Voelt als gisteren.quote:Op zondag 28 december 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja een beetje snel. Is nog maar 14 jaar geleden hè
'Guilty'quote:Op zondag 28 december 2025 15:03 schreef Gunner het volgende:
Taylor swift guilty pleasure stemplaatje dit uur
Ik kende haar al voordat ze commercieel gingquote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
Gewoon een absolute klepper!!
Tay is het grootste singer-songwriter genie van de 21e eeuw
Oké Swiftie, leg dan maar 'it sounds cocky, but he dickmatized me' uit.quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
Ik ben haar vader!quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik kende haar al voordat ze commercieel ging
Ik heb vorig jaar ook nog staan luchtgitaren in het café met de legend himselfquote:Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Jealous as fuck op @:Mexicanobakker
IronMaidenman staat er namelijk ook
Is dat op speciale uitnodiging ofzo aangezien het voor de normale sterveling bijna onmogelijk is om kaartjes te kopenquote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook nog staan luchtgitaren in het café met de legend himself
Je kunt ook overdrijven hequote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
En deze heeft ook al Lewis in de naam, ik zie een verbandquote:
We hebben echt geluk gehad met kaartjes vorig jaar!quote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat op speciale uitnodiging ofzo aangezien het voor de normale sterveling bijna onmogelijk is om kaartjes te kopen
Hahahaha wow, dat is de Mozesbrugquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat bruggetje is zó ontieglijk vergezocht dat ik hem letterlijk niet kan zien.
[ afbeelding ]
En het klinkt ook précies hetzelfde hèquote:Op zondag 28 december 2025 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En deze heeft ook al Lewis in de naam, ik zie een verband
Cultureel doen tijdens hardlopen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag
Onder het hardlopen lekker naar een interview met Hans Schiffers op Radio 1 geluisterd. Was fijn
Nee nu ook nietquote:
Jaa die is ook lekkerquote:Op zondag 28 december 2025 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou graag This Must Be the Place in de lijst zien
Zou sowieso niet weten hoe beiden er uit zienquote:Op zondag 28 december 2025 15:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En het klinkt ook précies hetzelfde hè
Heeft iemand Dean en Lewis ooit in dezelfde kamer gezien? 🤔
Voorlopig nog even koffiequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Wat drinken we momenteel muziekvrienden?
Ik schenk zo een Jim Beam in met sprite en ijs
Voor mijn vrouw een Amstel bier. Al is dat al ingeschonken als je het haar vraagt.
Spa munt is het op dit moment.quote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Voor mijn vrouw een Amstel bier. Al is dat al ingeschonken als je het haar vraagt.
quote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Mexi zwaait nu met een bord dat Nederland een smakeloos land is?
Tquote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Samequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou sowieso niet weten hoe beiden er uit zien
Geniaal gifje.quote:
Zit nog aan de koffiequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
David BYRNE GODquote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Unieke stem heeft deze leadzanger
Beetje veel bier gedronken afgelopen dagen dus voorlopig even aan het water.quote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Het is bijna alsof 50% van de bevolking xx chromosomen heeftquote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ook dit uur weer chickies in het café.
Ik denk dat het een complot is.quote:Op zondag 28 december 2025 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is bijna alsof 50% van de bevolking xx chromosomen heeft
Mex en Iron Maiden-man samen in het café?!quote:
nieuwe bestelling gedaan.quote:
Hij was al bijna dicht dus ik dacht ik zal hem maar niet meer wijzigenquote:
ik hoorde 2 uur geleden al geluiden over Mex in t café, maar je mag toch maar een half uur blijven?quote:Op zondag 28 december 2025 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mex en Iron Maiden-man samen in het café?!
Hij is er dit uur.quote:Op zondag 28 december 2025 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik hoorde 2 uur geleden al geluiden over Mex in t café, maar je mag toch maar een half uur blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |