De Brienenoord heeft 24/7 beveiliging nodig momenteel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De meltdown duurt voort: https://nos.nl/artikel/25(...)ls-een-gebroken-hart
Stoker Bob is een maand lang vreugdevuren aan het aansteken.quote:
Maar hij gaat waarschijnlijk toch door Matrix en dergelijkequote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef Szura het volgende:
Ach Kjeld, vertelde gisteren nog in een interview dat hij een beschermde status moet hebben
Hoop dat hij de tering krijgt en dan een rechtszaak gaat aanspannenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar hij gaat waarschijnlijk toch door Matrix en dergelijke
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop dat hij de tering krijgt en dan een rechtszaak gaat aanspannen
Altijd tegen ons en Bosker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.
Maar de SLC beslistquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.
Juist niet tegen Bosker toch dan?quote:
Misschien morgenochtend duo-interview met Joyquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit al tijden te refreshen voor een interview met Nuis, maar deze lul-de-behanger is hem gewoon gesmeerd zonder met de media te willen praten. Er wordt mij hier een stukje ramptoerisme ontnomen.
Beune had al gereageerd bij Telesport en dat was eigenlijk gewoon een herhaling van zetten van de tranentrekker bij de NOS eerder vandaag, ernstig teleurstellend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien morgenochtend duo-interview met Joy
Zn vader kan me gestolen worden, maar ik ben ineens groot fan van Joep Wennemarsquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze is wel weer heel erg goed: https://nos.nl/artikel/25(...)m-over-okt-te-zeuren
https://www.nu.nl/322786/(...)eranderen.html#nujijquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit al tijden te refreshen voor een interview met Nuis, maar deze lul-de-behanger is hem gewoon gesmeerd zonder met de media te willen praten. Er wordt mij hier een stukje ramptoerisme ontnomen.
Amenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Zn vader kan me gestolen worden, maar ik ben ineens groot fan van Joep Wennemars
Heb je 98 bewust meegemaakt ja? Dan ben je ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zijn twee momenten in mijn leven geweest dat ik serieus naar schaatsen heb gekeken. De ene keer was toen Sven Kramer de verkeerde bocht werd in gedirigeerd, de andere keer was toen Erben Wennemars met een arm uit de kom op het ijs lag te spartelen.
Maar oh, het OKT is iedere vier jaar toch weer het beste sportevenement ooit.
Niet live. Daar ben ik veel te jong voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je 98 bewust meegemaakt ja? Dan ben je ouder dan ik dacht
Serieus naar een herhaling gekeken dus, okquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet live. Daar ben ik veel te jong voor.
Ik heb collega's die er zo over denkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Er zijn vast nog wel Facebookmoeders te vinden die denken dat Kjeld een fijne vent is, maar wat smaken deze tranen goed zeg.
Arme jij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb collega's die er zo over denken
Ach ja, 30% van het land geloofde in Geert Milders, dus mensenkennis is een schaars goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb collega's die er zo over denken
Hij is toch onschuldig gevonden?! Onniedan?!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Arme jij.
Die vinden Marco B. vast ook een geschikte vent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Sommige wel ja, maar daar waren een paar anderen die dat ff flink de kop in hebben gedruktquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Arme jij.
Die vinden Marco B. vast ook een geschikte vent?
Lekker joh in decemberquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stoker Bob is een maand lang vreugdevuren aan het aansteken.
Moet je de GKL maar wat meer veren in z'n reet steken.quote:
Zeker. Topshowquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jij was vandaag ook in Thialf toch @:hhh38 ?
Ik mis een algehele agh voor FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog één categorie voor de grande finale poll te gaan. Stempt u nog allen even gauw op de verschillende polls voor de eindpoll komt. Dat wordt een Nieuwjaarsdagwerkje om in een rein bad te beginnen.
Alaphilippe_ in WLR / [WLR SC] Ach van het jaar 2025
Dat is helaas niet genomineerd. Maar die kan je onder Ach, Danny scharenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik mis een algehele agh voor FOK!
Voor de falliete inboedel, de ads, de willekeurige bans, de extreemrechtse rants op de frontpage en in de topics, het algehele wanbeleid, de mods en admins die het vuile werk opknappen voor de baas, en ik die met elke misklik op een ad Danny aan extra inkomen help.
Ach, de wielersport zelf.
Ach, het voetbal en FIFA.
Ach, FOK!
Ach, wij.
Ach, ik.
Tim Prins heeft een ernstig boerenkoolhoofd.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
Oh wat waren we dichtbij het grootste drama ooit als Tim Prins 6 duizendste sneller dan Nuis op de 1000m was geweest.
Doodzonde dat we geen interview gekregen hebben. De NOS zal hem vandaag wel opzoeken, maar dan is er wel een voorbereid verhaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
Oh wat waren we dichtbij het grootste drama ooit als Tim Prins 6 duizendste sneller dan Nuis op de 1000m was geweest.
Of hij wacht tot er duidelijkheid is of hij mag starten op de 1500, dan wordt de toon vast iets andersquote:Op woensdag 31 december 2025 09:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doodzonde dat we geen interview gekregen hebben. De NOS zal hem vandaag wel opzoeken, maar dan is er wel een voorbereid verhaal.
Laten we in ieder geval hopen dat Nuis en Wennemars elkaar loten op de 1.000 en of 1.500.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of hij wacht tot er duidelijkheid is of hij mag starten op de 1500, dan wordt de toon vast iets anders
Was het maar zoquote:Op woensdag 31 december 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
Hahaha zo hard gelachen met mijn pa om die term. Kennerspubliekquote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sven Kramer bocht. Géén kennerspubliek overigens.
Het enthousiasme bij Beune en Nuis was wel duidelijk het grootst.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De bochten zijn wellicht iets meer dagjesmens maar qua sfeer wel beter.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet bij onschuldigen gebeurdquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog weinig nieuwtjes over afgeknalde ledematen, erg jammer.
Welke evenementen bezoek je daar?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
De bochten zijn wellicht iets meer dagjesmens maar qua sfeer wel beter.
Ik zat bijna het hele toernooi tussen de KNSB-genodigden omdat een vriendin steeds een gratis kaartje over had. Al dat uitgespaarde geld kan mooi naar het Milaanpotje, over dure kaartjes gesproken.
1000 mannen, shorttrack 500 mannen/1000 vrouwen, 10000 mannen en twee ijshockey potjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Welke evenementen bezoek je daar?
Dan lopen we elkaar volledig mis haha. 500 man/tp vr, 5000m vrouwen, 1x ijshockey en 500 vrouwen/1000m mannen shorttrackquote:Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
1000 mannen, shorttrack 500 mannen/1000 vrouwen, 10000 mannen en twee ijshockey potjes.
OSSK04, OSTK02, OSSK06, OIHO33 en OIHO36 voor de kenners.
Shorttrack keek ik even verkeerd, dat is wel dezelfde! Settore C28 zitten wij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar volledig mis haha. 500 man/tp vr, 5000m vrouwen, 1x ijshockey en 500 vrouwen/1000m mannen shorttrack
NWS / Al het nieuws rond oud en nieuw 2025-2026quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er maar veel vuurwerktokkies zichzelf in eenzijdige ´ongelukken´ mogen opblazen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Welke evenementen bezoek je daar?
Ik heb geen idee hahaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Shorttrack keek ik even verkeerd, dat is wel dezelfde! Settore C28 zitten wij.
Bijna 100 kilo vuurwerk gevonden in huis in Woerdenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Humblebrag van @Aguero dat hij wél kennerspubliek is!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
1000 mannen, shorttrack 500 mannen/1000 vrouwen, 10000 mannen en twee ijshockey potjes.
OSSK04, OSTK02, OSSK06, OIHO33 en OIHO36 voor de kenners.
In Groenlo werd er aan vuurwerk geknutseld:quote:Op woensdag 31 december 2025 14:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bijna 100 kilo vuurwerk gevonden in huis in Woerden
In een huis in Woerden heeft de politie zondag 96 kilo illegaal vuurwerk gevonden. De politie kwam het vuurwerk op het spoor door een anonieme tip, meldt RTV Utrecht.
Het vuurwerk werd gevonden op de vliering van het huis en in een schuur. De gemeente heeft een last onder dwangsom opgelegd op het adres. Dat betekent dat er een hoge boete volgt als iemand op hetzelfde adres opnieuw de vuurwerkregels overtreedt. De boete kan volgens de gemeente oplopen tot duizenden euro's.
Politie en justitie bepalen later of de bewoner ook strafrechtelijk vervolgd wordt vanwege het illegale vuurwerkbezit.
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Groenlo werd er aan vuurwerk geknutseld:
https://www.gld.nl/nieuws(...)eld-aan-het-vuurwerk
WIJ allemaal natuurlijk. In meer of mindere mate.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Humblebrag van @:Aguero dat hij wél kennerspubliek is!
Goede namen wel.quote:
5 euro voor kinderpakket!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef franklop het volgende:
129 miljoen besteedt aan vuurwerk. Mooi land. En maar klagen dat je geen geld hebt
0 euro bijgedragen
Volgens mij zeg je dat hier elk jaar. Best een ongefundeerde redenering. Alsof al dat vuurwerk gekocht wordt door mensen met weinig of geen geld. En als dat wel zo is dat deze mensen geen financiële problemen meer zouden hebben als ze die 100¤ niet aan vuurwerk uitgeven. En alsof mensen met weinig geld absoluut geen geld uit mogen geven aan dingen waar ze blij van worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef franklop het volgende:
129 miljoen besteedt aan vuurwerk. Mooi land. En maar klagen dat je geen geld hebt
0 euro bijgedragen
Ach.quote:In Nijmegen overleed een minderjarige jongen bij een vuurwerkongeval. Het ongeluk gebeurde rond 0.30 uur aan de Meeuwse Acker. Zijn leeftijd is niet bekendgemaakt. In Aalsmeer kwam een 38-jarige man uit die plaats rond 2.15 om het leven door een ongeluk met vuurwerk. Reanimatie mocht niet meer baten.
Ach.quote:Daarnaast raakten zeker drie mensen zwaargewond door ongelukken met vuurwerk. Dat gebeurde in het Gelderse Lichtenvoorde en Culemborg en in het Noord-Hollandse Oostwoud. Hoe zij precies gewond raakten, is nog niet bekend.
Ach.quote:Bij Het Oogziekenhuis Rotterdam zijn tot dusver veertien patiënten binnengekomen met oogverwondingen door vuurwerk. Dat meldde het ziekenhuis donderdag rond 8.00 uur. De meesten zijn minderjarig en het ging vooral om omstanders, die gewond zijn geraakt door het vuurwerk van anderen.
Ach.quote:Voor de hulpdiensten was het een heftige jaarwisseling. Op meerdere plekken in het land werden zij bekogeld met vuurwerk. De mobiele eenheid (ME) kwam meerdere keren in actie. Voorzitter Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond spreekt op X van "ongekend veel geweld tegen politie en hulpverleners tijdens de jaarwisseling".
Ach.quote:In Amersfoort werd de politie bekogeld toen zij wilde voorkomen dat een berg kerstbomen in brand werd gezet. In Breda stonden meerdere auto's in brand en werd met molotovcocktails en stoeptegels naar de politie gegooid. Ook op meerdere plekken in Den Haag was de sfeer grimmig met confrontaties tussen jongeren en de politie.
Ach.quote:In meerdere wijken in Roosendaal zijn mensen opgepakt rondom de jaarwisseling. De politie meldt dat in de wijk Kroeven zeven mensen zijn opgepakt. In Kalsdonk gaat het om drie aanhoudingen. Ook in Sliedrecht werd iemand aangehouden. De ME kwam daar in actie toen de politie met vuurwerk werd bekogeld.
Ach.quote:In de Amsterdamse wijk Floradorp greep de ME meerdere keren in. Een groep mensen had rond 0.30 uur brandgesticht buiten aan de Dotterbloemstraat. Later gebeurde dat opnieuw aan dezelfde straat. Mensen gooiden ook met vuurwerk naar de politie. In Floradorp was het de afgelopen tijd onrustig, nadat burgemeester Femke Halsema het jaarlijkse vreugdevuur had verboden vanwege veiligheidsrisico's.
Ach.quote:In Amsterdam werd de Vondelkerk volledig verwoest door een brand die vlak na middernacht uitbrak. Alle straten rondom de kerk werden afgezet. Er was sprake van een "extreme vonkenregen" door de brand, waardoor nabijgelegen woningen moesten worden ontruimd.
Tokkiedquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
Ook in 2026 leven we nog steeds in een ontzettend gaaf land.
Van ONZE tradities blijf je AF!quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
Dit kan toch niet, al jaren lang deze ellende. En maar blijven schreeuwen dat ZE van ONZE tradities moeten afblijven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
[..]
Ach.
quote:Met een groepje vrienden is hij naar de rampplek gekomen toen hij hoorde wat er gebeurd was. „Dit is verschrikkelijk. Nu mag dat vuurwerk wel verboden worden. Eerst vond ik dat verbod onzin, nu maakt me dat niets meer uit. Hij was pas 16 jaar. Dat is veel te jong.”
Play stupid games, win stupid prizes. Hier zijn twee uitstekende woorden voor uitgevonden: erg mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Szura het volgende:
Het eerste jankverhaal staat alweer op AD.nl en aanverwanten
https://www.gelderlander.(...)pxphee2xEg&slug_rd=1
[..]!!
Interview beter eens wat hulpverleners na de jaarwisseling die met deze traumatische gevallen moeten dealen ipv de zoveelste kneus die berouw na de tokkiezonde heeft
Dit interview valt nog relatief mee. Het interview met de ouders van dat minderjarige joch dat zichzelf vorig jaar opblies gaat nooit meer overtroffen worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Szura het volgende:
Het eerste jankverhaal staat alweer op AD.nl en aanverwanten
https://www.gelderlander.(...)pxphee2xEg&slug_rd=1
[..]!!
Interview beter eens wat hulpverleners na de jaarwisseling die met deze traumatische gevallen moeten dealen ipv de zoveelste kneus die berouw na de tokkiezonde heeft
Linkje?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit interview valt nog relatief mee. Het interview met de ouders van dat minderjarige joch dat zichzelf vorig jaar opblies gaat nooit meer overtroffen worden.
Die stonden gisteren of eergisteren in het AD trouwens, onderwijl ze een vuurwerkje afstaken. Of dat is waar je op doelt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit interview valt nog relatief mee. Het interview met de ouders van dat minderjarige joch dat zichzelf vorig jaar opblies gaat nooit meer overtroffen worden.
quote:
Ik doelde op deze figuren:quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die stonden gisteren of eergisteren in het AD trouwens, onderwijl ze een vuurwerkje afstaken. Of dat is waar je op doelt.
Dat is ook degene waar ik op doelde. Die zag afgelopen week weer een moment of shine en greep deze met beide handen aan. https://www.ad.nl/binnenl(...)ndere-zoon~a74b8faa/quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op deze figuren:
https://www.rijnmond.nl/n(...)s-zagen-het-gebeuren
Erg jammer dat de domme media deze mensen nog steeds een podium gevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is ook degene waar ik op doelde. Die zag afgelopen week weer een moment of shine en greep deze met beide handen aan. https://www.ad.nl/binnenl(...)ndere-zoon~a74b8faa/
Idiocracy genotquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kind is overleden aan vuurwerk. Weet je wat, ik ga hem eren, met meer vuurwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |