Ah leuk, heb je dat allemaal nog ergens?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee maar tot 1993 wel altijd gedaan
Dat deed ik als jongetje altijd op de 10quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je alle tussentijden zit mee te schrijven
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben toch altijd wel blij dat Erik ons even vertelt dat groene cijfers betekenen dat iemand sneller is en rode cijfers dat iemand langzamer is.
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel had kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom mag een 18 jarige met een PR van 7:44 hieraan meedoen?
Op de 500m ook geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat deed ik als jongetje altijd op de 10
Niet echt op de andere afstanden, daar vond ik dat niet zo leuk
Kiel rijdt nu, dus die had wel interessequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel hadden kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.
dank je wel, behalve dat Kiel op dit moment rijdt...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het veld, na plaatsing via het WK afstanden vorig jaar, het NK afstanden dit jaar en de tijdenranglijst, wordt aangevuld tot 12 aan de hand van de 3 kilometer op dit OKT. Wijfje en Kiel had kennelijk geen interesse, dus was Huizink de volgende in de rij.
Ik heb eigenlijk wel een beetje genoeg gehad van Beunequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Meridiaan het volgende:
Heb al wel weer genoeg gehad van HET VERHAAL van Beune
Ja in een schrift. Meestal hadden de kranten ook een hele pagina om mee te schrijven maar die hokjes was me te veel gekriebel. IK had ook zelf gemaakte tabellen om te zen op welk schema er gereden werd. Maar toen ze binnen gingen rijden klopte dat niet meer. Verval per ronde werd onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah leuk, heb je dat allemaal nog ergens?
Oh echt, dat zou je eerder andersom verwachten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja in een schrift. Meestal hadden de kranten ook een hele pagina om mee te schrijven maar die hokjes was me te veel gekriebel. IK had ook zelf gemaakte tabellen om te zen op welk schema er gereden werd. Maar toen ze binnen gingen rijden klopte dat niet meer. Verval per ronde werd onvoorspelbaar.
Gaat Prins het halen denk je?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden met PHP en MySQL een scriptje gemaakt die de waarde van schaatsers per afstand kon bepalen. Had de resultaten van de laatste jaren in een database gedaan en per baan een offset berekend zodat alle tijden ongeveer gelijkgetrokken werden.
Daarmee kreeg je best een goede voorspelling van uitslagen
Eerlijk is eerlijk, iemand die meeschrijft is meestal wel een kenner. In elk geval een liefhebber.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef heywoodu het volgende:
"De echte kenners"
Ze schrijven gewoon mee, Erik.
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, iemand die meeschrijft is meestal wel een kenner. In elk geval een liefhebber.
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een BR zodat ze dat bordje kunnen fixen.
Leuk dat je meeleest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?
Zou jij Irene Schouten doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een BR zodat ze dat bordje kunnen fixen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is er met bordje? Andere kleur ofzo?
Je bent het verhaal Beu dus 🙂quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een beetje genoeg gehad van Beune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |