Grijs van Jaap Reesema.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga echt spijt hebben van wat ik tussen 7 en 9:30 heb gemist wss. Zie bovenste post. Maar is niet anders
Nou maandagochtend dus, dat deed ik voor VGZ van Sophie Straatquote:
Wij zijn naar die tribute van the bee gees geweest en dat was erg tofquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:27 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vond die tribute bands altijd een beetje mèh. Maar ik ga toch eens kijken...
Die was bezig toen ik de radio in mijn nachtkastje aanpleurde jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Grijs van Jaap Reesema.
Maar verder was het wel genieten ja
Eigenlijk helemaal niet ironisch dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nou maandagochtend dus, dat deed ik voor VGZ van Sophie Straat. Maar ging vervolgens >5 keer snoozen en deed er alsnog een uur over om op te staan, waardoor ik pas de radio aankreeg bij Ironic (hoe ironisch
)
Gretziequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef Gretzl het volgende:
GOEIEMORGEN![]()
![]()
Was bang om een wekker te zetten, niet gedaan dus. Omdat m'n slaap anders nog eens verstoord zou worden, en dat zou niet goed zijn.
Nu wel HET LICHTJE gemist hoe dan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is eng wakker worden. hel zegquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was bezig toen ik de radio in mijn nachtkastje aanpleurde ja
Gelukkig de Smiffs daarna.quote:
Hm, Waalwijk is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:27 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik vond die tribute bands altijd een beetje mèh. Maar ik ga toch eens kijken...
Sowwwwwquote:
Er komt later in de lijst nog een ander lichtje...quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef Gretzl het volgende:
GOEIEMORGEN![]()
![]()
Was bang om een wekker te zetten, niet gedaan dus. Omdat m'n slaap anders nog eens verstoord zou worden, en dat zou niet goed zijn.
Nu wel HET LICHTJE gemist hoe dan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
snel uitdoen dat andere lichtjequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:31 schreef camilero het volgende:
[..]
Er komt later in de lijst nog een ander lichtje...
Alle koeienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is verpest door Even Tot Hier
Die stond er ook eerst in de lijst toch?quote:
2009 t/m herfst 2001quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef Gretzl het volgende:
Ken deze via het origineel van Kate Voegele Godin (mijn favoriete artiest van 2009 t/m herfst 2001 (vanaf toen werd het The National)
Bekijk deze YouTube-video
heel lang ook. is die er inmiddels uit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die stond er ook eerst in de lijst toch?
je gaat terug in de tijd?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef Gretzl het volgende:
Ken deze via het origineel van Kate Voegele Godin (mijn favoriete artiest van 2009 t/m herfst 2001 (vanaf toen werd het The National)
Bekijk deze YouTube-video
Je bent zelf de verkeerde versie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef alopio het volgende:
mooi liedje maar wel de verkeerde versie. Al is deze uiteraard 1000x beter dan het Lisa Lois gedrocht (staat die er nog in?)
Ja, dankzij Lisa kent Nederland dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die stond er ook eerst in de lijst toch?
Staat er nog in. Op 1278.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
heel lang ook. is die er inmiddels uit?
niemand tipt aan de Cohen versie. Al hoeft deze zeker niet uit de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent zelf de verkeerde versie.
Jezus... net onkruidquote:
Ooit nog live gezienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
Lisa staat nog gewoon in de lijst jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |