In Shrek zit de Rufus-versie toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst Shrek weer gezien. Alle Shrek films eigenlijk. De muziek in die films is ook chefs kiss
Gecondoleerd.quote:
Nederland, smakeloos etcetera.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die stond er ook eerst in de lijst toch?
nou ja, als Jeff Buckley sterft zul je zien dat die versie ook een DAB krijgt...quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef alopio het volgende:
[..]
hij daalt wel, maar moet natuurlijk gewoon verdwijnen uit ons collectief geheugen
verkopen aan Trumpquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Lisa komt uit mijn woonplaats. Komt wel dichtbij zo
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
Lisa staat nog gewoon in de lijst jongens.
omdat De MensUh er geen reet van snappen en halleluja intoetsen en dan gewoon op een random versie stemmenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, als Jeff Buckley sterft zul je zien dat die versie ook een DAB krijgt...
Ik heb twee jaar geleden deel 1 voor het eerst gezien en dit jaar (4 januari, vlak na DE TOP!) deel 2 voor het eerst. De rest (nog) niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst Shrek weer gezien. Alle Shrek films eigenlijk. De muziek in die films is ook chefs kiss
precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef alopio het volgende:
[..]
omdat De MensUh er geen reet van snappen en halleluja intoetsen en dan gewoon op een random versie stemmen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, als Jeff Buckley sterft zul je zien dat die versie ook een DAB krijgt...
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vraagje aan de liefhebbers: welke Jeff Buckley platen zijn aan te raden? Ik vind deze erg mooi en ingetogen maar ik vind Grace echt vreselijk gejengel persoonlijk.
Gelukkig is ie al dood, dat scheeltquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nu laat je me schrikken.... vond het al zo stil rond hem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gelukkig is ie al dood, dat scheelt
Lilac Wine. Neem aan dat je per song bedoelt. Man heeft maar 1 LPquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vraagje aan de liefhebbers: welke Jeff Buckley platen zijn aan te raden? Ik vind deze erg mooi en ingetogen maar ik vind Grace echt vreselijk gejengel persoonlijk.
Ik wist niet eens dat ie ziek wasquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gelukkig is ie al dood, dat scheelt
Ik vind de versie van Nick Cave ook wel goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben meestal voor het origineel. Maar hier is de versie van Buckley de ultieme versie.
Sorry Leonard. Gestemd op Dance me to the end of love
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Nick Cave ook wel goed
Die van zijn vaderquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:34 schreef camilero het volgende:
[..]
In Shrek zit de Rufus-versie toch?
Oei, dat moeten we niet hebben natuurlijk. Hopen dat ie nog lang mag leven!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh qua songs: probeer eternal live eens. die knalt een stuk meerquote:
Nuttige tijdsbesteding op het werkquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef 4-elements het volgende:
Op verzoek van collega even geteld hoe vaak hij hallelujah zong: 34 keer. Weten we dat ook weer.
Ik denk door zijn concertreeks in november.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom is Paul de Schreeuw met alle nummers zo gestegen eigenlijk?
Zelfde fanbase als Marco zeker.
Er zijn er niet zoveel. Eigenlijk alleen Grace volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |