quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:58 schreef hooibaal het volgende:
Ach. Heb je aan je transponder gedacht, ben je vergeten je pak goed dicht te ritsen. Het is ook zo moeilijk allemaal.
Dat wordt dus weer niks vandaag. Misschien maar goed ook, de rijders van Anema staan er wel als het moet.
Om straks ouderwets te falen op de Spelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:58 schreef hooibaal het volgende:
Ach. Heb je aan je transponder gedacht, ben je vergeten je pak goed dicht te ritsen. Het is ook zo moeilijk allemaal.
Dat wordt dus weer niks vandaag. Misschien maar goed ook, de rijders van Anema staan er wel als het moet.
Het is Ritsma's schuld dat Beune te langzaam reed en het straks moet doen met 'slechts' twee (of misschien drie) kansen op olympisch goud?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wie is uiteindelijk schuldig aan de tranen van Beune? Ik oordeel, zonder al te veel kennis van zaken: Ritsma. Die moeten ze eens flink aan zijn ballen trekken.
Ritsma heeft alleen niks te zeggen over aanwijsplekken voorafquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is Ritsma's schuld dat Beune te langzaam reed en het straks moet doen met 'slechts' twee (of misschien drie) kansen op olympisch goud?
Nee, dus snap ik niet hoe Ritsma op welke wijze dan ook schuldig is aan de tranen van Beunequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Ritsma heeft alleen niks te zeggen over aanwijsplekken vooraf
Las het bericht niet goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dus snap ik niet hoe Ritsma op welke wijze dan ook schuldig is aan de tranen van Beune
Heeft hij tegen haar gezegd dat ze aan haar pak moest frutselen voor de bocht?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wie is uiteindelijk schuldig aan de tranen van Beune? Ik oordeel, zonder al te veel kennis van zaken: Ritsma. Die moeten ze eens flink aan zijn ballen trekken.
Zal het waarschijnlijk niet helemaal live kunnen zien, dus maar alles opnemen en notificaties uitquote:
Niet zo gek doen johquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het waarschijnlijk niet helemaal live kunnen zien, dus maar alles opnemen en notificaties uit
Als er ruimte is in de regels (en die is er als ik verhalen over een val die wel had geleid tot aanwijsplek hoor), dan zou ik die ruimte gewoon benutten en Beune aanwijzen. Niet te protocollair te werk gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hier in het topic vinden de meeste dan ook het VERHAAL of het LEVEREN van een OKT mooier dan medailles halen op de spelen.
Blijf het belachelijk vinden dat je het een jaar alles kan winnen en dat je dan, op deze afstand, thuis kan blijven omdat je 1 dag in dat jaar een fout maakt.
Regels kun je niet meer aanpassen, maar hier moet de KNSB wel naar kijken. Grote kans dat deze onzin je een medaille kost in ieder geval.
Dat had je enkel kunnen doen als de top 3 niet zo bij elkaar zat en zulke goede tijden neergezet heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als er ruimte is in de regels (en die is er als ik verhalen over een val die wel had geleid tot aanwijsplek hoor), dan zou ik die ruimte gewoon benutten en Beune aanwijzen. Niet te protocollair te werk gaan.
#Announce Beune die het EK met een seconde voorsprong wintquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had je enkel kunnen doen als de top 3 niet zo bij elkaar zat en zulke goede tijden neergezet heeft.
Stel Beune gaat iets meer in de fout en Geoenewoud wordt 3e op 1,5 seconde, dan heb je een heel ander verhaal dan nu.
Gevalletje zoals Leerdam op de 1000 met verkerk bijv
Die is een mentaal wrak, wordt niks inderdaad vandaag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
Beune gaat het op de 5 niet redden verwacht ik. Conijn, met daarachter Groenewoud/Kerkhoff denk ik.
Had ze haar pak maar dichter moeten doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
#Announce Beune die het EK met een seconde voorsprong wint
Dat is geen kwalificatiewedstrijd, dus irrelevant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
#Announce Beune die het EK met een seconde voorsprong wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |