Op de 5k gaat Groenenwoud geen potten breken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Groenewoud niet naar Milaan. Kost je minstens zilver. Rintje, andermaal bedankt!
Kerkhoff lijkt mij kansloos op de 5k voor goud.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef heywoodu het volgende:
Beune met 2x kans op goud, Groenewoud met 3-4x kans op goud, Kerkhoff met 2x kans op goud, al met al toch best prima zo
Voor Groenewoud achteraf ook niet slecht denk ik, vier afstanden is toch ook wel zatquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ahhhh ik vind het sneu voor Groenewoud, maar wel heel tof voor Bente
Ja, inderdaad. Voor Rintje lost dit het hele Leerdam ook op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zou sowieso wel een probleem hebben, ongeacht of alle quotaplaatsen ingevuld zijn.
Groenewoud ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerkhoff lijkt mij kansloos op de 5k voor goud.
Nou ja, als je 6:46 kunt rijden hier ben je toch sowieso niet volstrekt kansloos, lijkt me. Zeker weten dat er grotere verrassingen zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.quote:
Bovendien heeft ze nu voor de MS een knecht mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Groenewoud achteraf ook niet slecht denk ik, vier afstanden is toch ook wel zat
3-4x voor haar toch? 3km, ploegenachtervolging, massastart, 1500m...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.
Dat was Visser ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Groenewoud niet naar Milaan. Kost je minstens zilver. Rintje, andermaal bedankt!
Dat was gewoon een schaduwfavoriet.quote:
Nee, dat niet. Geef wel Kerkhoff meer kans op een medaille dan Groenewoud. Die laatste heeft ook meer dan genoeg afstanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 2x kans op goud vind ik onzin. Tenzij je een startplek ziet als kans op goud.
Alleen goud telt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
Huh watquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef Hugo_Treger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |