quote:Geheel Brits kabinet euforisch over """terugkeer Britse""" Egyptenaar: wil "genocide op alle blanke mensen", haat homo's en uiteraard joden
Met afstand het meest pathologisch clowneske 'land' in de lade en dat zegt nogal wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk normaal land laat zo'n duistere gek wegrotten in de kerkers van De Rechtgeleide (Al-Sisi) en is allang blij dat het niet op eigen bodem rondkruipt. Maar dit is Engeland onder de Britse PvdA. Dus het hele kabinet (zie afbeelding onder tekst) euforisch over de """terugkeer""" van Egyptische 'activist' Alaa Abd El-Fattah (wiki) die in NIETS Brits is en daar ook NOOIT gewoond heeft.
Het enige wat 'Brits' aan hem is, is dat zijn moeder daar in 1956 geboren werd, omdat haar Egyptische ouders destijds in Londen studeerden en op TWEEJARIGE leeftijd weer voorgoed naar Egypte vertrok. Op die grond kreeg hij in 2022 onder Torrie-bewind Brits staatsburgerschap terwijl hij in een Egyptische gevangenis zat wegens activisme tegen Al-Sisi's rechtgeleide, legitieme en smetteloze bewind.
En hij houdt er nogal wat brisante opvattingen op na. Zo is volgens hem "de mensheid niet verlost tot we een genocide op alle blanke mensen plegen (sommige van mijn beste vrienden zijn blank)" en meer - van - zulks over u en de uwen. Ook homo's en homohuwelijk vervloekt hij en hoe kan het ook anders: de 'zionisten', waarover hij ontelbare dingen over schreef die in deze tweet het beste samengevat worden: "Dear zionists please don't ever talk to me. I'm a violent person who advocated the killing of all zionists including civilians, so fuck off."
De Britten die hem nu zonder enige reden in het hart sluiten noemde hij overigens "apen en honden", en hij noemt zichzelf "far from British". Kortom: een onverrassende lieveling van het wereldwijde acteursgilde, dat we in plaats van zijn """gedichten""" eens zijn tweets voor zouden zien lezen.
Premier Child Harmer, MinBuz, vice-premier en minister Midden-Oosten in koor euforisch over z'n terugkeer:Na de chaos onder de Tories kon het kennelijk nog erger met een Labour kabinet onder leiding van opperclown Starmer. Deze Egyptenaar blijkt een complete psychopaat te zijn die openlijk oproept tot een genocide op alle blanke mensen. Vervolgens besluit Labour dat het een absolute "topprioriteit" is om de vrijlating van dit persoon te regelen. Wat een volslagen minachting van het Britse volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.geenstijl.nl/5187509/starmer-egyptenaar
Allemaal weer 'surprised' enzo na de volgende verkiezingen zodra farage gewonnen heeft.quote:
Polen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef Koortsdroom het volgende:
Waar kunnen Christenen straks heen wanneer moslims de boel overnemen?
Wat wordt Israël 2.0?
Voorbode voor wat precies?quote:Op zondag 28 december 2025 18:59 schreef Cruzinats het volgende:
Goed onthouden dat het VK een voorbode is voor wat Nederland ook te wachten staat. Het is niet alsof PvdA/GL of D66 wel enige realiteitszin kennen.
Waarom noem je nu van die marginale partijen op die hier weinig te zeggen hebben?quote:Op zondag 28 december 2025 18:59 schreef Cruzinats het volgende:
Goed onthouden dat het VK een voorbode is voor wat Nederland ook te wachten staat. Het is niet alsof PvdA/GL of D66 wel enige realiteitszin kennen.
Ik kijk nooit opsporing verzocht nee.quote:Op zondag 28 december 2025 19:20 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Vraag je nou naar de bekende weg, of kijk je echt nooit naar Opsporing Verzocht?
quote:Op zondag 28 december 2025 17:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Al-Sisi's rechtgeleide, legitieme en smetteloze bewind.
Vraag nu eens niet zo'n domme dingen. Je weet het wel.quote:
Leg mij nou eens uit waarom het VK nu het lichtende voorbeeld is dan... ik zie het niet namelijk. In niks.quote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vraag nu eens niet zo'n domme dingen. Je weet het wel.
Ontopic: Hoe, echt hoe dan?Helemaal mesjogge zijn ze daar.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ondertussen neutraler dan NRC
En dat zien we hier in Nederland ook gebeuren?quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een treurnis
[..]
een westers land dat verkloot wordt / overgenomen wordt door de islam
De manier waarop GS de NRC herhaaldelijk heeft gefileerd en ontmaskerd deed me inderdaad schaterlachen.quote:
Het VK is verre van een lichtend voorbeeld voor NL.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom het VK nu het lichtende voorbeeld is dan... ik zie het niet namelijk. In niks.
Precies wat ik dus zeg... Ik zie het in Nederland niet gebeuren dus we gaan in Nederland ook helemaal UK niet achterna (voorlopig). Dus nogmaals, die voorbode zie ik niet. Maar als een user denkt van wel, dan mag hij dat dan ook toelichten, toch?quote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het VK is verre van een lichtend voorbeeld voor NL.
Een voorbode van hoe het hier gaat worden vind ik voor nu nog wat ver gezocht.
Maar het VK is wel écht naar de klote aan het gaan. Hopelijk komt dat wel goed binnen bij de lui die bij ons aan het roer staan. Hoe het niet moet, zeg maar.
Ow nou dan moet dit wel een journalistiek meesterwerk zijnquote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De manier waarop GS de NRC herhaaldelijk heeft gefileerd en ontmaskerd deed me inderdaad schaterlachen.
NRC is meer een geupdate dagelijkse aflaatbrief om te boeten voor wit-koloniaal-extreemrechtse zonden.
Is het ja. Kun je opzoeken op GS, gelardeerd met bronverwijzingen en verwijzingen naar artikelen uit de NRC zelf.quote:Op zondag 28 december 2025 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow nou dan moet dit wel een journalistiek meesterwerk zijn
Bijzondere conclusie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:13 schreef sp3c het volgende:
Al sisi is geen moordende dictator omdat etto op geenstijl heeft gelezen dat de nrc een flopkrant is
Het was een bijzonder bruggetje maar zo kloptiequote:
Niet echt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het was een bijzonder bruggetje maar zo kloptie
nog niet en dat willen we graag zo houden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En dat zien we hier in Nederland ook gebeuren?
Zeker, maar vaak kun je dat zelf wel invullen. Zij het met een flinke korrel zout.quote:Op zondag 28 december 2025 20:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Precies wat ik dus zeg... Ik zie het in Nederland niet gebeuren dus we gaan in Nederland ook helemaal UK niet achterna (voorlopig). Dus nogmaals, die voorbode zie ik niet. Maar als een user denkt van wel, dan mag hij dat dan ook toelichten, toch?
We hebben hier in Nederland genoeg problemen met islam/immigratie maar op de schaal zoals ik die van een afstand in de UK zie. Dan moet er nog echt heel wat gebeuren. Dus als een user stelt dat het een voorbode is voor Nederland dan ben ik benieuwd op welke manier hij dat ziet. Ik kan hier heel veel zelf in gaan lopen vullen maar dat bevordert geen enkele discussie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zeker, maar vaak kun je dat zelf wel invullen. Zij het met een flinke korrel zout.
Laatste keer dat ik een krant open heb geslagen was denk de spits of de metroquote:Op zondag 28 december 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt.
Prima dat je de NRC leest, maar verzand niet in dit soort goedkoop gelul.
wie vind ik een leuke gozer preciesquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een krant open heb geslagen was denk de spits of de metro
Jij begint met dit soort geluk
Feit is dat dit een heel slecht geschreven artikel is dat op een heleboel punten simpelweg niet klopt, 1 heb ik aangestipt
Dat jij dat een goede reden vind om het over het NRC te hebben en het artikel in kwestie een journalistiek meesterwerk noemt ... tja
Dan vind je al sisi dus een leuke gozer met als enige argument een verwijzing naar Geenstijl artikelen over het NRC
Maar je hebt gelijk stop met dit soort goedkoop gelul, NRC heeft geen reet met dit topic te maken
Bvd
Al Sisiquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wie vind ik een leuke gozer precies
Dit klopt volgens jou?quote:Op zondag 28 december 2025 17:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Al-Sisi's rechtgeleide, legitieme en smetteloze bewind.
Ik heb dat ook wel eens gezegd na een zoveelste nieuwsbericht over de islam. Wat te voorbarig wellicht, maar het is doodvermoeiend die religie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland genoeg problemen met islam/immigratie maar op de schaal zoals ik die van een afstand in de UK zie. Dan moet er nog echt heel wat gebeuren. Dus als een user stelt dat het een voorbode is voor Nederland dan ben ik benieuwd op welke manier hij dat ziet. Ik kan hier heel veel zelf in gaan lopen vullen maar dat bevorderd geen enkele discussie.
GeenStijl kennende is dit sarcasme. Hun artikelen zijn doordrongen met satire.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit klopt volgens jou?
Uitstekende neutrale journalistiek?
Ik wacht vooral op je opvattingen over wat het heerschap in kwestie allemaal heeft verkondigd.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit klopt volgens jou?
Uitstekende neutrale journalistiek?
Dat 'rechtgeleide' zou idd al e.e.a. moeten zeggen ja.quote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
GeenStijl kennende is dit sarcasme. Hun artikelen zijn doordrongen met satire.
Dit inderdaad. Ongelooflijk. Heb dan in elk geval de ballen om zelf op te stappen. Maar nee, zelfs dat niet.quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat die clown er nog zit vind ik al helemaal bijzonder.
Die heeft een approval rate van <5% momenteel geloof ik.
Ik post hier al heel erg lang: mensen rennen niet naar populisten, ze worden er met knuppel en zweep heen gedreven.quote:Op zondag 28 december 2025 18:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal weer 'surprised' enzo na de volgende verkiezingen zodra farage gewonnen heeft.
Dat mensen op zulke figuren moeten stemmen, dat zegt genoeg over de rest van de politiek.
Snap ik maar we kunnen het erover eens zijn dat het geen normale neutrale journalistiek is neem ik aanquote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
GeenStijl kennende is dit sarcasme. Hun artikelen zijn doordrongen met satire.
Nee dan had je daar naar noeten vragen ipv over de neutraliteit en de NRC te beginnen zonder redenquote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op je opvattingen over wat het heerschap in kwestie allemaal heeft verkondigd.
Volgens mij pretendeert GeenStijl dat ook niet te zijn. Het is meer een rechts satirisch / anti-establishment blog.quote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Snap ik maar we kunnen het erover eens zijn dat het geen normale neutrale journalistiek is neem ik aan
etto pretendeert dat, daar reageer ik opquote:Op zondag 28 december 2025 21:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij pretendeert GeenStijl dat ook niet te zijn. Het is meer een rechts satirisch / anti-establishment blog.
etto zegtquote:Op zondag 28 december 2025 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow nou dan moet dit wel een journalistiek meesterwerk zijn
is het niet, het is best vermakelijk om door te maken maar met journalistiek of neutraliteit heeft het heel weinig te makenquote:
Een GS komt altijd met bronnen. Ze zijn dan wel misschien niet neutraal, dat hebben ze nooit beweerd.quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
etto pretendeert dat, daar reageer ik op
ik zeg
[..]
etto zegt
[..]
is het niet, het is best vermakelijk om door te maken maar met journalistiek of neutraliteit heeft het heel weinig te maken
ja etto begon daarover, weet ook niet precies waaromquote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Een GS komt altijd met bronnen. Ze zijn dan wel misschien niet neutraal, dat hebben ze nooit beweerd.
Mensen denken niet na. Propaganda en marketing werken uitstekend.quote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik post hier al heel erg lang: mensen rennen niet naar populisten, ze worden er met knuppel en zweep heen gedreven.
Die zijn geeneens nodig, gewoon 20 jaar wegkijken bij maatschappelijke problemenquote:Op zondag 28 december 2025 22:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Mensen denken niet na. Propaganda en marketing werken uitstekend.
Daar ben ik het op zich mee eens, maar ik weet zeker dat jij een bijna tegengestelde mening hebt over wat die maatschappelijke problemen zijn. Specifiek of we meer of minder sociaal vangnet en collectieve voorzieningen nodig hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die zijn geeneens nodig, gewoon 20 jaar wegkijken bij maatschappelijke problemen
Vooralsnog is de enige die oproept tot genocide de moslimextremist die dankzij Starmer mag terugkeren naar het VK. Heb je daar ook nog een mening over?quote:Op zondag 28 december 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is Farage dus de vorige keer niet gelukt om ze allemaal op te ruimen, maar ondertussen weet iedereen dat het zijn doel in het leven is. Dus stem voor hem, zodat hij nu echt de kans krijgt om het Moederland te Zuiveren!
Farage weet, net zoals Wilders, precies wat hij wel en niet mag zeggen en hoe hij kan oproepen tot haat en geweld zonder dat ook zo te zeggen. Eufemismen, noemen we dat.quote:Op zondag 28 december 2025 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vooralsnog is de enige die oproept tot genocide de moslimextremist die dankzij Starmer mag terugkeren naar het VK. Heb je daar ook nog een mening over?
starmer en zijn team vieren dit uiteraard als een diplomatiek succes, die hebben maandenlang achter de schermen onderhandeld met de egyptische president sisi.quote:Op zondag 28 december 2025 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
Dat dit soort mensen worden 'teruggehaald' laat ook weer zien welk zelfdestructief beleid er door Westerse overheden soms wordt gemaakt. En niet geheel verassend komt dit van Labour, in die contreien is men natuurlijk dól op wat extra diversiteit.
Het VK is ook wel klaar, dit gaat nooit meer goed komen, demografisch zal het de komende decennia alleen nog maar erger worden en de culturele en etnische spanningen toenemen.
Echt alles in de hele wereld is de schuld van de joden of niet?quote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef InzolVC het volgende:
Politici zijn net kassamedewerkers. Die voeren ook maar beleid uit wat ze van hogeraf worden opgelegd.
[ link | afbeelding ]
Ik weet de precieze invulling/vereiste hiervan niet, maar er zit nogal een verschil om te doen wat je blijkbaar moet doen en er topprioriteit aan geven en jubeltweets de wereld insturen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:46 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
starmer en zijn team vieren dit uiteraard als een diplomatiek succes, die hebben maandenlang achter de schermen onderhandeld met de egyptische president sisi.
en tja, ze moesten wel want hij heeft het britse staatsburgerschap. duty of care of zoiets
Dat snap ik ook niet zo.quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is het iedereen hier enorm aan het zuigen.
Ik denk dat we ons allemaal wel zorgen maken om wat er in de UK gebeurt momenteel.
Dat die clown er nog zit vind ik al helemaal bijzonder.
Die heeft een approval rate van <5% momenteel geloof ik.
Meest bizarre is dat medewerkers op de COA’s geheimhouding moeten tekenen…quote:Op zondag 28 december 2025 19:20 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Vraag je nou naar de bekende weg, of kijk je echt nooit naar Opsporing Verzocht?
Bijzonder dat het in een topic over een haatbaard over Farage gaat. Net als dat in het topic over Britse verkrachtingsbendes jij het hebt over autochtonen die zogenaamd vaker verkrachten. Bijzonder. Als ik jouw ma beroof, ga je dan ook wijzen naar een andere dief?quote:Op zondag 28 december 2025 23:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Farage weet, net zoals Wilders, precies wat hij wel en niet mag zeggen en hoe hij kan oproepen tot haat en geweld zonder dat ook zo te zeggen. Eufemismen, noemen we dat.
Brexit is het gevolg van 10-15 jaar eerder, waarin afwisselend tories en labor allerlei verkiezingsbeloftes te doen over inperken van migratie en er vervolgens niets mee deden. Je oorzaak en gevolg is door de war. Er waren al problemen (niet alleen migratie overigens), die zijn niet magisch ontstaan door brexit.quote:Op zondag 28 december 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
Alhoewel Brexit het land naar de kloten heeft geholpen, gaan de mensen die er voor stemden dat natuurlijk niet toegeven. Maar, er is een uitweg: het is allemaal de schuld van de buitenlanders! Zij hebben het gedaan!
Ok, de immigranten uit de EU zijn nu vervangen door een veel grotere groep Aziaten en moslims, om er voor te zorgen dat het werk wat niks mag kosten toch uitgevoerd wordt. Maar daardoor is het aantal buitenlanders geëxplodeerd! In plaats van ze er allemaal uit te gooien, zodat alle brave en eerlijke Engelsen dat werk werk konden gaan doen, hebben ze nu nog meer banen ingepikt! De inheemse bevolking wordt alleen maar armer! Daar moet paal en perk aan gesteld worden!
Het is Farage dus de vorige keer niet gelukt om ze allemaal op te ruimen, maar ondertussen weet iedereen dat het zijn doel in het leven is. Dus stem voor hem, zodat hij nu echt de kans krijgt om het Moederland te Zuiveren!
Denk jij dat dit de problemen zijn waarom naar populisten rennen?quote:Op zondag 28 december 2025 23:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich mee eens, maar ik weet zeker dat jij een bijna tegengestelde mening hebt over wat die maatschappelijke problemen zijn. Specifiek of we meer of minder sociaal vangnet en collectieve voorzieningen nodig hebben.
Nexit en de EU afschaffen is precies wat Putin en Trump willen, een tandeloos en verdeeld Europa wat tegen elkaar uit te spelen is.quote:Op maandag 29 december 2025 08:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar ze hadden het wel goed bekeken umet die Brexit. Ik ben met alle liefde bereid om wat welvaart in te leveren als we daarmee een Nexit zouden kunnen realiseren. De EU is failliet en doet niet meer mee.
De Nederlandse economie is zo verweven met de Duitse economie dat een Nexit desastreus zal uitpakken.quote:Op maandag 29 december 2025 08:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar ze hadden het wel goed bekeken met die Brexit. Ik ben met alle liefde bereid om wat welvaart in te leveren als we daarmee een Nexit zouden kunnen realiseren. De EU is failliet en doet niet meer mee.
Ik vind deze lastig, op het eerste gezicht is het een man met Brits paspoort die jaren en jaren vastzit omdat hij zoch online heeft uitgesproken tegen het schrikbewind van een dictatorquote:Op maandag 29 december 2025 06:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, wat vind je er van dan?
Sterker nog, het gebeurt al. Mag ik een klein beetje van je tijd? Kijk en huiver:quote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Vliegbaard het volgende:
En dat zien we hier in Nederland ook gebeuren?
Maar het ligt altijd aan een ander, kijk maar *insert zand in de ogen strooiende leugen*.quote:Op maandag 29 december 2025 10:39 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurt al. Mag ik een klein beetje van je tijd? Kijk en huiver:
Bekijk deze YouTube-video
Vertel me niet dat je deze betonrot echt in ons land wil hebben. Blijven we deze sluimerende veenbrand negeren, omdat we politiek correct willen zijn?
Het is letterlijk intolerantie tolereren.
Overal waar de islam voet aan de grond krijgt, ontstaat dit gezeik. Ik verbaas me dat er nog steeds mensen zijn die dit nog steeds niet willen zien.
Dat klopt, maar dat is nu met een EU ook al het geval. Op geen enkele manier is de EU betrokken bij de onderhandelingen of lijken ze het voortouw te willen nemen. Feitelijk zal er niets veranderen, dus beter om er gewoon mee op te houden.quote:Op maandag 29 december 2025 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nexit en de EU afschaffen is precies wat Putin en Trump willen, een tandeloos en verdeeld Europa wat tegen elkaar uit te spelen is.
Ik werk voor een multinational en de problematiek met Brexit is groot voor de Britse tak, administratieve overhead voor export en import is groot en duur.
Ik ben best bereid om er wat welvaart voor in te leveren, lekker de deur dichttrekken zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 09:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De Nederlandse economie is zo verweven met de Duitse economie dat een Nexit desastreus zal uitpakken.
De EU is idd een aflopende zaak ben ik bang. Te veel mensen zonder een goede opleiding en te weinig mensen die meedoen.
Dat is dan ook een feit, dit Islam zorgt overal waar het weet te landen voor problemen en conflict en de toekomst voor het VK ziet er met een snel groeiende populatie moslims, en progressief linkse mensen in bepalende instituten die de Islam maar wat graag willen faciliteren, niet positief uit. En dit benoemen heeft met racisme niets te maken, want moslims zijn geen etnische groep. De Islam is net zoals het Christendom een religie (of tenminste zo is het verpakt want in de praktijk is het natuurlijk een zéér autoritaire en expansionistische politieke idelogie)quote:Op maandag 29 december 2025 07:49 schreef bianconeri het volgende:
Man, wat een vergaarbak van onzin is dit topic.
Niemand die serieus bespreekt waarom die man terug is en wat het allemaal inhoudt.
Alleen maar onzin over hoe Islam oh zo slecht is, en dat het VK helemaal verloren is en islamitisch wordt/geworden is.
Racisme is echt een diepgeworteld probleem aan het worden in NL.
En voordat de jankerds uit die groep gaan beginnen:
Nee, daarmee keur ik dus deze man en zijn woorden niet goed. Zeker niet.
Kennelijk ben jij degene die mensen met een bepaalde religie direct ziet als 'buitenlander' of iemand met een specifieke huidskleur. Laat dat nu de essentie van racisme zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 07:49 schreef bianconeri het volgende:
Man, wat een vergaarbak van onzin is dit topic.
Niemand die serieus bespreekt waarom die man terug is en wat het allemaal inhoudt.
Alleen maar onzin over hoe Islam oh zo slecht is, en dat het VK helemaal verloren is en islamitisch wordt/geworden is.
Racisme is echt een diepgeworteld probleem aan het worden in NL.
En voordat de jankerds uit die groep gaan beginnen:
Nee, daarmee keur ik dus deze man en zijn woorden niet goed. Zeker niet.
Nee, dat is alles behalve een feit.quote:Op maandag 29 december 2025 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan ook een feit, dit Islam zorgt overal waar het weet te landen voor problemen en conflict en de toekomst voor het VK ziet er met een snel groeiende populatie moslims, en progressief linkse mensen in bepalende instituten die de Islam maar wat graag willen faciliteren, niet positief uit. En dit benoemen heeft met racisme niets te maken, want moslims zijn geen etnische groep. De Islam is net zoals het Christendom een religie (of tenminste zo is het verpakt want in de praktijk is het natuurlijk een zéér autoritaire en expansionistische politieke idelogie)
Ah nee precies want jullie groep ziet iemand die islamitisch is ook echt als Nederlander hahahhahahaha.quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij degene die mensen met een bepaalde religie direct ziet als 'buitenlander' of iemand met een specifieke huidskleur. Laat dat nu de essentie van racisme zijn.
Sure, al vaker gevraagd. Sure. Nooit het antwoord weten zeker....quote:Ik heb je al eerder gevraagd: is katholiek een ras? christen? boeddhist? hindoe?
Hoe moeten we de onderdrukking van vrouwen in Afghanistan en Saudi-Arabië precies neutraal bezien?quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, dat is alles behalve een feit.
Zorgt de Islam ergens voor grote problemen dan? In Europa nog nergens. Alhoewel ze daar nog niet geland zijn, bovenmatig.
Maar hebben Islamitische landen grote problemen? Sure, sommigen wel.
Echter niet als je er neutraal naar kijkt. Ik ben het absoluut niet eens met hun manier van leven, maar dat is niet mijn probleem.
Ik/wij Westerlingen zijn niet de morele rechter van de hele wereld.
Ah, en dus is kritiek op religie niet toegestaan, omdat het Niet Europees is, want dan is het vrijwel automatisch racisme.quote:Op maandag 29 december 2025 11:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah nee precies want jullie groep ziet iemand die islamitisch is ook echt als Nederlander hahahhahahaha.
Laat mij niet lachen.
En ja, 99% ervan is een buitenlander. Islam is niet Europees en de aanhangers daarvan ook niet.
Op enkele wel Nederlandse bekeerlingen na.
[..]
Sure, al vaker gevraagd. Sure. Nooit het antwoord weten zeker....
Nee, en dat zegt ook niemand.
Doe me een lol, en zoek de betekenis van 'rechtgeleide' op.quote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dan had je daar naar noeten vragen ipv over de neutraliteit en de NRC te beginnen zonder reden
Wat is de onderdrukking waar je het zo over hebt dan?quote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe moeten we de onderdrukking van vrouwen in Afghanistan en Saudi-Arabië precies neutraal bezien?
En als dat niet jouw probleem is, waarom is Gaza dat dan wel?
Waarom zou je geen kritiek op een religie mogen hebben?quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, en dus is kritiek op religie niet toegestaan, omdat het Niet Europees is, want dan is het vrijwel automatisch racisme.
Het blijft me verbazen dat je zelf niet ziet hoe intens racistisch die visie is.
quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zorgt de Islam ergens voor grote problemen dan? In Europa nog nergens. Alhoewel ze daar nog niet geland zijn, bovenmatig.
Echter niet als je er neutraal naar kijkt. Ik ben het absoluut niet eens met hun manier van leven, maar dat is niet mijn probleem.
ik vroeg eerstquote:Op maandag 29 december 2025 11:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe me een lol, en zoek de betekenis van 'rechtgeleide' op.
Dit is mij te incoherent allemaal, sorry.quote:Op maandag 29 december 2025 11:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is de onderdrukking waar je het zo over hebt dan?
Dat ze vrouwen niet hetzelfde behandelen als ons, ja.
Hoe ze respect geven is heel anders dan ons en zo zou ik mijn vrouw niet behandelen.
Maar wat weet ik nou, ik woon daar niet. Waarom moet ik rechtertje spelen over de mensen daar die dat wel goed vinden?
Gaza is mijn probleem niet, wie zegt dat?
Ik heb alleen wel een probleem met geweld. Heb ik er dan last van en is het specifiek mijn probleem? Nee.
[..]
Waarom zou je geen kritiek op een religie mogen hebben?
Of dat nou Europees is of wat dan ook. Wie zegt dat?
Alleen kritiek is wel even wat anders dan een hele groep mensen wegzetten als het allergrootste kwaad en dood willen zien.
Het pali topic is dicht, dus gaat hij hier maar verder met zn gelul.quote:Op maandag 29 december 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is mij te incoherent allemaal, sorry.
Ook vooral een gevolg van het nog immer aanwezige klassengebeuren daar. Het was al sinds de jaren 70 duidelijk dat Jimmy een nonce was, maar het was een lievelingetje van de elite, van de BBC, van bestuurders van liefdadigheidsorganisaties, en anderen met macht die hem tot zijn dood een podium bleven geven. Die wilden niets weten van alle geruchten.quote:Op maandag 29 december 2025 11:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Bedenk ff dat ze deze viezerik ook meer dan een halve eeuw op handen hebben gedragen en praktisch een staatsbegrafenis hebben gegeven. Er is iets serieus mis met dat volk.![]()
[ afbeelding ]
Nee, we discusseren/praten met elkaar op een forum.....quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]![]()
Je doet niks anders op dit forum!
Deze is mooi.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit zijn wij wel. De Westerse cultuur is met stabiele democratieën en talloze individuele vrijheden is superieur aan de vaak primitievere culturen en disfunctionele landen elders, waar onderdrukking, corruptie en politieke instabiliteit de norm zijn. En dat veel mensen uit die landen hun leven riskeren om hier te komen, bewijst dat ook wel.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
hij heeft wel een puntje, jij gedraagt je regelmatig als de morele rechter van dit forumquote:Op maandag 29 december 2025 11:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, we discusseren/praten met elkaar op een forum.....
Ipv anderen dood te wensen vanwege hun afkomst of religie.
dat maakt ons het lichtend voorbeeldquote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn wij wel. De Westerse cultuur is met stabiele democratieën en talloze individuele vrijheden is superieur aan de vaak primitievere culturen en disfunctionele landen elders, waar onderdrukking, corruptie en politieke instabiliteit de norm zijn. En dat veel mensen uit die landen hun leven riskeren om hier te komen, bewijst dat ook wel.
Je vergeet Urk, Staphorst en Volendam.quote:Op maandag 29 december 2025 11:36 schreef Lyrebird het volgende:
Vergeet de inteelt niet.
Edit: reactie op HR
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je vergeet Urk, Staphorst en Volendam.
Meer inteelt dan alle moslims ter wereld bij elkaar.
Zou het zo met Bill Cosby ook zo gegaan zijn? Zoiets van laten we maar een oogje dichtknijpen want hij is Amerika's favoriete neger?quote:Op maandag 29 december 2025 11:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook vooral een gevolg van het nog immer aanwezige klassengebeuren daar. Het was al sinds de jaren 70 duidelijk dat Jimmy een nonce was, maar het was een lievelingetje van de elite, van de BBC, van bestuurders van liefdadigheidsorganisaties, en anderen met macht die hem tot zijn dood een podium bleven geven. Die wilden niets weten van alle geruchten.
Plegen die ook terroristische aanslagen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede tip.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Hathor het volgende:
Tip van de dag, elke keer als je reageert op een post van Bianconeri, kost het je een hersencel.
Niet doen dus.
Wat vind je van Molenbeek?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Complimenten voor de verwoordingquote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?
Hebben we het over terroristen? Ik reageerde op dat inteelt gedoe.quote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Plegen die ook terroristische aanslagen?
Vertel ons over de Urker vissers, die in authentieke kledingdracht zichzelf opblazen, terwijl ze schreeuwen;
"Jezus is een toffe gast..!"
Je snapt zelf ook wel dat dat geen exacte getallen zijn en dat die uberhaupt niet bestaan.quote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?
Nee hoor, dat is een feit. Wederom: dit is de reden dat al deze mensen hierheen komen. En de oorlogen die in sommigen landen woeden zijn het resultaat van de achterlijke culturen daar, waarbij vaak de (radicale) Islam een grote rol speelt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, een feit dat het Westen superieur is.
Volgens mijn mening ook. Is echter geen feit.
De mensen vluchten vanuit oorlogen onze kant op. Als dat andersom zo was dan zouden Nederlanders ook vluchten.
Ik weet zeker wie mijn baas is, maar dat is niet degenen op wie jij doelt. Daarom vraag ik ook op opheldering over jouw claim ..quote:
Niemand heeft het hier over ras maar het gaat over cultuur. Het concept van 'ras' bestaat namelijk niet eens als we het over mensen hebben, er is maar één menselijk 'ras'. Wel zijn er veel verschillende culturen die elk hun eigen opvattingen, normen en waarden hebben en er op die manier voor zorgen dat mensen zich verschillend gedragen en tevens dat niet elk land of samenleving even succesvol is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En ik benoem een slecht voorbeeld uit het verleden die ook alles wilde bepalen en zichzelf (en zijn ras) superieur bezag.
Jij bent de rechter niet, tot je net als hem (maar dan succesvol) de wereld wilt veroveren.
Dat komt omdat deze man een moslim is, de zoveelste bij wie er sterke anti-Westerse, homofobe en anti-Joodse sentimenten leven en ondanks dat wordt deze kerel omarmd door Westerse leiders zo blijkt.quote:Op maandag 29 december 2025 13:13 schreef kipknots het volgende:
Waarom gaat het weer over de islam? Heeft niets met deze activist te maken...
waarom zou je iemand die alle blanke mensen (en joden) dood wilt maken willen hebben in een (nu nog) samenleving die voor een groot deel bestaat uit blanken? Laat dat niet geheel toevallig een moslim zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, sure meneer de opperrechter van de aarde.
[..]
Alsof jij ooit laat zien door wie je (nog meer) betalingen krijgt. Maar je post historie zegt genoeg.
[..]
En dat is dan ook waar racisme en soms discriminatie over gaan.
Ook al vind jij dat labeltje voor jezelf om 1 of andere vage reden niet leuk, maar het is nu eenmaal zo.
[..]
Het probleem zit hem in de diepe haat, de diepe racisme die mensen hier tentoon spreiden.
Bij alles wat Europees is, dan is alles super top en dan kan iets slechts niet kloppen.
Moslim? GROTE BOOS. Dood ermee, oprotten ermee.
Dat zie je in dit topic ook weer. De racisten komen direct hun holletje weer uit. Geen vragen over het hoe, wat, waar en waarom...
Nee, GROTE BOOS want moslim.
Ik zeg in mijn 1e post dan ook dat ik er zelf ook niet achter sta.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou je iemand die alle blanke mensen (en joden) dood wilt maken willen hebben in een (nu nog) samenleving die voor een groot deel bestaat uit blanken? Laat dat niet geheel toevallig een moslim zijn.
Stel je niet aan met je racisme. Het is gewoon realiteit dat die religie en bijbehorende cultuur niet in de westese samenleving past. Daar mag best wat aan gedaan worden en worden aangegeven hier.
Inzetten bij de wedkantoren kan vanaf nu.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Luckyseven het volgende:
Je kunt niet Lucy Conolly een gevangenisstraf geven voor haar tweets als je dit vervolgens niet aanpakt. Als deze meneer niet wordt opgepakt en vervolgt hebben de "Two-Tier Kier" roepers wel een duidelijk punt.
Er lijkt dan ook wel degelijk sprake te zijn van een dubbele standaard. De beslissingen die soms worden genomen zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen. We hebben helaas recent in Nederland ook al een rechter gehad die 'culturele achtergrond' liet meespelen in een uitspraak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Luckyseven het volgende:
Je kunt niet Lucy Conolly een gevangenisstraf geven voor haar tweets als je dit vervolgens niet aanpakt. Als deze meneer niet wordt opgepakt en vervolgt hebben de "Two-Tier Kier" roepers wel een duidelijk punt.
Opnieuw koppel je religie aan ras...quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, sure meneer de opperrechter van de aarde.
[..]
Alsof jij ooit laat zien door wie je (nog meer) betalingen krijgt. Maar je post historie zegt genoeg.
[..]
En dat is dan ook waar racisme en soms discriminatie over gaan.
Ook al vind jij dat labeltje voor jezelf om 1 of andere vage reden niet leuk, maar het is nu eenmaal zo.
[..]
Het probleem zit hem in de diepe haat, de diepe racisme die mensen hier tentoon spreiden.
Bij alles wat Europees is, dan is alles super top en dan kan iets slechts niet kloppen.
Moslim? GROTE BOOS. Dood ermee, oprotten ermee.
Dat zie je in dit topic ook weer. De racisten komen direct hun holletje weer uit. Geen vragen over het hoe, wat, waar en waarom...
Nee, GROTE BOOS want moslim.
Ik benoem geen enkele religie in mijn post.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw koppel je religie aan ras...
Is dat opzettelijk?
Wat is een moslim dan? Je ziet het zelf niet eens meer...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik benoem geen enkele religie in mijn post.
Dus wat wil je nu weer?
Wel grappig overigens dat jij en je makkers altijd inhoudelijke dingen negeren. Zoals bv dat ik iets tegen Israel zou hebben, dat moet jij nog steeds onderbouwen.
Waar zeg ik daar dat dat gekoppeld is aan racisme?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is een moslim dan? Je ziet het zelf niet eens meer...
Verder lees ik eigenlijk weinig inhoudelijks, het zijn vooral dezelfde slogans over hoe racistisch het Westen is en het 'oh zo heilige Israël' overal mee wegkomt.
Ik heb je geen antisemiet genoemd. Onbelezen ongenuanceerde pro-Palestina adept wel inderaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik daar dat dat gekoppeld is aan racisme?
Nergens.
Nee, precies. Inhoudelijke dingen staan je niet aan. Of kom je eindelijk eens met bewijzen hoe anti-Israel en hoe antisemitisch ik wel niet ben?
Hoe lang wacht ik daar nu al niet op, jaar of wat?
Ondanks dat je mij constant blijft beledigen.
Nee prima, laten we gewoon lekker alles wat inhoudelijk is skippen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je geen antisemiet genoemd. Onbelezen ongenuanceerde pro-Palestina adept wel inderaad.
Verder, zodra je in je posts continu racisme schreeuwt en daarbij Europa en het Westen - etnische terminologie - tegenover 'moslim' - religieuze terminologie - zet luidt de conclusie dat je kennelijk ras en religie vereenzelvigd. Wanneer het uitkomt, natuurlijk, maar er is geen andere gevolgtrekking.
Nee, wat ik gesteld heb is dat het christendom een lange geschiedenis van antisemitisme kent. Daarbij noem ik expliciet de RKK, hetgeen je toch moeilijk zult kunnen ontkennen, en Luther. Die scherpe randjes zijn er eigenlijk nog niet zo heel lang van af.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee prima, laten we gewoon lekker alles wat inhoudelijk is skippen.
Ik benoem racisme inderdaad als mensen anderen dood willen zien als ze niet behoren tot ons Westerlingen.
En ja de koppeling dat die anderen toevallig moslim zijn hoort er ook bij.
Maar he je haalt weer van alles erbij en gaat zelfs ontkennen dat je mij antisemiet en anti-Israel zou zijn.
Want omdat ik Christelijk ben zou ik volgens jou anti-Israel en antisemiet zijn. Omdat dat in het Christelijke geloof zo zou horen![]()
![]()
Goed van je dat je dat nu intrekt.
Maar alsnog heb je mij daar wel heel lang mee lopen beledigen.
Ah, nu ga je het verdraaien dat het algemene zin is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wat ik gesteld heb is dat het christendom een lange geschiedenis van antisemitisme kent. Daarbij noem ik expliciet de RKK, hetgeen je toch moeilijk zult kunnen ontkennen, en Luther. Die scherpe randjes zijn er eigenlijk nog niet zo heel lang van af.
Verder kan ik geen chocolade maken van je 'moslim-westen-racisme' filosofie, sorry.
Nee, ze vluchten soms vanuit oorlogen en besluiten dan onze kant op te gaan, waarschijnlijk omdat onze cultuur superieur is aan zowel de oorlogvoerende cultuur als de omringende culturen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, een feit dat het Westen superieur is.
Volgens mijn mening ook. Is echter geen feit.
De mensen vluchten vanuit oorlogen onze kant op.
Het is precies hetzelfde als de andere populisten. We leven al ruim 40 jaar met een regering die uitdraagt dat we er allemaal beter van worden als we onze lonen matigen en het geld aan de rijken geven. Want, die geven het weer aan ons uit.quote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Brexit is het gevolg van 10-15 jaar eerder, waarin afwisselend tories en labor allerlei verkiezingsbeloftes te doen over inperken van migratie en er vervolgens niets mee deden. Je oorzaak en gevolg is door de war. Er waren al problemen (niet alleen migratie overigens), die zijn niet magisch ontstaan door brexit.
Dan gaan mensen dit soort dingen doen. Net zoals ze waarschijnlijk Farage weer aan de macht helpen. Welke keuze hebben ze anders? Het helpt geen zier, want het is gewoon de volgende politieke partij, net als de anderen die niet leveren wat ze beloven, maar het is de enige keuze die men heeft. Zoals Jan Onderwater schreef: mensen rennen niet naar populisten, ze worden er met zweep en knuppel naartoegejaagd.
Overigens eens met het SP-standpunt van vroeger die je noemt dat lage kwaliteit migratie lonen drukken en het land een lagelonenland maken (Nederland is dit eigenlijk ook als je dit sec zo bekijkt) ten bate van bedrijven. Het is de prijs van open grenzen. Men had in Nederland toentertijd veel lagere migratie uit Oost-Europa in de modellen geraamd, laat staan alle andere migratie. Oeps! Dikke pech, nu moeten we met de gevolgen leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |