Nee, we discusseren/praten met elkaar op een forum.....quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]![]()
Je doet niks anders op dit forum!
Deze is mooi.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, dat is alles behalve een feit.
Zorgt de Islam ergens voor grote problemen dan? In Europa nog nergens. Alhoewel ze daar nog niet geland zijn, bovenmatig.
Maar hebben Islamitische landen grote problemen? Sure, sommigen wel.
Echter niet als je er neutraal naar kijkt. Ik ben het absoluut niet eens met hun manier van leven, maar dat is niet mijn probleem.
Ik/wij Westerlingen zijn niet de morele rechter van de hele wereld.
Dit zijn wij wel. De Westerse cultuur is met stabiele democratieën en talloze individuele vrijheden is superieur aan de vaak primitievere culturen en disfunctionele landen elders, waar onderdrukking, corruptie en politieke instabiliteit de norm zijn. En dat veel mensen uit die landen hun leven riskeren om hier te komen, bewijst dat ook wel.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar hebben Islamitische landen grote problemen? Sure, sommigen wel.
Echter niet als je er neutraal naar kijkt. Ik ben het absoluut niet eens met hun manier van leven, maar dat is niet mijn probleem.
Ik/wij Westerlingen zijn niet de morele rechter van de hele wereld.
hij heeft wel een puntje, jij gedraagt je regelmatig als de morele rechter van dit forumquote:Op maandag 29 december 2025 11:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, we discusseren/praten met elkaar op een forum.....
Ipv anderen dood te wensen vanwege hun afkomst of religie.
dat maakt ons het lichtend voorbeeldquote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn wij wel. De Westerse cultuur is met stabiele democratieën en talloze individuele vrijheden is superieur aan de vaak primitievere culturen en disfunctionele landen elders, waar onderdrukking, corruptie en politieke instabiliteit de norm zijn. En dat veel mensen uit die landen hun leven riskeren om hier te komen, bewijst dat ook wel.
Je vergeet Urk, Staphorst en Volendam.quote:Op maandag 29 december 2025 11:36 schreef Lyrebird het volgende:
Vergeet de inteelt niet.
Edit: reactie op HR
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je vergeet Urk, Staphorst en Volendam.
Meer inteelt dan alle moslims ter wereld bij elkaar.
Zou het zo met Bill Cosby ook zo gegaan zijn? Zoiets van laten we maar een oogje dichtknijpen want hij is Amerika's favoriete neger?quote:Op maandag 29 december 2025 11:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook vooral een gevolg van het nog immer aanwezige klassengebeuren daar. Het was al sinds de jaren 70 duidelijk dat Jimmy een nonce was, maar het was een lievelingetje van de elite, van de BBC, van bestuurders van liefdadigheidsorganisaties, en anderen met macht die hem tot zijn dood een podium bleven geven. Die wilden niets weten van alle geruchten.
Plegen die ook terroristische aanslagen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede tip.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Hathor het volgende:
Tip van de dag, elke keer als je reageert op een post van Bianconeri, kost het je een hersencel.
Niet doen dus.
Wat vind je van Molenbeek?quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Complimenten voor de verwoordingquote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?
Hebben we het over terroristen? Ik reageerde op dat inteelt gedoe.quote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Plegen die ook terroristische aanslagen?
Vertel ons over de Urker vissers, die in authentieke kledingdracht zichzelf opblazen, terwijl ze schreeuwen;
"Jezus is een toffe gast..!"
Je snapt zelf ook wel dat dat geen exacte getallen zijn en dat die uberhaupt niet bestaan.quote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat klinkt onwaarschijnlijk, zijn hele kleine dorpjes maar heb je een bron of iets waarmee ik zelf kan zoeken?
Nee hoor, dat is een feit. Wederom: dit is de reden dat al deze mensen hierheen komen. En de oorlogen die in sommigen landen woeden zijn het resultaat van de achterlijke culturen daar, waarbij vaak de (radicale) Islam een grote rol speelt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, een feit dat het Westen superieur is.
Volgens mijn mening ook. Is echter geen feit.
De mensen vluchten vanuit oorlogen onze kant op. Als dat andersom zo was dan zouden Nederlanders ook vluchten.
Ik weet zeker wie mijn baas is, maar dat is niet degenen op wie jij doelt. Daarom vraag ik ook op opheldering over jouw claim ..quote:
Niemand heeft het hier over ras maar het gaat over cultuur. Het concept van 'ras' bestaat namelijk niet eens als we het over mensen hebben, er is maar één menselijk 'ras'. Wel zijn er veel verschillende culturen die elk hun eigen opvattingen, normen en waarden hebben en er op die manier voor zorgen dat mensen zich verschillend gedragen en tevens dat niet elk land of samenleving even succesvol is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En ik benoem een slecht voorbeeld uit het verleden die ook alles wilde bepalen en zichzelf (en zijn ras) superieur bezag.
Jij bent de rechter niet, tot je net als hem (maar dan succesvol) de wereld wilt veroveren.
Dat komt omdat deze man een moslim is, de zoveelste bij wie er sterke anti-Westerse, homofobe en anti-Joodse sentimenten leven en ondanks dat wordt deze kerel omarmd door Westerse leiders zo blijkt.quote:Op maandag 29 december 2025 13:13 schreef kipknots het volgende:
Waarom gaat het weer over de islam? Heeft niets met deze activist te maken...
waarom zou je iemand die alle blanke mensen (en joden) dood wilt maken willen hebben in een (nu nog) samenleving die voor een groot deel bestaat uit blanken? Laat dat niet geheel toevallig een moslim zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, sure meneer de opperrechter van de aarde.
[..]
Alsof jij ooit laat zien door wie je (nog meer) betalingen krijgt. Maar je post historie zegt genoeg.
[..]
En dat is dan ook waar racisme en soms discriminatie over gaan.
Ook al vind jij dat labeltje voor jezelf om 1 of andere vage reden niet leuk, maar het is nu eenmaal zo.
[..]
Het probleem zit hem in de diepe haat, de diepe racisme die mensen hier tentoon spreiden.
Bij alles wat Europees is, dan is alles super top en dan kan iets slechts niet kloppen.
Moslim? GROTE BOOS. Dood ermee, oprotten ermee.
Dat zie je in dit topic ook weer. De racisten komen direct hun holletje weer uit. Geen vragen over het hoe, wat, waar en waarom...
Nee, GROTE BOOS want moslim.
Ik zeg in mijn 1e post dan ook dat ik er zelf ook niet achter sta.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou je iemand die alle blanke mensen (en joden) dood wilt maken willen hebben in een (nu nog) samenleving die voor een groot deel bestaat uit blanken? Laat dat niet geheel toevallig een moslim zijn.
Stel je niet aan met je racisme. Het is gewoon realiteit dat die religie en bijbehorende cultuur niet in de westese samenleving past. Daar mag best wat aan gedaan worden en worden aangegeven hier.
Inzetten bij de wedkantoren kan vanaf nu.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Luckyseven het volgende:
Je kunt niet Lucy Conolly een gevangenisstraf geven voor haar tweets als je dit vervolgens niet aanpakt. Als deze meneer niet wordt opgepakt en vervolgt hebben de "Two-Tier Kier" roepers wel een duidelijk punt.
Er lijkt dan ook wel degelijk sprake te zijn van een dubbele standaard. De beslissingen die soms worden genomen zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen. We hebben helaas recent in Nederland ook al een rechter gehad die 'culturele achtergrond' liet meespelen in een uitspraak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Luckyseven het volgende:
Je kunt niet Lucy Conolly een gevangenisstraf geven voor haar tweets als je dit vervolgens niet aanpakt. Als deze meneer niet wordt opgepakt en vervolgt hebben de "Two-Tier Kier" roepers wel een duidelijk punt.
Opnieuw koppel je religie aan ras...quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, sure meneer de opperrechter van de aarde.
[..]
Alsof jij ooit laat zien door wie je (nog meer) betalingen krijgt. Maar je post historie zegt genoeg.
[..]
En dat is dan ook waar racisme en soms discriminatie over gaan.
Ook al vind jij dat labeltje voor jezelf om 1 of andere vage reden niet leuk, maar het is nu eenmaal zo.
[..]
Het probleem zit hem in de diepe haat, de diepe racisme die mensen hier tentoon spreiden.
Bij alles wat Europees is, dan is alles super top en dan kan iets slechts niet kloppen.
Moslim? GROTE BOOS. Dood ermee, oprotten ermee.
Dat zie je in dit topic ook weer. De racisten komen direct hun holletje weer uit. Geen vragen over het hoe, wat, waar en waarom...
Nee, GROTE BOOS want moslim.
Ik benoem geen enkele religie in mijn post.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw koppel je religie aan ras...
Is dat opzettelijk?
Wat is een moslim dan? Je ziet het zelf niet eens meer...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik benoem geen enkele religie in mijn post.
Dus wat wil je nu weer?
Wel grappig overigens dat jij en je makkers altijd inhoudelijke dingen negeren. Zoals bv dat ik iets tegen Israel zou hebben, dat moet jij nog steeds onderbouwen.
Waar zeg ik daar dat dat gekoppeld is aan racisme?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is een moslim dan? Je ziet het zelf niet eens meer...
Verder lees ik eigenlijk weinig inhoudelijks, het zijn vooral dezelfde slogans over hoe racistisch het Westen is en het 'oh zo heilige Israël' overal mee wegkomt.
Ik heb je geen antisemiet genoemd. Onbelezen ongenuanceerde pro-Palestina adept wel inderaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik daar dat dat gekoppeld is aan racisme?
Nergens.
Nee, precies. Inhoudelijke dingen staan je niet aan. Of kom je eindelijk eens met bewijzen hoe anti-Israel en hoe antisemitisch ik wel niet ben?
Hoe lang wacht ik daar nu al niet op, jaar of wat?
Ondanks dat je mij constant blijft beledigen.
Nee prima, laten we gewoon lekker alles wat inhoudelijk is skippen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je geen antisemiet genoemd. Onbelezen ongenuanceerde pro-Palestina adept wel inderaad.
Verder, zodra je in je posts continu racisme schreeuwt en daarbij Europa en het Westen - etnische terminologie - tegenover 'moslim' - religieuze terminologie - zet luidt de conclusie dat je kennelijk ras en religie vereenzelvigd. Wanneer het uitkomt, natuurlijk, maar er is geen andere gevolgtrekking.
Nee, wat ik gesteld heb is dat het christendom een lange geschiedenis van antisemitisme kent. Daarbij noem ik expliciet de RKK, hetgeen je toch moeilijk zult kunnen ontkennen, en Luther. Die scherpe randjes zijn er eigenlijk nog niet zo heel lang van af.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee prima, laten we gewoon lekker alles wat inhoudelijk is skippen.
Ik benoem racisme inderdaad als mensen anderen dood willen zien als ze niet behoren tot ons Westerlingen.
En ja de koppeling dat die anderen toevallig moslim zijn hoort er ook bij.
Maar he je haalt weer van alles erbij en gaat zelfs ontkennen dat je mij antisemiet en anti-Israel zou zijn.
Want omdat ik Christelijk ben zou ik volgens jou anti-Israel en antisemiet zijn. Omdat dat in het Christelijke geloof zo zou horen![]()
![]()
Goed van je dat je dat nu intrekt.
Maar alsnog heb je mij daar wel heel lang mee lopen beledigen.
Ah, nu ga je het verdraaien dat het algemene zin is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wat ik gesteld heb is dat het christendom een lange geschiedenis van antisemitisme kent. Daarbij noem ik expliciet de RKK, hetgeen je toch moeilijk zult kunnen ontkennen, en Luther. Die scherpe randjes zijn er eigenlijk nog niet zo heel lang van af.
Verder kan ik geen chocolade maken van je 'moslim-westen-racisme' filosofie, sorry.
Nee, ze vluchten soms vanuit oorlogen en besluiten dan onze kant op te gaan, waarschijnlijk omdat onze cultuur superieur is aan zowel de oorlogvoerende cultuur als de omringende culturen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, een feit dat het Westen superieur is.
Volgens mijn mening ook. Is echter geen feit.
De mensen vluchten vanuit oorlogen onze kant op.
Het is precies hetzelfde als de andere populisten. We leven al ruim 40 jaar met een regering die uitdraagt dat we er allemaal beter van worden als we onze lonen matigen en het geld aan de rijken geven. Want, die geven het weer aan ons uit.quote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Brexit is het gevolg van 10-15 jaar eerder, waarin afwisselend tories en labor allerlei verkiezingsbeloftes te doen over inperken van migratie en er vervolgens niets mee deden. Je oorzaak en gevolg is door de war. Er waren al problemen (niet alleen migratie overigens), die zijn niet magisch ontstaan door brexit.
Dan gaan mensen dit soort dingen doen. Net zoals ze waarschijnlijk Farage weer aan de macht helpen. Welke keuze hebben ze anders? Het helpt geen zier, want het is gewoon de volgende politieke partij, net als de anderen die niet leveren wat ze beloven, maar het is de enige keuze die men heeft. Zoals Jan Onderwater schreef: mensen rennen niet naar populisten, ze worden er met zweep en knuppel naartoegejaagd.
Overigens eens met het SP-standpunt van vroeger die je noemt dat lage kwaliteit migratie lonen drukken en het land een lagelonenland maken (Nederland is dit eigenlijk ook als je dit sec zo bekijkt) ten bate van bedrijven. Het is de prijs van open grenzen. Men had in Nederland toentertijd veel lagere migratie uit Oost-Europa in de modellen geraamd, laat staan alle andere migratie. Oeps! Dikke pech, nu moeten we met de gevolgen leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |