sinds hij is afgevallen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Sorry not sorry ik kan Paul de Leeuw prima hebben
Er zijn heel veel goede liedjes die ik echt dánkzij Shrek kenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klopt.
De makers waren blijkbaar ook fan van Eels, Nick Cave, Bowie, Leonard Cohen, de Buzzcocks, Ramones, Wolfmother.
Het is best een genot, die reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Dat nog net niet, vind de meeste andere van Paul nog erger. En verder heb je nog Bankzitters en dat soort spul.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:40 schreef 4-elements het volgende:
Gadvergadvergadver. Top 10 schijtnummers dit.![]()
![]()
Ja ik bedoelde Grace als in het nummer, niet Grace als in het albumquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn er niet zoveel. Eigenlijk alleen Grace volgens mij
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk door zijn concertreeks in november.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb jullie ook allemaal lief.
Dat krijg je met vaandeldragers als Leen, Frenna, Broederliefde en deze Paulquote:img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 30 december 2025 09:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik krijg ook bepaalde gevoelens van Rotterdam, daar ben ik het wel mee eens.
wat een lulquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat deze wel te hoog staat hoor. Maar daar mag ik niet over klagen van peaceman
Al sinds 1997 dood schijnbaar, had altijd het idee dat zijn muziek 'nieuwer' wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, als Jeff Buckley sterft zul je zien dat die versie ook een DAB krijgt...
Gelukkig post je dit gewoon in plaats van het te zingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, dan had je moeten stemmen, maar mevrouw had geen zin. Dan maak je toch zin?!!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat deze wel te hoog staat hoor. Maar daar mag ik niet over klagen van peaceman
Ik ben niet geweest maar wel opgenomen. Ga ik nog terugkijken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan die vent niet met pensioen gaan ofzo
Heb wel een keer in een archief gezeten terwijl er ook mensen vooronderzoek voor Verborgen Verleden deden, dat was heel grappig om te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
Paul de Leeuw deed ooit mee aan Verborgen Verleden, dat programma begint zaterdag weer
• Splinter Chabot
• Erben Wennemars
• Malou Gorter
• Eva Crutzen
• Klaas Dijkhoff
• Edsilia Rombley
Dat vind ik dan wel weer tof. Dank voor de reminder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
Paul de Leeuw deed ooit mee aan Verborgen Verleden, dat programma begint zaterdag weer
• Splinter Chabot
• Erben Wennemars
• Malou Gorter
• Eva Crutzen
• Klaas Dijkhoff
• Edsilia Rombley
terechte klacht welquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten stemmen, maar mevrouw had geen zin. Dan maak je toch zin?!!!![]()
![]()
![]()
quote:
That's mequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten stemmen, maar mevrouw had geen zin. Dan maak je toch zin?!!!![]()
![]()
![]()
altijd dwars en ook nog ambtenaarquote:
Ja dat ook denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh dit is natuurlijk Beste Zangers bonus
Gisteren om gelachenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:44 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |