Ik heb het niet opgemeten, maar ik vermoed dat we hier inmiddels dubbele cijfers hebben wat betreft het aantal centimeters aan sneeuw (en het sneeuwt nog steeds).quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:39 schreef franklop het volgende:
Op papier gaat het vanaf vanmiddag totvrijdagavond laat dooien. Benieuwd hoeveel sneeuw er dan weg is. Vermoed weinig
Op de auto 11 cm gemeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgemeten, maar ik vermoed dat we hier inmiddels dubbele cijfers hebben wat betreft het aantal centimeters aan sneeuw (en het sneeuwt nog steeds).
Waarom doe je die moeite ookquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:54 schreef franklop het volgende:
Weer sneeuwvrij gemaakt, gaat het weer sneeuwen
Ardy 'bastaardzoon van Tijs' Stemerding die na de couppoging in Turkije reacties gaat halen in een shoarmazaakquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Henrik-Willem Hofs die na het aankondigen van de eerste coronamaatregelen aan café-eigenaren gaat vragen wat zij van de zojuist aangekondigde coronamaatregelen vinden.
Dit weekend volle bak vriezen. Worden hele ijsplaten overalquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom doe je die moeite ook
Vrijdag (mits je net boven het midden woont van Nederland of zo) nog een enorme pak aan sneeuw. Schitterend.
Ik houd ook een pad vrij naar de schuur en de poort. Gaat vannacht licht dooien in een groot deel van Nederland dus als je het redelijk vrij houdt, heb je kans dat je een mooi schoon pad hebt morgenvroegquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit weekend volle bak vriezen. Worden hele ijsplaten overal
quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Taylor wegbrengen voor ongeveer 20 miljoen deze winter. Ajax gaat het toch weer flikken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Taylor wegbrengen voor ongeveer 20 miljoen deze winter. Ajax gaat het toch weer flikken
Succes met big tech platleggen, maatje.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:35 schreef Pistolero het volgende:
Als ik één wens mag doen voor 2026, dan is het dat de Fabrizio´s van deze wereld voor altijd verdwijnen.
Dat de bommen maar snel mogen vallen, makker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Succes met big tech platleggen, maatje.
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat de bommen maar snel mogen vallen, makker.
Zonde van het geld waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
Bij de NOS zonet ook een minuut live in beeld hoe een bak zout in de laadbak van een strooiauto wordt gekieperdquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat kon echt niet. Die verslaggever deed alsof die verslag deed van de maanlanding.
Wie?quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik realiseer opeens dat Kenneth T. dan hoogstwaarschijnlijk ook Jada Anna meeneemt naar Rome. Ik ben spontaan groot voorstander van deze transfer.
quote:Vanwege de aanhoudende winterse omstandigheden hebben wij besloten om Thialf 𝘃𝗮𝗻𝗱𝗮𝗮𝗴 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱𝗶𝗴 𝘁𝗲 𝘀𝗹𝘂𝗶𝘁𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻𝗮𝗳 𝟭𝟳:𝟬𝟬 𝘂𝘂𝗿
Ik ben toevallig wat Thialf nostalgie aan het kijken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |