ik vind een halve baan nog ruim gerekend deze dagenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
met jouw productiviteit is het dan nog steeds max een halve baan
Dat hoor ik.quote:
ja dan krijg je dit. eigen schuldquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:23 schreef Gehenna het volgende:
Babagenot
Dit had gewoon op 1 mogen staan van mij
Zelf niet op gestemd overigens
wel terecht, hoort erin!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje zo hoog ja. Dit is wel een goeie bonus zeg
Mag hè, het hoeft niet per se. Die laatste mummers luicter ik toch nooitquote:
Ja prachtig. Hun theatertour is al bijna uitverkocht. Wij staan op de wachtlijst voor hun optreden in Hengelo.quote:
Ik heb het deze week pas ontdekt, even kijken of hoe en waar en wanneer ik nog iets kan vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja prachtig. Hun theatertour is al bijna uitverkocht. Wij staan op de wachtlijst voor hun optreden in Hengelo.
ja dan krijg je dat. eigen schuldquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:25 schreef Gehenna het volgende:
Tranengenot
maar dan had radio 2 m niet in de morgen kunnen draaienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:25 schreef Gehenna het volgende:
Tranengenot
Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, inmiddels vindt de rest van de familie dat ook.
Ik ook nog niet deze week.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef Gretzl het volgende:
GOEIEMORGEN![]()
![]()
Was bang om een wekker te zetten, nie gedaan dus
die uitvoering evenaart het origineel wel vind ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oeh de tribute komt ook in Arnhem 7 juni zie ik. Snel tickets bestellen
Ik vond die tribute bands altijd een beetje mèh. Maar ik ga toch eens kijken...quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oeh de tribute komt ook in Arnhem 7 juni zie ik. Snel tickets bestellen
Ik ga echt spijt hebben van wat ik tussen 7 en 9:30 heb gemist wss. Zie bovenste post. Maar is niet andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |