Keyword: zeurt. Waarom zeurt die vrouw?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je je als vrouw in de fulltime zorgrol laat manoeuvreren, dan kun je gewoon geen kant op. De kinderen worden groter, je komt in de overgang, hij komt een jongere vrouw tegen die niet zeurt.. Ik kan wel raden hoe jij over partneralimentatie denkt. En de meeste mannen zijn niet erg happig op het betalen van partneralimentatie als zij na de scheiding geen inkomen kan genereren en waardoor zij met kinderen en al onder de armoedegrens zakt. Linkse D66 kutrechters willen daar alleen meestal niet in mee.
En guess what: het is bepaald niet ongewoon dat mannen minachtend doen over de verzorgende rol. Kijk maar:
[..]
Omdat er geen praktische noodzaak is voor koetjes en kalfjes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik soms helemaal niets van.
Want praten is alleen koetjes en kalfjes? Misschien een lesje nemen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er geen praktische noodzaak is voor koetjes en kalfjes.
Vrouwen zijn daar van nature veel beter in, geen idee of het onkunde is want daar liggen ook biologische oorzaken aan te grondslag.
Beetje flauw om zo te reageren op die zoogdiertheorieën. Ik denk dat we de natuur van de mens als zoogdier gewoon niet moeten ontkennen en beter gewoon kunnen erkennen dat dit gevolgen heeft voor de rolverdeling tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:35 schreef Seven. het volgende:
En daarom ga je als vrouw beter studeren en werken, want als je een partner treft die dit soort zoogdiertheorieën aanhangt, dan hoef je echt helemaal nergens op te rekenen.
Natuurlijk niet maar het begint wel vaak met koetjes en kalfjes. Je gaat niet random een diepgaand gesprek aan met een vreemdeling. Die emotionele bouwsteentjes weten vrouwen vaak veel beter toe te passen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:16 schreef Koettie het volgende:
[..]
Want praten is alleen koetjes en kalfjes? Misschien een lesje nemen dan?
Los van dat mannen in vroege tijden biologisch gezien veel meer wegwerpbaar waren, zijn mannen ook gewoon beter geschikt voor risicovolle taken. Neem nou de brandweer. Wat twee potige brandweermannen kunnen tillen gaan twee brandweervrouwen niet voor elkaar krijgen. En vroeger was dat nog duidelijker want toen was iedereen "in shape".quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Beetje flauw om zo te reageren op die zoogdiertheorieën. Ik denk dat we de natuur van de mens als zoogdier gewoon niet moeten ontkennen en beter gewoon kunnen erkennen dat dit gevolgen heeft voor de rolverdeling tussen mannen en vrouwen.
Om dezelfde reden dat de mens een zoogdier is en mannen en vrouwen een andere rol en taak hebben bij de voortplanting, zijn risicovolle taken altijd opgedragen aan mannen omdat mannen op een of andere manier wegwerpbaar zijn terwijl vrouwen juist heel kostbaar zijn.
Is dat zo dan? In welke context heb je het over?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik soms helemaal niets van.
Nou, als ik met vrienden (m/v/gemixt) praat is het gewoon een gesprek. Over wat ons bezig houdt, wat we (niet) willen, meegemaakt hebben, leuk of vervelend vinden. Roddels maar ook serieuze dingen. En soms kom ik de kroeg in als t alleen nog mannen zijn en is het 'hurhur ajax' en dat is t gesprek. Vriend zei t laatst ook nog, meestal heel oppervlakkig met collega's of groepen mannen die uit eten gaan/kroeg in duiken/name it. Maar misschien is er een diepere laag die ik gewoon niet ziequote:Op woensdag 31 december 2025 00:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is dat zo dan? In welke context heb je het over?
Wacht eventjes.. dat onderzoek gaat over de jaren 70. Toen was er al meer gelijkheid, vrouwen konden werken na hun huwelijk, anticonceptie was breder geaccepteerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat je zegt dit niet te begrijpen, bij jou heb ik toch altijd het gevoel dat je behoorlijk intelligent bent, maar goed. Alle plussen en minnen, geef ik dus aan dat die samenleving alles behalve perfect was en zelfs grote mankementen kende, maar ondanks dit een stabielere basis gaf voor gelukkige mensen.
Onderzoek laat ook zien dat mensen in die tijd gelukkiger waren, nota bene vooral vrouwen, terwijl er prima het argument te maken valt dat zij in die tijd stukken minder geëmancipeerd waren dan nu het geval is. Zie ook:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn hoor. Ik vind een doorsnee Nederlandse man of vrouw sowieso een vrij saaie gesprekspartner, maar ik was benieuwd hoe anderen dat ervaren.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou, als ik met vrienden (m/v/gemixt) praat is het gewoon een gesprek. Over wat ons bezig houdt, wat we (niet) willen, meegemaakt hebben, leuk of vervelend vinden. Roddels maar ook serieuze dingen. En soms kom ik de kroeg in als t alleen nog mannen zijn en is het 'hurhur ajax' en dat is t gesprek. Vriend zei t laatst ook nog, meestal heel oppervlakkig met collega's of groepen mannen die uit eten gaan/kroeg in duiken/name it. Maar misschien is er een diepere laag die ik gewoon niet zie
En jij denkt echt dat de mannen zich op een bepaald moment bij elkaar hadden gerapen om gezamelijk de afwas te doen??quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hadden ze net zo goed het kantoor op kunnen lopen om maar iets te noemen. Nee ze doken gezamenlijk de keuken in om af te wassen. Het viel mij gewoon op dat het gebeurde en dat bevestigde voor mij dat traditionele rollen niet geforceerd zijn maar behoorlijk natuurlijk.
Ik vind het vooral jammer dat men zo spuugt op die traditionele rolverdeling, men legt het uit als onderdrukking terwijl in veel gezinnen de thuis blijvende vrouw heel veel te vertellen heeft.
Ik ken nog wel een leuke user voor je!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Afwassen is net zoiets als sex.
Het moet af en toe gewoon gedaan worden.
Dat doet er toch niet toe, het is niet dat de vrouwen het niet wilden doen, ik bood notabene hulp aan en ik werd vriendelijk de keuken uitgestuurd.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat de mannen zich op een bepaald moment bij elkaar hadden gerapen om gezamelijk de afwas te doen??
Sex als verplichting?? En dan klagen als er geen zak aan in zeker?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Afwassen is net zoiets als sex.
Het moet af en toe gewoon gedaan worden.
Dat is niet flauw, dat is de realiteit. Huisvrouwen worden niet gewaardeerd door de maatschappij en ook niet door hun mannen. Je ziet het het zelfs hier in dit topic. De kans dat je ingewisseld wordt, is aanzienlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Beetje flauw om zo te reageren op die zoogdiertheorieën. Ik denk dat we de natuur van de mens als zoogdier gewoon niet moeten ontkennen en beter gewoon kunnen erkennen dat dit gevolgen heeft voor de rolverdeling tussen mannen en vrouwen.
Om dezelfde reden dat de mens een zoogdier is en mannen en vrouwen een andere rol en taak hebben bij de voortplanting, zijn risicovolle taken altijd opgedragen aan mannen omdat mannen op een of andere manier wegwerpbaar zijn terwijl vrouwen juist heel kostbaar zijn.
Opvallend dat jij dat als sleutelwoord eruit pikt. Het is namelijk een eufemisme voor een veel groter probleem. Maar ik weet niet of je bereid bent om te discussiëren over het soort huwelijken waarin het soort dynamiek ontstaat waarin de man een extra kindje is om te verzorgen en zij een moeder is voor hem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Keyword: zeurt. Waarom zeurt die vrouw?
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou, als ik met vrienden (m/v/gemixt) praat is het gewoon een gesprek. Over wat ons bezig houdt, wat we (niet) willen, meegemaakt hebben, leuk of vervelend vinden. Roddels maar ook serieuze dingen. En soms kom ik de kroeg in als t alleen nog mannen zijn en is het 'hurhur ajax' en dat is t gesprek. Vriend zei t laatst ook nog, meestal heel oppervlakkig met collega's of groepen mannen die uit eten gaan/kroeg in duiken/name it. Maar misschien is er een diepere laag die ik gewoon niet zie
Dus het was eigenlijk een open deur als dat mannen geen couch potato als vrouw willen. Wat een geweldige column dan…quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, de boodschap van deze column wil blijkbaar niet indalen.
Die vrouwen willen best een partner en kinderen. Maar niet met een of andere onvolwassen lamlul.
Doe je voordeel met die kennis.
Dit soort gezinnen zijn zeldzaam binnen de huidige generatie.quote:Op woensdag 31 december 2025 06:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Opvallend dat jij dat als sleutelwoord eruit pikt. Het is namelijk een eufemisme voor een veel groter probleem. Maar ik weet niet of je bereid bent om te discussiëren over het soort huwelijken waarin het soort dynamiek ontstaat waarin de man een extra kindje is om te verzorgen en zij een moeder is voor hem.
Heerlijk joh, als je mama je huis schoonmaakt en alles voor je regelt. Woest aantrekkelijk op termijn..
Nou blijkbaar is net niet zo'n open deur gezien het gedrag waarin bepaalde kerels volharden.quote:Op woensdag 31 december 2025 07:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk een open deur als dat mannen geen couch potato als vrouw willen. Wat een geweldige column dan…
Alleen is jouw weergave van die column compleet anders dan wat ze schreef. Het was namelijk veel algemener alsof mannen en masse lamlullen zijn. En dat terwijl mannen meer uren aan werk, huishouden en zorg besteden dan vrouwen in zijn algemeenheid (bron: CBS).
Wat dus behoorlijk haaks staat op de algehele boodschap van deze column dat er iets mankeert aan mannen in zijn algemeenheid in plaats van specifieke mannen.
En jij verdedigt het maar, wat jou precies maakt waar Debby (en ook normale vrouwen) eveneens op kotsen: de performatieve kerel die door vrouwen naar de mond te praten hoopt in hun broekje te komen.
En dat terwijl ze toch heel specifiek jouw type aanspreekt…quote:Op woensdag 31 december 2025 08:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou blijkbaar is net niet zo'n open deur gezien het gedrag waarin bepaalde kerels volharden.
In de eerste regel van de tekst staat "emotioneel onvolwassen man", dus het lijkt me vrij duidelijk wie hier worden aangesproken en wie niet.
Ik heb geen problemen om in een broekje van een vrouw te komen. Maar ik voel me dan ook niet aangesproken door dit verhaal.
Wat is er selectief aan de omschrijving "emotioneel onvolwassen man", dat gewoon in de eerste regel van de tekst staat? Verder somt ze wat eigenschappen op waar ik me ook niet in herken, dus dan zal het wel niet over mij gaan is de conclusie.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze toch heel specifiek jouw type aanspreekt…
Zou dat vallen onder ‘tig keer zeggen, maar het landt niet’?
Hoe dan ook: jij leest de column lachwekkend selectief.
Dat is precies wat jou kenmerkt. Je hebt altijd die subtiele vibe dat je "beter" bent dan anderen. Je hebt de juiste politieke meningen, de juiste houding naar vrouwen etc.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er selectief aan de omschrijving "emotioneel onvolwassen man", dat gewoon in de eerste regel van de tekst staat? Verder somt ze wat eigenschappen op waar ik me ook niet in herken, dus dan zal het wel niet over mij gaan is de conclusie.
TLC schreef in 1999 al dit liedje over het type waar het wel over gaat.
Bekijk deze YouTube-video
Hij is ook niet voor niets lid van de betweterpartij bij uitstek.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
Dat is precies wat jou kenmerkt. Je hebt altijd die subtiele vibe dat je "beter" bent dan anderen. Je hebt de juiste politieke meningen, de juiste houding naar vrouwen etc.
Ik heb in ieder geval geen problemen ervaren met het vinden van dates en relaties. Dus dan mijn houding naar vrouwen inderdaad vast beter werken dan die van de gemiddelde incel. Want die willen uiteindelijk ook dat resultaat, en krijgen dat niet met hun gedrag.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
de juiste houding naar vrouwen etc.
'Dat je denkt'quote:Op woensdag 31 december 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is precies wat jou kenmerkt. Je hebt altijd die subtiele vibe dat je [insert text below] "beter" bent dan anderen. Je hebt de juiste politieke meningen, de juiste houding naar vrouwen etc.
Kijk, hier zit het al in verstopt. Jij schetst de foutieve dichotomie dat het "jouw houding" vs "de incel die ervoor kiest" of "vrouwen collectief de schuld geeft" is. En uiteraard is jouw houding dan heel veel beter dan dat. Iedereen is beter dan een negatief archetype.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen problemen ervaren met het vinden van dates en relaties. Dus dan mijn houding naar vrouwen inderdaad vast beter werken dan die van de gemiddelde incel. Want die willen uiteindelijk ook dat resultaat, en krijgen dat niet met hun gedrag.
En het is ook helemaal geen aangeboren eigenschap van me. Dat heb ik in mijn jongere jaren geleerd door fouten te maken en daar wat van te leren. Incels kunnen dat ook, ze doen het alleen niet.
Maar blijkbaar is leren van je fouten helemaal uit tegenwoordig. Liever geven we collectief vrouwen de schuld. Dat is lekker makkelijk. Ook al gaat dat afstotelijke gedrag niet opleveren wat ze willen.
Roddelpraat, is dat ook niet van het niveau 'hurdur'?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Selectief in dat je aan het cherry picken bent, aangezien ze daarna iets zegt over echte mannen en ze dus gewoon het over alle mannen had. Wat ook gewoon uit de rest van het artikel blijkt.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er selectief aan de omschrijving "emotioneel onvolwassen man", dat gewoon in de eerste regel van de tekst staat? Verder somt ze wat eigenschappen op waar ik me ook niet in herken, dus dan zal het wel niet over mij gaan is de conclusie.
TLC schreef in 1999 al dit liedje over het type waar het wel over gaat.
Performatief inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is precies wat jou kenmerkt. Je hebt altijd die subtiele vibe dat je "beter" bent dan anderen. Je hebt de juiste politieke meningen, de juiste houding naar vrouwen etc.
Is dit een generatie-dingetje of maakt leeftijd niet uit?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:04 schreef Hexagon het volgende:
Maar blijkbaar is leren van je fouten helemaal uit tegenwoordig. Liever geven we collectief vrouwen de schuld. Dat is lekker makkelijk. Ook al gaat dat afstotelijke gedrag niet opleveren wat ze willen.
Je hoeft alleen maar naar het resultaat te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kijk, hier zit het al in verstopt. Jij schetst de foutieve dichotomie dat het "jouw houding" vs "de incel die ervoor kiest" of "vrouwen collectief de schuld geeft" is. En uiteraard is jouw houding dan heel veel beter dan dat. Iedereen is beter dan een negatief archetype.
Ik weet het niet helemaal. Echter heb je met dat incel-verdienmodel wel meer bronnen die die kerels bevestigen in hun slachtoffergedrag waardoor ze moeilijker gecorrigeerd worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is dit een generatie-dingetje of maakt leeftijd niet uit?
In het nummer van TLC vertegenwoordigen zij de kant die Kanye West later aanstipt: "now I ain't saying she's a golddigger, but she ain't messing with no broke niggas"quote:Op woensdag 31 december 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Selectief in dat je aan het cherry picken bent, aangezien ze daarna iets zegt over echte mannen en ze dus gewoon het over alle mannen had. Wat ook gewoon uit de rest van het artikel blijkt.
Maar goed, jij herkent je niet in de omschrijving ‘echte man’?
De strekking van TLC heb je overigens ook niet echt begrepen, maar goed. Leuk geprobeerd.
Om even te citerenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Selectief in dat je aan het cherry picken bent, aangezien ze daarna iets zegt over echte mannen en ze dus gewoon het over alle mannen had. Wat ook gewoon uit de rest van het artikel blijkt.
Maar goed, jij herkent je niet in de omschrijving ‘echte man’?
De strekking van TLC heb je overigens ook niet echt begrepen, maar goed. Leuk geprobeerd.
quote:„Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man.
quote:Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.
quote:Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.
Allemaal geen zaken die op mij van toepassing zijn. Dus dan is de snelle conclusie dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.quote:die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 09:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In het nummer van TLC vertegenwoordigen zij de kant die Kanye West later aanstipt: "now I ain't saying she's a golddigger, but she ain't messing with no broke niggas"
"I don't want no scrub. A scrub is a guy that can't get no love from me. Hanging out of the passenger side of his best friends ride, trying to holla at me". Oftewel een poser die niks zelf voor elkaar heeft.
Typisch inderdaad dat de interpretatie net verkeerd is.
Ik wist niet dat dit nummer bestond lol. Jammer dat ze geen R&B zanger voor de chorus hadden, want het is een goede persiflage maar de matige zang is een beetje kut.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Moest ineens hier aan denken lol.
Dat denk ik niet. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden, logisch dat de eisen dan hoger zijn geworden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat vrouwen wel degelijk hogere (en dus ook meer) eisen stellen in vergelijking met mannen. En dit is ook niets nieuws, dit is enkele decennia geleden al geconstateerd.
[..]
Het is de vraag hoe dit zich de afgelopen 20 jaar heeft ontwikkeld, het zou mij niet verbazen als de eisen van vrouwen nóg hoger zijn geworden, mede onder invloed van (sociale) media. Waarbij men in lijn met mannen, naast alle andere eisen, ook nog meer nadruk is gaan leggen op het uiterlijk.
Waarom denk je dat ze in de rij staan?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef mortalkees het volgende:
Hangt af welke vrouwen. In het buitenland en dan vooral landen die veel armer is als Nederland staan de vrouwen in de rij. En dan krijg je vaak ook nog is een echte vrouw die traditioneel denkt.
In Nederland heb ik het al opgegeven met alle vrouwen. Het zijn vaak toch feministen en dat is pure gif.
Je kan het eerder stellen als dat bepaalde gedragingen die vroeger normaal werden gevonden, niet meer gepikt worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden, logisch dat de eisen dan hoger zijn geworden.
Een mooie portemonnee voor haar en haar familie natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze in de rij staan?
Ik zal je uit de droom helpen: dat is echt niet alleen om het paspoort. Op een of andere manier staan Nederlandse mannen wereldwijd bekend als mannen die vrouwen met respect behandelen. En vooral vrouwen uit landen waar de mannen niet zo vrouwvriendelijk zijn, waarderen dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Ook. Maar dat komt ook doordat vrouwen nu makkelijker een einde maken aan een slechte relatie, doordat ze beter hun eigen boontjes doppen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan het eerder stellen als dat bepaalde gedragingen die vroeger normaal werden gevonden, niet meer gepikt worden.
Pasaporte , euro's. Vrouwen zien mannen als een soort van ladder. Een trap om naar boven toe te klimmen. Verschil is dat vrouwen uit de buitenland wel vaak meer traditioneel zijn met hun denkwijze. De kans op scheiding wordt daardoor lager.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En dan mag je ook elke maand een flink bedrag aan haar familie overmaken, maar dat heeft er niks mee te maken hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef mortalkees het volgende:
Hangt af welke vrouwen. In het buitenland en dan vooral landen die veel armer is als Nederland staan de vrouwen in de rij. En dan krijg je vaak ook nog is een echte vrouw die traditioneel denkt.
In Nederland heb ik het al opgegeven met alle vrouwen. Het zijn vaak toch feministen en dat is pure gif.
De eisen zijn altijd al hoger geweest, maar elke samenleving heeft de vrouw afgesneden door dit te beteugelen ten bate van de voortplanting. Dit is zelfs één van de expliciete kenmerken van wat wij een beschaving noemen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden, logisch dat de eisen dan hoger zijn geworden.
En door social media hebben beide geslachten vooral het idee dat er altijd iets beters is, ben je even niet tevreden swipe je weer even tot een nieuwe match, die mogelijk nog beter is.
Ja, mannen doen dat ook. In de tijd dat ik aan daten deed vaak genoeg mee gemaakt, en vriendinnen ook.
Ik zou maar uitkijkenn met je vrouwvriendelijk gedrag want voor je het weet verklaard de vrouw zich de nieuwe president in jou huis. Vrouwen zijn net kinderen , je moet wel weten hoe om te gaan met zoeen wezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen: dat is echt niet alleen om het paspoort. Op een of andere manier staan Nederlandse mannen wereldwijd bekend als mannen die vrouwen met respect behandelen. En vooral vrouwen uit landen waar de mannen niet zo vrouwvriendelijk zijn, waarderen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |