Zou sowieso niet weten hoe beiden er uit zienquote:Op zondag 28 december 2025 15:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En het klinkt ook précies hetzelfde hè
Heeft iemand Dean en Lewis ooit in dezelfde kamer gezien? 🤔
Voorlopig nog even koffiequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Wat drinken we momenteel muziekvrienden?
Ik schenk zo een Jim Beam in met sprite en ijs
Voor mijn vrouw een Amstel bier. Al is dat al ingeschonken als je het haar vraagt.
Spa munt is het op dit moment.quote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Voor mijn vrouw een Amstel bier. Al is dat al ingeschonken als je het haar vraagt.
quote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Mexi zwaait nu met een bord dat Nederland een smakeloos land is?
Tquote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Samequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou sowieso niet weten hoe beiden er uit zien
Geniaal gifje.quote:
Zit nog aan de koffiequote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
David BYRNE GODquote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Unieke stem heeft deze leadzanger
Beetje veel bier gedronken afgelopen dagen dus voorlopig even aan het water.quote:Op zondag 28 december 2025 15:14 schreef Gunner het volgende:
Het is bijna alsof 50% van de bevolking xx chromosomen heeftquote:Op zondag 28 december 2025 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ook dit uur weer chickies in het café.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |