vreemd is gegaan
Geen idee. Las wel dat 5 januari de Olympische ploeg gepresenteerd wordt. Dus zal ergens komende dagen zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wanneer maken ze eigenlijk bekend wie er in die enveloppen zitten? Straks na de 1500?
Verkerk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Mooi voor Kerkhoff
Maar hier zal vast iemand het slachtoffer van zijn die de 5k niet rijdt?
quote:13. De Technisch Directeur doet op uiterlijk 26 januari 2026, de Voordracht voor kwalificatie /
uitzending aan NOC*NSF. In geval van een incident (of calamiteit) als bedoeld in artikel 5 (zie
hieronder) of indien zich situaties voordoen die niet binnen de regelgeving van dit document zijn
voorzien (zie ook artikel 5), is dit nog niet de Voordracht voor kwalificatie / uitzending (voor alle
aan NOC*NSF toegewezen ISU quotaplaatsen);
Op de 5k gaat Groenenwoud geen potten breken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Groenewoud niet naar Milaan. Kost je minstens zilver. Rintje, andermaal bedankt!
Kerkhoff lijkt mij kansloos op de 5k voor goud.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef heywoodu het volgende:
Beune met 2x kans op goud, Groenewoud met 3-4x kans op goud, Kerkhoff met 2x kans op goud, al met al toch best prima zo
Voor Groenewoud achteraf ook niet slecht denk ik, vier afstanden is toch ook wel zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ahhhh ik vind het sneu voor Groenewoud, maar wel heel tof voor Bente
Ja, inderdaad. Voor Rintje lost dit het hele Leerdam ook op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zou sowieso wel een probleem hebben, ongeacht of alle quotaplaatsen ingevuld zijn.
Groenewoud ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerkhoff lijkt mij kansloos op de 5k voor goud.
Nou ja, als je 6:46 kunt rijden hier ben je toch sowieso niet volstrekt kansloos, lijkt me. Zeker weten dat er grotere verrassingen zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.quote:
Bovendien heeft ze nu voor de MS een knecht mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Groenewoud achteraf ook niet slecht denk ik, vier afstanden is toch ook wel zat
3-4x voor haar toch? 3km, ploegenachtervolging, massastart, 1500m...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.
Dat was Visser ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Groenewoud niet naar Milaan. Kost je minstens zilver. Rintje, andermaal bedankt!
Dat was gewoon een schaduwfavoriet.quote:
Nee, dat niet. Geef wel Kerkhoff meer kans op een medaille dan Groenewoud. Die laatste heeft ook meer dan genoeg afstanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.
Alleen goud telt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Huh watquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Als je Sanne in t Hof vergeet dan klopt de hypothese.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:38 schreef H.Vviv het volgende:
Niet geheel verrassend dat de stayers het voordeel hebben vandaag, zonder de 1.500 meter van gisteren.
Je vraagt je af hoe ze analist is kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Irene is niet een enorm helder licht.
Op de 5k was dit op zich logisch. Hij had mazzel met die misslag van Joy op de 1500.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Lul Jillert heeft het voor elkaar
Wel mooi voor Conijn en Kerkhoff
Eigenlijk zou je wat startplaatsen bij de mannen willen inruilen voor die bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:40 schreef Remco het volgende:
Wel een gigantisch niveau bij de vrouwen deze dagen zeg.
Verbaast je dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Irene is niet een enorm helder licht.
Dat idee heb ik bij 9 van de 10 mensen die in de sportjournalistiek werkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe ze analist is kunnen worden.
Verkerk is 3e geworden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef Em31 het volgende:
Hoe zit het nu met Schulting als ze Leerdam aanwijzen?
Dan wordt zij 1000-3 in de matrix, en kan naar de Spelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef Em31 het volgende:
Dan nog had Beune het vandaag niet gehaald. Gewoon niet goed genoeg op deze afstand.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de 5k was dit op zich logisch. Hij had mazzel met die misslag van Joy op de 1500.
Lekker met Femke naar de OS terwijl Joy voor de buis zitquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
Kjeld gaat schroeien of het wordt hem niet.
Ja, maar gisteren dus wel. En In t Hof was niet thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Dan nog had Beune het vandaag niet gehaald. Gewoon niet goed genoeg op deze afstand.
Hij kan nog een blessure oplopen of zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker met Femke naar de OS terwijl Joy voor de buis zit
Kan alleen maar goed gaan
1500 wint een buitenlandsequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3-4x voor haar toch? 3km, ploegenachtervolging, massastart, 1500m...
Edit: ah je bedoelt Kerkhoff. Tja, zoals gezegd, ze is niet de favoriete, dat niet.
Waarom zou Joy voor de buis zitten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker met Femke naar de OS terwijl Joy voor de buis zit
Kan alleen maar goed gaan
Dat maakt het misschien wat minder zuurquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat was het dus nu ook zonder een aanwijsplek geweest
Dat kan. Ze gaat er wel naartoe met 3-4 op z'n minst redelijke kansen op goud.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1500 wint een buitenlandse
3k wint Beune
massastart wordt gewonnen door Kerkhof of die Canadese (omdat iedereen op Marijke zit te loeren)
ze gaat alleen de TP winnen samen met de andere dames
Dat is wat het gaat worden ja, maar dan krijgen we ongetwijfeld gezever of je niet gewoon beter kunt vallen en whatnot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi, Leerdam gewoon 1000-3. Geen moeilijke keuzes bij de vrouwen voor Ritsma.
Nee idd, MS, TP ook snel gevuldquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
En daarmee hopelijk ook tijd voor de NOS om eens wat minder bezig te zijn met Beune en Leerdam neerzetten als slachtoffers van 'het systeem' en pech.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Milaan hebben ze ook tv's!quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou Joy voor de buis zitten?
Ja die 3000 was ik even vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou Joy voor de buis zitten?
Eigenlijk wel, maar ik denk dat ze bang voor klappen van Sjaak Paul zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
1000-3 zou dus eigenlijk naar Boersma moeten gaan.
Gewoon een tikje op z'n kaak geven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik denk dat ze bang voor klappen van Sjaak Paul zijn
Als Jutta was blijven staan was ze geen 3e geworden natuurlijkquote:
Dat las ik ook jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
1000-3 zou dus eigenlijk naar Boersma moeten gaan.
Dan zakt Schulting naar plek 3 en valt dan ook niet buiten de boot. Schulting wordt dan de negende rijdster. Volgens mij is de aanwijsplek de hoogst genoteerde plek op de 1000 meter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef Em31 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Slobeend het volgende:
Beune ipv Kok op de 1500 en dan was het eigenlijk helemaal perfect geweest.
Denken we dat Femke daar nul kans heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:49 schreef Slobeend het volgende:
Beune ipv Kok op de 1500 en dan was het eigenlijk helemaal perfect geweest.
Iedereen zegt dat het heel zwaar ijs is. Ze zijn nog wel aan het optimaliseren maar het zal geen Heerenveen worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken we dat Femke daar nul kans heeft?
nee want dan schuift de groene lijn door naar 1000-3 omdat Leerdam er al op staatquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan zakt Schulting naar plek 3 en valt buiten de boot. Volgens mij is de aanwijsplek de hoogst genoteerde plek op de 1000 meter.
Nee, nu juist niet. Want Leerdam wordt nu niet aangewezen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat het gaat worden ja, maar dan krijgen we ongetwijfeld gezever of je niet gewoon beter kunt vallen en whatnot.
Maar dat is dus helemaal niet nodig, want Verkerk is #10 en dus wordt 1000-3 toegewezen aan 1 van de dames die al gaan maar nog geen ticket op de 1000 hebben. En dat wordt dus Leerdamquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan zakt Schulting naar plek 3 en valt buiten de boot. Volgens mij is de aanwijsplek de hoogst genoteerde plek op de 1000 meter.
Met welke schaatsbaan is het te vergelijken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het heel zwaar ijs is. Ze zijn nog wel aan het optimaliseren maar het zal geen Heerenveen worden.
Dat ze daar reclame voor maken zegquote:
Hoe lager de luchtdruk hoe beter het voor Femke gaat wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het heel zwaar ijs is. Ze zijn nog wel aan het optimaliseren maar het zal geen Heerenveen worden.
Dat zou het meest logische zijn. Maar eerder werd in deze reeks benoemd dat de aanwijsplek nr 1 wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat is dus helemaal niet nodig, want Verkerk is #10 en dus wordt 1000-3 toegewezen aan 1 van de dames die al gaan maar nog geen ticket op de 1000 hebben. En dat wordt dus Leerdam
Kardinge?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Met welke schaatsbaan is het te vergelijken?
Maar in principe zou je Boersma moeten aanwijzen want best gepresteerd op de 1000m op het OKT.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, nu juist niet. Want Leerdam wordt nu niet aangewezen.
Ja alleen als het nodig is. Maar het is nu dus niet nodig om haar aan te wijzenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou het meest logische zijn. Maar eerder werd in deze reeks benoemd dat de aanwijsplek nr 1 wordt.
Doet er niet toe. Met de 9 plekken die er nu zijn is er een plek op de 1000m nog niet ingevuld, dus daar kan dan 1 van de 9 op worden ingezet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou het meest logische zijn. Maar eerder werd in deze reeks benoemd dat de aanwijsplek nr 1 wordt.
Misschien wel Tomaszow, geen idee hoor. We hebben alleen een juniorenwedstrijd gehad daar. Echt een maatstaf hebben we niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Met welke schaatsbaan is het te vergelijken?
Maar Anema heeft geleverd. 5 van de 7 plekken op 3/5/MSquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Voortaan inderdaad maar 1 plek op de 500-1000-1500-3000(v)/5000(m) toewijzen aan de beste Nederlander na 4 WB's. De rest op OKT bepalen.
Dan dwing je Anema ook om te leveren voor de startplekken voor NL
Piekt dan iedereen niet op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Voortaan inderdaad maar 1 plek op de 500-1000-1500-3000(v)/5000(m) toewijzen aan de beste Nederlander na 4 WB's. De rest op OKT bepalen.
Dan dwing je Anema ook om te leveren voor de startplekken voor NL
Je kan veel van het systeem zeggen maar niet dat het laf is.quote:
Ja ok, maar wel weer met minimale effort. Op z'n Jillertsquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Anema heeft geleverd. 5 van de 7 plekken op 3/5/MS
Gelukkig is zijn zoon niet zo.quote:
Ze hebben 4 wereldbekers moeten rijden ervoor en ook gedaan. En de tickets zijn er toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar wel weer met minimale effort. Op z'n Jillerts
Ze kunnen dan na de WB pieken richting OS. Dat gaat de andere jaren ook prima richting WK Afstandenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Piekt dan iedereen niet op het verkeerde moment
Kocht ie een bloemkool?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:57 schreef Em31 het volgende:
Ik zag Tim Prins laatst in de supermarkt, komt wel dichtbij zo.
4 jaar geleden plaatste Snel zich nog voor de OS, tot ie gepasseerd werdquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Snel en Dijs zijn toch ook afgegleden tot peloton vulling....
ooit waren dat toch de potentiële opvolgers van Nuis
Dat wel, op de 500m zal het verschil echt groot zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je tegen een Eitrem wel kansloos
Ritsma zal er wel anders over denkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Stijn op de TP lijkt me een abc'tje
Daar is het ook altijd een achtervolging ipv één keer in de vier jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:06 schreef Zorro het volgende:
Bij wielrennen heet het gewoon ploegenachtervolging
Rintje is altijd wat tegendraads geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ritsma zal er wel anders over denken
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rintje is altijd wat tegendraads geweest
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rintje is altijd wat tegendraads geweest
KOM AAN HE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |