quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:10 schreef Gretzl het volgende:
M’n TAYLOR VLAG AFGEPAKT[ afbeelding ]
Die hele groep is nu aan het zwaaien.quote:
Als een FOK!ker!quote:Op zondag 28 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij er uit ziet
Maar een echte FOK!ker komt z'n zolderkamer niet af...quote:
Kan haast niet andersquote:Op zondag 28 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zal wel een Oh deze worden hoor
Coëfficiënten!!quote:
Die heeft er stilletjes aan wel genoeg van?quote:
Nog geen belletje die gaat rinkelen,quote:Op zondag 28 december 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet anders
Who can say where the road goes?
Where the day flows?
Only time
And who can say if your love grows
As your heart chose?
Only time
En dan zegmaar van die zweverige muziek en stemmen door elkaar te harmoniseren
Dididahdah deeheeeheeeeey
Of Bosje em kent?quote:Op zondag 28 december 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan haast niet anders
Who can say where the road goes?
Where the day flows?
Only time
And who can say if your love grows
As your heart chose?
Only time
En dan zegmaar van die zweverige muziek en stemmen door elkaar te harmoniseren
Dididahdah deeheeeheeeeey
Jonge Radio 2 zeikmuziek zangeresjesquote:Op zondag 28 december 2025 14:56 schreef Gretzl het volgende:
Of zou je nog liever deze STUK banger horen @:pindakaasfanaticus?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Luna godinnetje
Ook daar wil ik niet dood gevonden worden (of levend)quote:Op zondag 28 december 2025 15:02 schreef PippenScottie het volgende:
File naar de designeroutlet in Roermond
Ik hou van filesquote:Op zondag 28 december 2025 15:02 schreef PippenScottie het volgende:
File naar de designeroutlet in Roermond
Ik doelde met haar eerste grote hit natuurlijk op Love Story uit 2009quote:Op zondag 28 december 2025 14:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan is het niet haar 'eerste grote radiohit'. En anders heb je 2014 echt onder een steen gespendeerd.
Zolang ik er maar niet in sta.quote:
Shit ik dacht dat je het over All too Well hadquote:Op zondag 28 december 2025 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik doelde met haar eerste grote hit natuurlijk op Love Story uit 2009![]()
https://www.top40.nl/taylor-swift/taylor-swift-love-story-20636
Ben Taylor-fan sinds de herfst van 2007, dus gelukkig niet onder die steen gezeten
Het bruggetje is natuurlijk Meau Godin die in dit warme bad ook constant wordt afgezeken, net als SeFquote:Op zondag 28 december 2025 15:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jonge Radio 2 zeikmuziek zangeresjes![]()
![]()
MAAR WAT IS HET BRUGGETJE GRETZL IK SNAP DAT JE JE SUBLIEME MUZIEKSMAAK WIL SPAMMEN MAAR WTF IS HET BRUGGETJE NOU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind er niet veel aan, maar mensen staan ervoor in de rijquote:
Dat bruggetje is zó ontieglijk vergezocht dat ik hem letterlijk niet kan zien.quote:Op zondag 28 december 2025 15:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het bruggetje is natuurlijk Meau Godin die in dit warme bad ook constant wordt afgezeken, net als SeF
quote:Op zondag 28 december 2025 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan, maar mensen staan ervoor in de rij
Teveel eigen voorraad geplunderdquote:
Jup, heb m'n leeftijd mee. Was ik een '99 kid geweest dan had ik Tay pas op z'n vroegst met 1989 kunnen waarderen vermoed ik.quote:Op zondag 28 december 2025 15:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Shit ik dacht dat je het over All too Well had
Wel echt het OG Swiftie leven.
Ja een beetje snel. Is nog maar 14 jaar geleden hèquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef Gunner het volgende:
Was ze maar in rehab gegaan hohohohoho
Too soon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |