Ligt aan de actie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jou in actie zien?
Ja je moet niet vergeten dat schlager bij sommige lagen van de samenleving extreem populair is en blijftquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Miss Montreal en Di-rect ook, maar dat zijn rustige liedjes waarbij ik kan voorstellen dat mijn oma van 80 het leuk vindt.
Dit is Avicii in schlagermodus.
Kom er maar in @Evenstarquote:
Ja, schlager is dus zo relevant dat zelfs met een Aviciibeat het blijkbaar scoort bij boomers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet niet vergeten dat schlager bij sommige lagen van de samenleving extreem populair is en blijft
Daar heeft nog niemand ooit van gehoord dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:23 schreef Gretzl het volgende:
Elke keer wanneer ik een DEUTSCHE SCHALLPLATTE in de Top hoor hoop ik dat Oimara - Wackelkontakt er volgend jaar ook in staat
Ferhnsehgartenmuziek toch? Er zijn best grote groepen die dat al 30 jaar trouw iedere zondag kijken. Die zijn nu wel op Evergreenleeftijd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, schlager is dus zo relevant dat zelfs met een Aviciibeat het blijkbaar scoort bij boomers.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:24 schreef NailQueen het volgende:
Kom maar op met de haatreacties maar dit nummer heeft mij geholpen (en nog steeds) met een rouwverwerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |