Tijd voor iets recenters danquote:Op zondag 28 december 2025 14:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
D'r zit een namedrop in Super Trouper toch? En je had ooit Jacques Dutronc. En Kenny B.
Ff bijkomen van Supertramp en righteous brothersgenotquote:
Jammer. (lol) (geintje)quote:Op zondag 28 december 2025 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Neil Young en Lynyrd Skynyrd konden gewoon goed met elkaar opschieten trouwens.
Als dit wéér een bruggetje moet zijn naar niet-Topmuziek, dan noem ik the Chainsmokers even.quote:Op zondag 28 december 2025 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tijd voor iets recenters dan
Bekijk deze YouTube-video
Die champagne komt oudejaarsnacht wel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:53 schreef Starflyer het volgende:
Hier had ook How 'bout us kunnen staan
Jammer wel dat Mex niet al om 15-16u in 't café zit, dan had ie een vergelijkbaar bordje kunnen maken voorquote:Op zondag 28 december 2025 14:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:mexicanobakker
Wat voor outfit heb je aan?
Wat staat er op je kartonnen bord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ieniminimuisBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Liever So What. Of het familieportret. Of de president.
OF Suzan en Freek. There I said it.
So What is al jaren een stemplaat van mequote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
oke Jeroenquote:Op zondag 28 december 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoorde dit lied op werk altijd via 538. Legendarisch daarom voor mij!
Stukjequote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammer wel dat Mex niet al om 15-16u in 't café zit, dan had ie een vergelijkbaar bordje kunnen maken voorDat zong ze nog niet in 2009 ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
@:ieniminimuis
quote:Op zondag 28 december 2025 14:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammer wel dat Mex niet al om 15-16u in 't café zit, dan had ie een vergelijkbaar bordje kunnen maken voorWel 15-16 uur toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
@:ieniminimuis|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heet geen Jeroenquote:
dan mag je geen legendarisch zeggenquote:
I know, maar was vorig jaar dus op 31 december om 4:00 in 't café om All Too Well live te horenquote:Op zondag 28 december 2025 14:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat zong ze nog niet in 2009 ouwe reus.
Schijnen ook beelden van te zijn hehequote:Hey zag ik daar iemand met een f*** the patriarchy bordje bij de playback plek?
Gretzl
🤨quote:Op zondag 28 december 2025 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag je geen legendarisch zeggen
quote:Op zondag 28 december 2025 14:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stukje![]()
![]()
van mij
Maat wat is dít bruggetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snapte ikquote:Op zondag 28 december 2025 14:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet omdat ik hun zo goed vind, maar ik vind die plaat van Pink echt gigantisch shit.
Ooh misschien wel. Ik dacht dat t nog 1,5 uur duurde tot ie in Hilversum was, maar hij schreef dat bericht om 13:45. Zal wel komend uur zijn danquote:
Dan is het niet haar 'eerste grote radiohit'. En anders heb je 2014 echt onder een steen gespendeerd.quote:Op zondag 28 december 2025 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I know, maar was vorig jaar dus op 31 december om 4:00 in 't café om All Too Well live te horen
[..]
Schijnen ook beelden van te zijn hehe
Only time van Enyaquote:Op zondag 28 december 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
906 Rehab - Amy Winehouse![]()
905 How Do I Say Goodbye - Dean Lewis![]()
904 Once In A Lifetime - Talking Heads![]()
903 Easy Livin' - Uriah Heep![]()
902 Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan![]()
901 Only Time - Enya![]()
900 Texas Sun - Khruangbin & Leon Bridges![]()
899 Taste - Sabrina Carpenter![]()
898 Love Story (Taylor's Version) - Taylor Swift![]()
897 Ik Kan Het Niet Alleen - De Dijk![]()
![]()
896 Nothing Rhymed - Gilbert O'Sullivan![]()
![]()
895 Zwart Wit - Frank Boeijen Groep![]()
![]()
894 Luv U More - DJ Paul Elstak![]()
![]()
893 Home - Dotan
@:essnhills ik kan het ook
even wuiven misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |