Sinead O Connor - Nothing Compares to Youquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
kan zeker!
en video killed the radio star
Noooope, ze blijven maar uitstellen. Ze pakken eerst alle grotere storingen aan waar ze dan meteen paar honderd huishoudens mee helpen. Wat ik op zich snap. Het is echter wel irritant dat wij straks 72h zonder stroom en dus ook stromend water zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is er al een mannetje (of vrouwtje) langsgeweest?
dit moet op youtube staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sinead O Connor - Nothing Compares to You
Zo'n auto die door de bergen reed met deze muziek op
Disturbed en Megadethquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Plug In Baby op Pinkpop staat in mijn top drie van beste vijf minuten van 2025
Denk ik
Ik heb geen lijstje
Het was wel leuk
ik weet niet of dit waar is maar ik geloof het onmiddelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Van Inkel eigenlijk Jeroen Hendrik Donderwinkel heet?
Tot volgend jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:26 schreef Redefine het volgende:
Ik moet pas echt lang wachten tot mijn volgende stemplaat
Het is waarquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:26 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik weet niet of dit waar is maar ik geloof het onmiddelijk
Ramkot in Tivoli/Vredenburg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
TIME LIFEquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sinead O Connor - Nothing Compares to You
Zo'n auto die door de bergen reed met deze muziek op
Jaquote:
Ik kan niet zoveel meerquote:
Neil Young (2x), Colour Haze (2x), Slift (2x) + diverse festivaloptredens die ik nu even niet ga onderscheiden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Al in de meterkast gekeken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Noooope, ze blijven maar uitstellen. Ze pakken eerst alle grotere storingen aan waar ze dan meteen paar honderd huishoudens mee helpen. Wat ik op zich snap. Het is echter wel irritant dat wij straks 72h zonder stroom en dus ook stromend water zitten.
Nou ja, hebben dus nog deels stroom. Zo raar ook .... bijv van de kookplaat doen de linker twee platen het wel en de rechter niet
Woonkamer heeft geen stroom, keuken wel, ons slaapkamer wel, maar overloop niet etc
Ach naarquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel meerging maar 3x onderuit.
Iedereen kijken en "haha teveel gezopen"
New Born is al jaren een bijzondere omissie. Zeker als een parodie op muziek als Madness wel in de lijst staat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan staat de beste van dat album niet eens in de lijst!
Was je er ook bij toen Neil in Groningen was?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young (2x), Colour Haze (2x), Slift (2x) + diverse festivaloptredens die ik nu even niet ga onderscheiden.
Bizar welquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef ShinyStar het volgende:
En dan nu de schoonvader van Millie Bobby Brown
Belgische rockband die een paar jaar bezig is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeh die ken ik nog niet, ben wel benieuwd
Ja en niemand helpen hequote:
Sleep well Edjequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef EDMAN- het volgende:
tijd om te slapen, dan echt. tot morgen
Optreden van Sabaton op Sweden Rock. Holy moly wat een show was dat en dan ben ik niet eens een echte Sabaton fan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |