Ligt aan de actie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou in actie zien?
Ja je moet niet vergeten dat schlager bij sommige lagen van de samenleving extreem populair is en blijftquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Miss Montreal en Di-rect ook, maar dat zijn rustige liedjes waarbij ik kan voorstellen dat mijn oma van 80 het leuk vindt.
Dit is Avicii in schlagermodus.
Kom er maar in @Evenstarquote:
Ja, schlager is dus zo relevant dat zelfs met een Aviciibeat het blijkbaar scoort bij boomers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet niet vergeten dat schlager bij sommige lagen van de samenleving extreem populair is en blijft
Daar heeft nog niemand ooit van gehoord dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:23 schreef Gretzl het volgende:
Elke keer wanneer ik een DEUTSCHE SCHALLPLATTE in de Top hoor hoop ik dat Oimara - Wackelkontakt er volgend jaar ook in staat
Ferhnsehgartenmuziek toch? Er zijn best grote groepen die dat al 30 jaar trouw iedere zondag kijken. Die zijn nu wel op Evergreenleeftijd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, schlager is dus zo relevant dat zelfs met een Aviciibeat het blijkbaar scoort bij boomers.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:24 schreef NailQueen het volgende:
Kom maar op met de haatreacties maar dit nummer heeft mij geholpen (en nog steeds) met een rouwverwerking
Alles van die twee is zwaar overbodig, maar dat vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:25 schreef Starflyer het volgende:
Ren Lemmy renLemmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja dat helpt mee, maar ik vind dat fascinerend dat die context relevant is, want bij Avicii spreken ze waarschijnlijk over nieuwerwetse fratsenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ferhnsehgartenmuziek toch? Er zijn best grote groepen die dat al 30 jaar trouw iedere zondag kijken. Die zijn nu wel op Evergreenleeftijd.
Werd op de middelbare school fan van hun muziek, voor de meeste nummers heb ik nog wel steeds enige zwak hoorquote:
Ook wel een beetje als De Cockquote:
Ja dat is wel het rare inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat helpt mee, maar ik vind dat fascinerend dat die context relevant is, want bij Avicii spreken ze waarschijnlijk over nieuwerwetse fratsen
Zeker wel, dikke Top 40-hit geweest in 2025. EN vier jij nooit Carnaval ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heeft nog niemand ooit van gehoord dus ik denk het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Deze Di-rect klinkt wel een beetje als een TWOD van de Temu inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker wel, dikke Top 40-hit geweest in 2025. EN vier jij nooit Carnaval ofzo?![]()
En leef je toevallig onder een steen
Nee, ik vier geen carnaval hier in Waaienburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vond deze nog best aardig. Tot ik me besefte dat het gewoon de playbackshow was.
[..]
Zeker wel, dikke Top 40-hit geweest in 2025. EN vier jij nooit Carnaval ofzo?![]()
[ link | afbeelding ]
Of leef je toevallig onder een steen
en dit is in list??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandse Top 40quote:
Ga je zometeen ook nog NAAKT POSTEN danquote:
Na mooi warkquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:29 schreef Pino112 het volgende:
Direct goden.
Beste Nederlandse liveband van dit moment.
Steamyquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ga je zometeen ook nog NAAKT POSTEN dan
SCHANDALIG weinigquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wackelkontakt was de eerste Duitse top 40 hit sinds Lila Wolken
[..]
[ link | afbeelding ]
Of leef je toevallig onder een steen
Ik luister geen Top 40 meer en vier geen carnaval meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nee, die ken ik niet.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ook nooit (van) gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wackelkontakt was de eerste Duitse top 40 hit sinds Lila Wolken
Maar ieder uur komt er een nieuwe lading mensen daar?quote:
Ging niet over Di-rect.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog een andere zanger.
was in münchen oktoberfesthit van jaar , julieland kennen toch vele duitse,oostenrijkse partyhitsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik luister geen Top 40 meer en vier geen carnaval meer
Dus nee, die ken ik niet.
Phil?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is een heel mooi eerbetoon aan Anselmo![]()
![]()
![]()
Alleen fluisterend en op Wembley toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We horen Sjors nog 3 keer denk ik?
en niet eens door drugs of aidsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Ok al weer bijna 10 jaar dood![]()
En zo jong
En in de sneeuw, die reken ik meequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen fluisterend en op Wembley toch?
Die verdient geen eerbetoon.quote:
Oh met zijn partner in crime, akkoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En in de sneeuw, die reken ik mee
Niet nog eentje met Andrew ook?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met de afgelopen Kerstquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welkom terug Bassyquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
Hoisorry dat ik wat abrupt wegging gister. Mijn vriendin voelde zich echt niet chill gisteren en wou toch liever dat ik bij haar bleef overnachten, dus ik moest wat gehaast de bus pakken die kant op en ben dus nu pas weer thuis.
was in münchen oktoberfesthit van jaar , julieland kennen toch vele duitse,oostenrijkse partyhitsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
SCHANDALIG weinig [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlandse commerciële radio programmeert infantiel veilig, ze durven vrijwel enkel NL en Engelstalige nummers op de playlist te zetten
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
Hoisorry dat ik wat abrupt wegging gister. Mijn vriendin voelde zich echt niet chill gisteren en wou toch liever dat ik bij haar bleef overnachten, dus ik moest wat gehaast de bus pakken die kant op en ben dus nu pas weer thuis.
Voor de rest van de dag ben ik er gewoon weer als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |