Voelt als gisteren.quote:Op zondag 28 december 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja een beetje snel. Is nog maar 14 jaar geleden hè
'Guilty'quote:Op zondag 28 december 2025 15:03 schreef Gunner het volgende:
Taylor swift guilty pleasure stemplaatje dit uur
Ik kende haar al voordat ze commercieel gingquote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
Gewoon een absolute klepper!!
Tay is het grootste singer-songwriter genie van de 21e eeuw
Oké Swiftie, leg dan maar 'it sounds cocky, but he dickmatized me' uit.quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
Ik ben haar vader!quote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik kende haar al voordat ze commercieel ging
Ik heb vorig jaar ook nog staan luchtgitaren in het café met de legend himselfquote:Op zondag 28 december 2025 15:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Jealous as fuck op @:Mexicanobakker
IronMaidenman staat er namelijk ook
Is dat op speciale uitnodiging ofzo aangezien het voor de normale sterveling bijna onmogelijk is om kaartjes te kopenquote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook nog staan luchtgitaren in het café met de legend himself
Je kunt ook overdrijven hequote:Op zondag 28 december 2025 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
'Guilty'
En deze heeft ook al Lewis in de naam, ik zie een verbandquote:
We hebben echt geluk gehad met kaartjes vorig jaar!quote:Op zondag 28 december 2025 15:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat op speciale uitnodiging ofzo aangezien het voor de normale sterveling bijna onmogelijk is om kaartjes te kopen
Hahahaha wow, dat is de Mozesbrugquote:Op zondag 28 december 2025 15:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat bruggetje is zó ontieglijk vergezocht dat ik hem letterlijk niet kan zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |