Naar de maanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Kan Joy Beune Godin zich nog voor iets kwalificeren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat wordt er vandaag eigenlijk geschaatst?
5000mquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan Joy Beune Godin zich nog voor iets kwalificeren?
Ik heb hier een kussen met kussensloop van De Schreeuw, komt dichtbij zoquote:
Ik schat die kans SIX SEVENquote:
Nederland heeft smaakquote:
Dit staat zelfs in de Evergreenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zij zo populair is.
Nederland polonaise landquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland heeft smaak
Jalalalala, POLONAISE
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zij zo populair is.
Dit nummer is net 10 jaar oud ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat zelfs in de EvergreenDat vind ik echt de allervreemdste notering daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Matig hoor dat café.quote:
Ja, daar had ik gisteren ook last van toen ik Ruud respectloos noemde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond het zelf mn leukste grap van de dag, maar hij viel een beetje dood..
De zon schijnt welquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 4 graden buiten zitten?
Absoluut niet.
Staat eerder een week of 7 te hoog HAHAHAquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit best een geinig liedje, maar staat hier echt minstens een dag of 3 te hoog
Miss Montreal en Di-rect ook, maar dat zijn rustige liedjes waarbij ik kan voorstellen dat mijn oma van 80 het leuk vindt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |