De Brienenoord heeft 24/7 beveiliging nodig momenteel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De meltdown duurt voort: https://nos.nl/artikel/25(...)ls-een-gebroken-hart
Stoker Bob is een maand lang vreugdevuren aan het aansteken.quote:
Maar hij gaat waarschijnlijk toch door Matrix en dergelijkequote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef Szura het volgende:
Ach Kjeld, vertelde gisteren nog in een interview dat hij een beschermde status moet hebben
Hoop dat hij de tering krijgt en dan een rechtszaak gaat aanspannenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar hij gaat waarschijnlijk toch door Matrix en dergelijke
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop dat hij de tering krijgt en dan een rechtszaak gaat aanspannen
Altijd tegen ons en Bosker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.
Maar de SLC beslistquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fraudeur Rintje R. gaat ons ongetwijfeld opzadelen met Kjeld.
Juist niet tegen Bosker toch dan?quote:
Misschien morgenochtend duo-interview met Joyquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit al tijden te refreshen voor een interview met Nuis, maar deze lul-de-behanger is hem gewoon gesmeerd zonder met de media te willen praten. Er wordt mij hier een stukje ramptoerisme ontnomen.
Beune had al gereageerd bij Telesport en dat was eigenlijk gewoon een herhaling van zetten van de tranentrekker bij de NOS eerder vandaag, ernstig teleurstellend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien morgenochtend duo-interview met Joy
Zn vader kan me gestolen worden, maar ik ben ineens groot fan van Joep Wennemarsquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze is wel weer heel erg goed: https://nos.nl/artikel/25(...)m-over-okt-te-zeuren
https://www.nu.nl/322786/(...)eranderen.html#nujijquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit al tijden te refreshen voor een interview met Nuis, maar deze lul-de-behanger is hem gewoon gesmeerd zonder met de media te willen praten. Er wordt mij hier een stukje ramptoerisme ontnomen.
Amenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Zn vader kan me gestolen worden, maar ik ben ineens groot fan van Joep Wennemars
Heb je 98 bewust meegemaakt ja? Dan ben je ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zijn twee momenten in mijn leven geweest dat ik serieus naar schaatsen heb gekeken. De ene keer was toen Sven Kramer de verkeerde bocht werd in gedirigeerd, de andere keer was toen Erben Wennemars met een arm uit de kom op het ijs lag te spartelen.
Maar oh, het OKT is iedere vier jaar toch weer het beste sportevenement ooit.
Niet live. Daar ben ik veel te jong voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je 98 bewust meegemaakt ja? Dan ben je ouder dan ik dacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |