En het blijft ook leveren. Eerst het OKT, dan de aanwijsplekken die er dit jaar zeker komen, daarna zijn mensen boos en als je geluk hebt komt er ook nog een rechtzaakquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd voor een onthulling. Ik ben zo'n enorm fan van het OKT schaatsen. Die hele ''sport'' gaat helemaal nergens over, maar toch bezwijkt er iedere keer wel iemand gigantisch onder zelfopgelegde druk. Het spook van Thialf is onverbiddelijk. En dan de tranentrekkende interviews na afloop waarin het vooral de schuld is van de matrix, zo geweldig.
Wel jammer dan Dai Dai dit jaar geen 3e wordt op de 500mquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En het blijft ook leveren. Eerst het OKT, dan de aanwijsplekken die er dit jaar zeker komen, daarna zijn mensen boos en als je geluk hebt komt er ook nog een rechtzaak
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En het blijft ook leveren. Eerst het OKT, dan de aanwijsplekken die er dit jaar zeker komen, daarna zijn mensen boos en als je geluk hebt komt er ook nog een rechtzaak
En tientallen van die figuren die betaald krijgen als full-time prof voor deze folklore en een ego hebben van hier tot Tokio en nooit wat presteren, een fantastische rubriek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd voor een onthulling. Ik ben zo'n enorm fan van het OKT schaatsen. Die hele ''sport'' gaat helemaal nergens over, maar toch bezwijkt er iedere keer wel iemand gigantisch onder zelfopgelegde druk. Het spook van Thialf is onverbiddelijk. En dan de tranentrekkende interviews na afloop waarin het vooral de schuld is van de matrix, zo geweldig.
Om over de hele omkadering van de NOS, inclusief snoepreisjes, nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En tientallen van die figuren die betaald krijgen als full-time prof voor deze folklore en een ego hebben van hier tot Tokio en nooit wat presteren, een fantastische rubriek.
Kan weer leuke gifjes opleveren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
Ik hoop wel dat we nog een woedende Kjeld Nuis te zien krijgen
Zolang het maar niet vanwege Beune isquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
Ik hoop wel dat we nog een woedende Kjeld Nuis te zien krijgen
Schaatsen is het veldrijden van Nederland. Inclusief halve Nederlanders die ons karretje in de poep rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En tientallen van die figuren die betaald krijgen als full-time prof voor deze folklore en een ego hebben van hier tot Tokio en nooit wat presteren, een fantastische rubriek.
Bert Maalderink is dit jaar ook weer uitstekend in vorm. Ondanks of misschien juist dankzij zijn fysieke malheur levert hij enorm op het moment suprème.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schaatsen is het veldrijden van Nederland. Inclusief halve Nederlanders die ons karretje in de poep rijden.
quote:One of the more extraordinary remarks of the Trump-Zelensky news conference came when the US president was asked whether Russia would help in Ukraine's reconstruction after the war.
"Russia wants to see Ukraine succeed," Trump told reporters. "President Putin was very generous in his feeling towards Ukraine succeeding, including supplying energy... at very low prices."
For Ukrainians who have been subjected to rolling power outages because of Russian attacks on energy infrastructure all winter, this will be a very hard comment to accept. Not least for the million who lost power after the air strikes on Kyiv.
But it also makes one wonder what else Putin has said to Trump that appears to fly in the face of reality. Putin might want Ukraine to succeed, but on his own terms. He said earlier this year that "the whole of Ukraine is ours".
On the future of the Zaporizhzhia nuclear plant, Trump said: "President Putin has been working with Ukraine on getting it open. He's been very good in that sense... he hasn't hit it with missiles."
While it's true that a local ceasefire has been taking place for repairs to take place at Ukraine's Zaporizhzhia plant, it is Russia that occupied it in the first place.
Eigenlijk is die Poetin best een prima kerel, als je het zo bekijkt.quote:
Dit is wel echt peak Nederland anno 2025.quote:Politie grijpt in bij onrust rond herdenking wolf Bram in Renswoude
In Renswoude heeft de politie ingegrepen tijdens een herdenking van de doodgeschoten wolf Bram. Demonstranten van de Faunabescherming en Animal Rebellion liepen van het gemeentehuis naar het gebouw van de Faunabeheer Eenheid in het dorp.
Daar kregen zij het aan de stok met tientallen buurtbewoners, die zich tegen de demonstratie keerden. De politie kwam daarom met meerdere auto's naar het dorp om de groepen uit elkaar te halen. De demonstranten werden weggeleid door de politie. Volgens RTV Utrecht was de situatie grimmig en werd er ook vuurwerk afgestoken.
Afschotvergunning
Niemand is nog aangehouden, meldt de politie. Volgens Animal Rebellion zijn de betogers erg geschrokken. Een woordvoerder van de actiegroep zei tegen RTV Utrecht dat een man met zijn auto probeerde in te rijden op de betogers. De actiegroep gaat aangifte doen.
Enkelen van de zeventien actievoerders kregen klappen van het vijandige publiek. Nadat de politie rond 15.30 uur had ingegrepen, keerde de rust terug.
Volgens RTV Utrecht stonden de demonstranten rond een wit kruis, ter nagedachtenis aan probleemwolf GW3237m, ook wel Bram genoemd. Hij werd deze maand doodgeschoten op de Utrechtse Heuvelrug. In juli gaf de provincie toestemming om de wolf af te schieten, nadat eind mei een wandelende vrouw was gebeten door een wolf op landgoed Den Treek in Leusden. Uit DNA-onderzoek bleek dat wolf GW3237m achter de aanval zat.
Zie hierboven: die achterlijke oranje graftakkenmongoolquote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef Steven184 het volgende:
Durft iemand nog te beweren dat Rusland vrede wil?
Hebben ze een Van Brienenoordbrug in de omgeving van Heerenveen?quote:
Mag wel een heel peloton aan bewakers heen dan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hebben ze een Van Brienenoordbrug in de omgeving van Heerenveen?
Afsluitdijk'edquote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hebben ze een Van Brienenoordbrug in de omgeving van Heerenveen?
Een Kjeld meltdown op de OS voor het oog van de hele wereld is nog leuker.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Kjeld N. zich wel heeft gekwalificeerd, anders was het stadion gesneuveld
UAE daar deugt niks aan, maar dat wisten we natuurlijk al in WLR.quote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef Skysheriff het volgende:
[ x ]
Ah UAE vindt dit ook een mooie gelegenheid om hu nsteun te betuigen aan Rusland.
UAE die *checkt notes* de RSF sponsort die genocide pleegt momenteel in Sudan.
Tyfusland.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang het maar niet vanwege Beune is
Heerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/322760/(...)-lachen-ons-uit.html
Dit is doping voor mij.
quote:Even serieus, Chivaz maakt van AMV een BNW, ik stel voor dat we daar geen 'bronnen' meer mogen gebruiken als 'End Wokeness'. Wat een misinformatie komt daar vandaan.
Telkens moet die user even uitblazen maar komt ie terug met nog meer leugens en onzin. Kanalen als End Wokeness zijn de absolute kanker van het internet.
Antwoordquote:Voor het gebruik van betrouwbare bronnen heeft AMV toch gewoon een richtlijn? Staat in de OP.
En vervolgensquote:Ik kan als mod geen bronnen verbieden. Als je echter posts tegenkomt die je kwalificeert als obvious getroll of demonisering kan je daar gerust een TR voor zetten, dan kijken @capricia of ik ernaar. Ik kan het helaas niet mooier maken dan dit.
Als user kan je het weerleggen of negeren, binnen de policy is er echter veel ruimte om je mening te spuien, hoe afwijkend die ook is. Ook daar kan ik weinig aan veranderen.
Antwoordquote:Wat is tegenwoordig eigenlijk het punt waarop iemand naar BNW wordt verwezen?
DANNY’Dquote:Eigenlijk gebeurt dat niet meer, met name omdat van hoger af is besloten dat BNW niet meer als afvoerputje beschouwt zou moeten worden. Conspiracy topics en dergelijke sluit ik of gaan naar VER.
Danny gaat door een moeilijke tijd. Wil je daar rekening mee houden?quote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef Szura het volgende:
Posts in POL FB
[..]
[..]
Antwoord
[..]
En vervolgens
[..]
Antwoord
[..]
DANNY’D
Je zou je maar zo slecht voelen dat je tegenwoordig niet alleen maar plaatjes van halfnaakte vrouwen post, maar ze zelf ook maakt met AI.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik het moeilijk heb krijg ik ook sterk de neiging hele dagen te besteden aan het vol kalken van mijn weblog met ongein en van politiek en complotten een fraai mengelmoes te maken. Jullie niet? Lijkt me nochtans heel menselijk gedrag.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou je maar zo slecht voelen dat je tegenwoordig niet alleen maar plaatjes van halfnaakte vrouwen post, maar ze zelf ook maakt met AI.
Dit is geen grap overigens
BBC's 'eerste zwarte Britse' blijkt toch blank te zijn geweestquote:Op maandag 29 december 2025 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was weer een productieve dag.
Wachtwoord vergeten ouwe dibbes?quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
BBC's 'eerste zwarte Britse' blijkt toch blank te zijn geweest
Zo dat misverstand heeft danny ook weer rechtgezet.
[ afbeelding ]
lol
De stoom kwam uit zijn oren en de tranen welden op in zijn ogen die op standje furieus stonden. Onder bizarre omstandigheden had Kjeld Nuis net zelf een olympisch ticket op de 1000 meter veroverd, maar het deed hem niets. Hij maakte er nauwelijks woorden aan vuil.Nuis was met zijn gedachten nog volledig bij de net daarvoor geklapte droom van vriendin Joy Beune, die de Spelen miste op de 1500 meter. „Dit is nou precies wat ik bedoelde in Hamar met al die mensen van de selectiecommissie die met een pamper om voor dit soort dingen vrezen”, refereerde Nuis nog maar eens aan zijn pleidooi om wereldtoppers zoals Beune, die dit jaar alle World Cups won, gewoon in bescherming te nemen. „Je goudhaantje, die elke week goud won in de World Cup, gaat nu niet naar Milaan. De beste van de wereld gaat daar ontbreken op de 1500 meter. Nou, top hoor. Wat een onzin.”quote:Op maandag 29 december 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nu.nl/322760/(...)-lachen-ons-uit.html
Dit is doping voor mij.
Helaas en de mail om deze te herstellen komt niet aan. Dus ik wacht op antwoord van de helpdesk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten ouwe dibbes?
De mail beantwoorden tussen het bijhouden van de FP door zal niet meevallen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:09 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
Helaas en de mail om deze te herstellen komt niet aan. Dus ik wacht op antwoord van de helpdesk.
Juist geen kutland, Kjeld!quote:Op maandag 29 december 2025 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
"Pffff, wat een kutland, joh", foeterde Nuis. "Ik kan er niks anders van maken."
Hier bestaat een heel mooie post over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 03:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat vindt Koffieplanter eigenlijk van darten?
Ik hoop dat ze allebei degraderen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Twee van de absolute graflanden ter wereld hebben ruzie. Voor wie JUICHEN we @:deebee?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Twee van de absolute graflanden ter wereld hebben ruzie. Voor wie JUICHEN we @:deebee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |