Steamyquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ga je zometeen ook nog NAAKT POSTEN dan
SCHANDALIG weinigquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wackelkontakt was de eerste Duitse top 40 hit sinds Lila Wolken
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker wel, dikke Top 40-hit geweest in 2025. EN vier jij nooit Carnaval ofzo?![]()
[ link | afbeelding ]
Of leef je toevallig onder een steen
Ik luister geen Top 40 meer en vier geen carnaval meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nee, die ken ik niet.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ook nooit (van) gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wackelkontakt was de eerste Duitse top 40 hit sinds Lila Wolken
Maar ieder uur komt er een nieuwe lading mensen daar?quote:
Ging niet over Di-rect.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog een andere zanger.
was in münchen oktoberfesthit van jaar , julieland kennen toch vele duitse,oostenrijkse partyhitsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik luister geen Top 40 meer en vier geen carnaval meer
Dus nee, die ken ik niet.
Phil?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is een heel mooi eerbetoon aan Anselmo![]()
![]()
![]()
Alleen fluisterend en op Wembley toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We horen Sjors nog 3 keer denk ik?
en niet eens door drugs of aidsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Ok al weer bijna 10 jaar dood![]()
En zo jong
En in de sneeuw, die reken ik meequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen fluisterend en op Wembley toch?
Die verdient geen eerbetoon.quote:
Oh met zijn partner in crime, akkoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En in de sneeuw, die reken ik mee
Niet nog eentje met Andrew ook?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met de afgelopen Kerstquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welkom terug Bassyquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
Hoisorry dat ik wat abrupt wegging gister. Mijn vriendin voelde zich echt niet chill gisteren en wou toch liever dat ik bij haar bleef overnachten, dus ik moest wat gehaast de bus pakken die kant op en ben dus nu pas weer thuis.
was in münchen oktoberfesthit van jaar , julieland kennen toch vele duitse,oostenrijkse partyhitsquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
SCHANDALIG weinig [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nederlandse commerciële radio programmeert infantiel veilig, ze durven vrijwel enkel NL en Engelstalige nummers op de playlist te zetten
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
Hoisorry dat ik wat abrupt wegging gister. Mijn vriendin voelde zich echt niet chill gisteren en wou toch liever dat ik bij haar bleef overnachten, dus ik moest wat gehaast de bus pakken die kant op en ben dus nu pas weer thuis.
Voor de rest van de dag ben ik er gewoon weer als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |