quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Nick Cave ook wel goed
Die van zijn vaderquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vraagje aan de liefhebbers: welke Jeff Buckley platen zijn aan te raden? Ik vind deze erg mooi en ingetogen maar ik vind Grace echt vreselijk gejengel persoonlijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:34 schreef camilero het volgende:
[..]
In Shrek zit de Rufus-versie toch?
Oei, dat moeten we niet hebben natuurlijk. Hopen dat ie nog lang mag leven!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, als Jeff Buckley sterft zul je zien dat die versie ook een DAB krijgt...
Oh qua songs: probeer eternal live eens. die knalt een stuk meerquote:
Nuttige tijdsbesteding op het werkquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef 4-elements het volgende:
Op verzoek van collega even geteld hoe vaak hij hallelujah zong: 34 keer. Weten we dat ook weer.
Ik denk door zijn concertreeks in november.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom is Paul de Schreeuw met alle nummers zo gestegen eigenlijk?
Zelfde fanbase als Marco zeker.
Er zijn er niet zoveel. Eigenlijk alleen Grace volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vraagje aan de liefhebbers: welke Jeff Buckley platen zijn aan te raden? Ik vind deze erg mooi en ingetogen maar ik vind Grace echt vreselijk gejengel persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |