quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang het maar niet vanwege Beune is
Heerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/322760/(...)-lachen-ons-uit.html
Dit is doping voor mij.
quote:Even serieus, Chivaz maakt van AMV een BNW, ik stel voor dat we daar geen 'bronnen' meer mogen gebruiken als 'End Wokeness'. Wat een misinformatie komt daar vandaan.
Telkens moet die user even uitblazen maar komt ie terug met nog meer leugens en onzin. Kanalen als End Wokeness zijn de absolute kanker van het internet.
Antwoordquote:Voor het gebruik van betrouwbare bronnen heeft AMV toch gewoon een richtlijn? Staat in de OP.
En vervolgensquote:Ik kan als mod geen bronnen verbieden. Als je echter posts tegenkomt die je kwalificeert als obvious getroll of demonisering kan je daar gerust een TR voor zetten, dan kijken @capricia of ik ernaar. Ik kan het helaas niet mooier maken dan dit.
Als user kan je het weerleggen of negeren, binnen de policy is er echter veel ruimte om je mening te spuien, hoe afwijkend die ook is. Ook daar kan ik weinig aan veranderen.
Antwoordquote:Wat is tegenwoordig eigenlijk het punt waarop iemand naar BNW wordt verwezen?
DANNY’Dquote:Eigenlijk gebeurt dat niet meer, met name omdat van hoger af is besloten dat BNW niet meer als afvoerputje beschouwt zou moeten worden. Conspiracy topics en dergelijke sluit ik of gaan naar VER.
Danny gaat door een moeilijke tijd. Wil je daar rekening mee houden?quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef Szura het volgende:
Posts in POL FB
[..]
[..]
Antwoord
[..]
En vervolgens
[..]
Antwoord
[..]
DANNY’D
Je zou je maar zo slecht voelen dat je tegenwoordig niet alleen maar plaatjes van halfnaakte vrouwen post, maar ze zelf ook maakt met AI.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik het moeilijk heb krijg ik ook sterk de neiging hele dagen te besteden aan het vol kalken van mijn weblog met ongein en van politiek en complotten een fraai mengelmoes te maken. Jullie niet? Lijkt me nochtans heel menselijk gedrag.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou je maar zo slecht voelen dat je tegenwoordig niet alleen maar plaatjes van halfnaakte vrouwen post, maar ze zelf ook maakt met AI.
Dit is geen grap overigens
BBC's 'eerste zwarte Britse' blijkt toch blank te zijn geweestquote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was weer een productieve dag.
Wachtwoord vergeten ouwe dibbes?quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
BBC's 'eerste zwarte Britse' blijkt toch blank te zijn geweest
Zo dat misverstand heeft danny ook weer rechtgezet.
[ afbeelding ]
lol
De stoom kwam uit zijn oren en de tranen welden op in zijn ogen die op standje furieus stonden. Onder bizarre omstandigheden had Kjeld Nuis net zelf een olympisch ticket op de 1000 meter veroverd, maar het deed hem niets. Hij maakte er nauwelijks woorden aan vuil.Nuis was met zijn gedachten nog volledig bij de net daarvoor geklapte droom van vriendin Joy Beune, die de Spelen miste op de 1500 meter. „Dit is nou precies wat ik bedoelde in Hamar met al die mensen van de selectiecommissie die met een pamper om voor dit soort dingen vrezen”, refereerde Nuis nog maar eens aan zijn pleidooi om wereldtoppers zoals Beune, die dit jaar alle World Cups won, gewoon in bescherming te nemen. „Je goudhaantje, die elke week goud won in de World Cup, gaat nu niet naar Milaan. De beste van de wereld gaat daar ontbreken op de 1500 meter. Nou, top hoor. Wat een onzin.”quote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/322760/(...)-lachen-ons-uit.html
Dit is doping voor mij.
Helaas en de mail om deze te herstellen komt niet aan. Dus ik wacht op antwoord van de helpdesk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten ouwe dibbes?
De mail beantwoorden tussen het bijhouden van de FP door zal niet meevallen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Helaas en de mail om deze te herstellen komt niet aan. Dus ik wacht op antwoord van de helpdesk.
Juist geen kutland, Kjeld!quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
"Pffff, wat een kutland, joh", foeterde Nuis. "Ik kan er niks anders van maken."
Hier bestaat een heel mooie post over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 03:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat vindt Koffieplanter eigenlijk van darten?
Ik hoop dat ze allebei degraderen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Twee van de absolute graflanden ter wereld hebben ruzie. Voor wie JUICHEN we @:deebee?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Twee van de absolute graflanden ter wereld hebben ruzie. Voor wie JUICHEN we @:deebee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |