En anders heeft ze gewoon prima kans op olympisch goud op de 3km en ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef hole1988 het volgende:
Misschien raakt 1 van de 3 ziek en mag Beune alsnog rijden en wint ze goud. Niks is uitgesloten.
Mwah, volgens mij is zij juist wel in staat om daar motivatie uit te halen. Maar voor de 5 moet zij in topvorm zijn en ik denk dat ze hier net een procentje mist ten opzichte van Zaanlander.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is een mentaal wrak, wordt niks inderdaad vandaag.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders heeft ze gewoon prima kans op olympisch goud op de 3km en ploegenachtervolging.
1500 is na de 500 en 1000. Is voor Kok gewoon een toetje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou ook nog niet helemaal uitsluiten dat Kok haar 1500 plek weggeeft, al zou dat wel dom zijn.
Lijkt me sterk, op Instagram zegt ze ook dat het kwalificeren nou eenmaal zo werkt en je er dus mee moet dealen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou ook nog niet helemaal uitsluiten dat Kok haar 1500 plek weggeeft, al zou dat wel dom zijn.
Dat zie ik ergens ook nog wel gebeuren ja, zeker als de omstandigheden niet gunstig zijn in Milaan. Beune is reserve toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Dat klopt, maar dan wordt de discussie hoe dan ook opnieuw aangezwengeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is geen kwalificatiewedstrijd, dus irrelevant.
Ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is zij juist wel in staat om daar motivatie uit te halen. Maar voor de 5 moet zij in topvorm zijn en ik denk dat ze hier net een procentje mist ten opzichte van Zaanlander.
Kok en Rijpma zijn ploeggenoten. Kok zal dus niet zomaar haar plekje afstaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zie ik ergens ook nog wel gebeuren ja, zeker als de omstandigheden niet gunstig zijn in Milaan. Beune is reserve toch?
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Oei, dus Kok moet drie afstanden rijden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.
Wat is inconsistentie toch irritant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat het ene BR op dat bord er met punten en komma's en de andere er met alleen punten?
Misschien kan ie d'r nog een zetje geven zoals in Beijing het gerucht wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kjeld gaat al z'n charmes in de strijd gooien.
hollandse kneuterigheid (in dit geval Friesche)quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat het ene BR op dat bord er met punten en komma's en de andere er met alleen punten?
Is alleen bij de 5000m. Het valt mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dat valt niet mee, er zijn oudere én nieuwere BR's die allemaal met komma zijn, doe dat dan bij allemaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is alleen bij de 5000m. Het valt mee.
[ afbeelding ]
Maar waar rij je dan voor?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:47 schreef Strani het volgende:
Kunnen we niet gewoon elk jaar een OKT doen tijdens kerst en O&N? Het bevalt me wel
En hoe plaatst Stijn van de Bunt dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plaatsing voor het OKT van volgend jaar
Of andere lettertypegrootte of verkeerde hoeveelheid ruimte tussen de lettersquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Via het OOKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En hoe plaatst Stijn van de Bunt dan.
Oh ja dus volgend jaar een OOOOKT, dan een OOOKT, dan een OOKT en dan over vier jaar weer een OKT.quote:
Dit valt inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team Pursuit en Teamsprint is volgens mij ook niet helemaal consistent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WK Afstandenquote:
We hebben in andere jaren NK Afstanden met de kerst.quote:
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.quote:
Bij het gemeentehuis zullen ze dat vast niet accepteren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.
Als je er twee hebt kun je batsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van de hoofdpersonages in Woeste Grond heet ook Bats. Als hij familie was van deze Bats had hij Bats Bats geheten.
Soms ik het NK afstanden ook gelijk het OKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We hebben in andere jaren NK Afstanden met de kerst.
NK afstanden was in oktober.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Soms ik het NK afstanden ook gelijk het OKT
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijvenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
Dit is eigenlijk wel een beetje saai, die eerste ritten op zo'n lange afstand.
In 2006 wat het NK nog het OKTquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NK afstanden was in oktober.Waar het normaal WCKT is.
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |