Serieus naar een herhaling gekeken dus, okquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet live. Daar ben ik veel te jong voor.
Ik heb collega's die er zo over denkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Er zijn vast nog wel Facebookmoeders te vinden die denken dat Kjeld een fijne vent is, maar wat smaken deze tranen goed zeg.
Arme jij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb collega's die er zo over denken
Ach ja, 30% van het land geloofde in Geert Milders, dus mensenkennis is een schaars goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb collega's die er zo over denken
Hij is toch onschuldig gevonden?! Onniedan?!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Arme jij.
Die vinden Marco B. vast ook een geschikte vent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Sommige wel ja, maar daar waren een paar anderen die dat ff flink de kop in hebben gedruktquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Arme jij.
Die vinden Marco B. vast ook een geschikte vent?
Lekker joh in decemberquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stoker Bob is een maand lang vreugdevuren aan het aansteken.
Moet je de GKL maar wat meer veren in z'n reet steken.quote:
Zeker. Topshowquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jij was vandaag ook in Thialf toch @:hhh38 ?
Ik mis een algehele agh voor FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog één categorie voor de grande finale poll te gaan. Stempt u nog allen even gauw op de verschillende polls voor de eindpoll komt. Dat wordt een Nieuwjaarsdagwerkje om in een rein bad te beginnen.
Alaphilippe_ in WLR / [WLR SC] Ach van het jaar 2025
Dat is helaas niet genomineerd. Maar die kan je onder Ach, Danny scharenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik mis een algehele agh voor FOK!
Voor de falliete inboedel, de ads, de willekeurige bans, de extreemrechtse rants op de frontpage en in de topics, het algehele wanbeleid, de mods en admins die het vuile werk opknappen voor de baas, en ik die met elke misklik op een ad Danny aan extra inkomen help.
Ach, de wielersport zelf.
Ach, het voetbal en FIFA.
Ach, FOK!
Ach, wij.
Ach, ik.
Tim Prins heeft een ernstig boerenkoolhoofd.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
Oh wat waren we dichtbij het grootste drama ooit als Tim Prins 6 duizendste sneller dan Nuis op de 1000m was geweest.
Doodzonde dat we geen interview gekregen hebben. De NOS zal hem vandaag wel opzoeken, maar dan is er wel een voorbereid verhaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:26 schreef Slobeend het volgende:
Oh wat waren we dichtbij het grootste drama ooit als Tim Prins 6 duizendste sneller dan Nuis op de 1000m was geweest.
Of hij wacht tot er duidelijkheid is of hij mag starten op de 1500, dan wordt de toon vast iets andersquote:Op woensdag 31 december 2025 09:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doodzonde dat we geen interview gekregen hebben. De NOS zal hem vandaag wel opzoeken, maar dan is er wel een voorbereid verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |