Dat zou een heel ander verhaal zijn want er ligt een arrestatiebevel van het ICC.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het volgens dezelfde users legitiem zijn als wij Netanyahu ophalen uit Israel en hem hier berechten? Gewoon gearresteerd haha
VVD´edquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
Van Weel kan nog niet zeggen of de aanval op Venezuela een schending van het internationaal recht iswat een gênante vertoning. Maduro is natuurlijk verschrikkelijk maar dan nog is dit toch duidelijk illegaal zonder resolutie van de veiligheidsraad.
Volgens CNN is er een vage legal opinion uit de jaren 80 waardoor de fbi in opdracht van de president ook buiten de VS mensen mag arresteren. Dan nog is dit internationaalrechterlijk niet kies.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:29 schreef franklop het volgende:
De 'leider van de vrije wereld' die op zijn buitenverblijf aan het meekijken was en zegt dat het wel een televisieprogramma leek
Dat je daar vrijwillig naar gaat kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Die persconferentie, zo spreken, dat kan toch niet Johan
Waarom kijk je daar überhaupt naar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Die persconferentie, zo spreken, dat kan toch niet Johan
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat je daar vrijwillig naar gaat kijken.
Na een minuut weer afgezet jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar überhaupt naar?
a judicious transitionquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Na een minuut weer afgezet ja
'We are going to run the country', KOLONISEREN en plunderen moet weer leuk worden, allen!
Welkom terug Bob.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk mag het een paar dagen later nog, maar ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond nieuw jaar![]()
BobGod.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk mag het een paar dagen later nog, maar ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond nieuw jaar![]()
Groenland moet nog even op zijn beurt wachten, Mexico en Cuba zijn eerst aan de beurt.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef Steven184 het volgende:
Europa kanmaar beter troepen naar Groenland sturen
quote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be(...)ekend/121330820.html
quote:Het kwam precies overeen met het jubileumseizoen. Ik ga ervanuit dat de makers van de site 0,0 voorkennis hebben want dat is voor hen echt niet nodig. Je wilt dat zo min mogelijk mensen weten wie de Mol en de volgorde van de afvallers zijn.
Wie had dat nou gedacht van de user die Israël zijn hele persoonlijkheid heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
In NWS wordt kolonialisme nog even verheerlijkt. Wat een rare tijdlijn is dit
Gewoon een normale dag in NWS dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:53 schreef Momo het volgende:
NWS leest als een mindfuck, 90% van de mensen kan wel doodgaan, kolonialisme is prima, grote landen mogen nemen wat ze willen etc.
NWS / Amerikanen vs Venezuela - Neokolonistische neigingen #14
Jammer, echt een ongekende fraud.quote:
"with a permanent appointment likely to wait until the summer."quote:Op maandag 5 januari 2026 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer, echt een ongekende fraud.
Op werkelijk elke metric een belachelijke coach, nog slechter dan Drank in de PL.
INEOS zijn ook wel prachtig, die kunnen er echt he-le-maal niks van, zowel in het voetbal als wielrennen.
Ik lees nu dat ze een sloot aan middenvelders willen halen komende zomer. Dat wordt genieten.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:01 schreef Szura het volgende:
En dan weer de volgende coach die 400 miljoen mag uitgeven aan rotzooi die niet in het systeem past. Voetbal.
Optimistischquote:Op maandag 5 januari 2026 22:35 schreef Momo het volgende:
Elfstedentocht
Nou dit subforum is weer open
Gaat inderdaad nergens over, het gaat ook eerder dooien dan het kouder wordt.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
De temperatuur is nog geen dag onder 0 geweest, waar gaat dit over? Deze hoeveelheid sneeuw spreekt juist in het nadeel van.
Wel toevallig, die IT storingquote:
Haggie die extreem slecht is in spelers halen wordt verantwoordelijk voor spelers halen, leg maar uit.quote:
Stukje Land Cruiser koppen in Al Ula.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:47 schreef Szura het volgende:
@:deebee zijn de gebroeders Coronel al verongelukt?
Soort van biatlon? Of doet hij het niet tegelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje Land Cruiser koppen in Al Ula.
Wist niet dat die ongein alweer begonnen was, ze rijden vaak wel langs Kwataar, maar niet een stage hier. Al-Attiyah doet aan zandauto rijden en kleiduiven schieten, dat is dan wel weer een mooie combo.
Zomervermaak!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Soort van biatlon? Of doet hij het niet tegelijk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
AT5Goden. Gewoon gaan filmen in de bocht in plaats van de mensen waarschuwen.
Dat is ook een mooie representatie van het altijd gezellige Brabant. 1 Van de autorijders is doodgeschoten (volgens mij de kale), 1 van de jongens die de WOUTEN wilde bellen is een moordenaar en een politieman die ook wegens drugshandel is ontslagen of veroordeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niks kan op tegen dit legendarische filmpje.
Een normale dinsdag in Brabo land dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie representatie van het altijd gezellige Brabant. 1 Van de autorijders is doodgeschoten (volgens mij de kale), 1 van de jongens die de WOUTEN wilde bellen is een moordenaar en een politieman die ook wegens drugshandel is ontslagen of veroordeeld.
Yep,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie representatie van het altijd gezellige Brabant. 1 Van de autorijders is doodgeschoten (volgens mij de kale), 1 van de jongens die de WOUTEN wilde bellen is een moordenaar en een politieman die ook wegens drugshandel is ontslagen of veroordeeld.
Ongelimiteerd SEG-rommel binnenhalenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haggie die extreem slecht is in spelers halen wordt verantwoordelijk voor spelers halen, leg maar uit.
Voetbal is geen sport.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Soort van biatlon? Of doet hij het niet tegelijk
Jenthe Biermans?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ongelimiteerd SEG-rommel binnenhalen
Announce Sean Klaiber.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ongelimiteerd SEG-rommel binnenhalen
Doet Zakaria Labyad nog iets, toevallig?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Announce Sean Klaiber.
Ik zie fenomenen als Rick van Drongelen, Dylan Vente, Hans Hateboer, Bart Ramselaar en Noah Ohio voor het oprapen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jenthe Biermans?
Magnus Bak Klaris?
Tim Ariesen?
We worden buitengesloten, wat meer dan terecht is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
We worden niet eens meer gebeld voor een gezamenlijk statement over Groenlandde schade van een jaar guurrechts is enorm.
Als Trump morgen Dick Schoof van zijn bed licht en op de boot zet duurt het dagen voordat iemand in dit land dat überhaupt door heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
We worden niet eens meer gebeld voor een gezamenlijk statement over Groenlandde schade van een jaar guurrechts is enorm.
"Boeie"quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Trump morgen Dick Schoof van zijn bed licht en op de boot zet duurt het dagen voordat iemand in dit land dat überhaupt door heeft.
Altijd leuk om @Rellende_Rotscholier weer te zien!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niks kan op tegen dit legendarische filmpje.
Lijkt me leuk als je dit subtiel kan brengen in NWSquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Yep,
Bel de wouten, keiglad, niet lachen, val maar; zit vast voor moord.
Keihard! Godverdomme niet normaal, pak geld in ze klauwen; dood geschoten op verjaardag.
Agent; ontslagen wegens drugs contacten.
Die 4 Turken zijn brave burgers.
Ach gewoon het leger inzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dagen als deze mis ik Gerri Eickhof, die al verzuipende in de sneeuw ergens op een verlaten station in Groningen gestrande reizigers gaat interviewen.
Gerri Beuckhof?quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gerri is gewoon vervangen uiteraard
[ afbeelding ]
Dat kon echt nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:52 schreef H.Vviv het volgende:
Goede televisie op de NOS. Hoe een auto uit de sneeuw wordt geholpen
Heerlijke tv inderdaad! Ik mis alleen Gerri nogquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:52 schreef H.Vviv het volgende:
Goede televisie op de NOS. Hoe een auto uit de sneeuw wordt geholpen
Ik vind dit altijd fantastisch, die verslaggevers op locatie wat nauwelijks meerwaarde heeft (tenzij het Gerri is).quote:Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gerri is gewoon vervangen uiteraard
[ afbeelding ]
Henrik-Willem Hofs die na het aankondigen van de eerste coronamaatregelen aan café-eigenaren gaat vragen wat zij van de zojuist aangekondigde coronamaatregelen vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd fantastisch, die verslaggevers op locatie wat nauwelijks meerwaarde heeft (tenzij het Gerri is).
Ik heb het niet opgemeten, maar ik vermoed dat we hier inmiddels dubbele cijfers hebben wat betreft het aantal centimeters aan sneeuw (en het sneeuwt nog steeds).quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:39 schreef franklop het volgende:
Op papier gaat het vanaf vanmiddag totvrijdagavond laat dooien. Benieuwd hoeveel sneeuw er dan weg is. Vermoed weinig
Op de auto 11 cm gemeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgemeten, maar ik vermoed dat we hier inmiddels dubbele cijfers hebben wat betreft het aantal centimeters aan sneeuw (en het sneeuwt nog steeds).
Waarom doe je die moeite ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:54 schreef franklop het volgende:
Weer sneeuwvrij gemaakt, gaat het weer sneeuwen
Ardy 'bastaardzoon van Tijs' Stemerding die na de couppoging in Turkije reacties gaat halen in een shoarmazaakquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Henrik-Willem Hofs die na het aankondigen van de eerste coronamaatregelen aan café-eigenaren gaat vragen wat zij van de zojuist aangekondigde coronamaatregelen vinden.
Dit weekend volle bak vriezen. Worden hele ijsplaten overalquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom doe je die moeite ook
Vrijdag (mits je net boven het midden woont van Nederland of zo) nog een enorme pak aan sneeuw. Schitterend.
Ik houd ook een pad vrij naar de schuur en de poort. Gaat vannacht licht dooien in een groot deel van Nederland dus als je het redelijk vrij houdt, heb je kans dat je een mooi schoon pad hebt morgenvroegquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit weekend volle bak vriezen. Worden hele ijsplaten overal
quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Taylor wegbrengen voor ongeveer 20 miljoen deze winter. Ajax gaat het toch weer flikken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Taylor wegbrengen voor ongeveer 20 miljoen deze winter. Ajax gaat het toch weer flikken
Succes met big tech platleggen, maatje.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:35 schreef Pistolero het volgende:
Als ik één wens mag doen voor 2026, dan is het dat de Fabrizio´s van deze wereld voor altijd verdwijnen.
Dat de bommen maar snel mogen vallen, makker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Succes met big tech platleggen, maatje.
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat de bommen maar snel mogen vallen, makker.
Zonde van het geld waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Bij de NOS zonet ook een minuut live in beeld hoe een bak zout in de laadbak van een strooiauto wordt gekieperdquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat kon echt niet. Die verslaggever deed alsof die verslag deed van de maanlanding.
Wie?quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik realiseer opeens dat Kenneth T. dan hoogstwaarschijnlijk ook Jada Anna meeneemt naar Rome. Ik ben spontaan groot voorstander van deze transfer.
quote:Vanwege de aanhoudende winterse omstandigheden hebben wij besloten om Thialf 𝘃𝗮𝗻𝗱𝗮𝗮𝗴 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱𝗶𝗴 𝘁𝗲 𝘀𝗹𝘂𝗶𝘁𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻𝗮𝗳 𝟭𝟳:𝟬𝟬 𝘂𝘂𝗿
Ik ben toevallig wat Thialf nostalgie aan het kijken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |