terechte klacht welquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten stemmen, maar mevrouw had geen zin. Dan maak je toch zin?!!!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb jullie ook allemaal lief.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb jullie ook allemaal lief.
That's mequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan had je moeten stemmen, maar mevrouw had geen zin. Dan maak je toch zin?!!!![]()
![]()
![]()
altijd dwars en ook nog ambtenaarquote:
Ja dat ook denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh dit is natuurlijk Beste Zangers bonus
Gisteren om gelachenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:44 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |