Sinead O Connor - Nothing Compares to Youquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
kan zeker!
en video killed the radio star
Noooope, ze blijven maar uitstellen. Ze pakken eerst alle grotere storingen aan waar ze dan meteen paar honderd huishoudens mee helpen. Wat ik op zich snap. Het is echter wel irritant dat wij straks 72h zonder stroom en dus ook stromend water zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is er al een mannetje (of vrouwtje) langsgeweest?
dit moet op youtube staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sinead O Connor - Nothing Compares to You
Zo'n auto die door de bergen reed met deze muziek op
Disturbed en Megadethquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Plug In Baby op Pinkpop staat in mijn top drie van beste vijf minuten van 2025
Denk ik
Ik heb geen lijstje
Het was wel leuk
ik weet niet of dit waar is maar ik geloof het onmiddelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Van Inkel eigenlijk Jeroen Hendrik Donderwinkel heet?
Tot volgend jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:26 schreef Redefine het volgende:
Ik moet pas echt lang wachten tot mijn volgende stemplaat
Het is waarquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:26 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik weet niet of dit waar is maar ik geloof het onmiddelijk
Ramkot in Tivoli/Vredenburg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |