quote:Op maandag 29 december 2025 12:29 schreef Barreltje het volgende:
pfft, dat op kantoor werken is wel een boel vermoeiend zeg..
Oef, dat is niet het nieuws waar je op gehoopt had, pfff... Sterkte ermee, hopelijk gaat het toch redelijk snel over (waar is die fingers crossed smiley op FOK!?)quote:Op maandag 29 december 2025 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Volgens de huisarts is het een slijmoor, meestal krijgen alleen kinderen dat.
Je kan er weinig aan doen en het moet vanzelf over gaan binnen een half jaar......
Wel heeft ze nog een neusspray voorgeschreven, maar dat is niet wetenschappelijk bewezen dat dat echt iets doet.
quote:Op maandag 29 december 2025 13:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oef, dat is niet het nieuws waar je op gehoopt had, pfff... Sterkte ermee, hopelijk gaat het toch redelijk snel over (waar is die fingers crossed smiley op FOK!?)
En als je af en toe wilt klagen, dan bieden wij uiteraard een luisterend oor...![]()
…”ambities dwarsbomen…” …” wat er niet kan...” oops.quote:Op maandag 29 december 2025 15:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik in ruil voor een vrije vrijdag 9 januari morgenochtend een ochtendje kom bijpraten met een aantal bobo's over wat er komend jaar allemaal voor grote dingen staan te gebeuren die mogelijk hun ambities dwarsbomen
Dat wil ik best wel, scheelt me een hoop energie komend jaar als ze nu al duidelijkheid krijgen over wat niet kan
Ach, weet je, sommige mensen die zichzelf bestuurder noemen hebben vrij weinig inzicht in wat de doorlooptijd van het afronden van de gevolgen van keuzes in het verleden is. Ik vind het wel een leuk klusje om dat uit te leggen, jammer dat het op een vrije dag het beste uitkomt. Maar een beetje flexibel zijn nu, bespaart extra grijze haren later in het jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
…”ambities dwarsbomen…” …” wat er niet kan...” oops.
Succes!
Klus!quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach, weet je, sommige mensen die zichzelf bestuurder noemen hebben vrij weinig inzicht in wat de doorlooptijd van het afronden van de gevolgen van keuzes in het verleden is. Ik vind het wel een leuk klusje om dat uit te leggen, jammer dat het op een vrije dag het beste uitkomt. Maar een beetje flexibel zijn nu, bespaart extra grijze haren ( later in het jaar.
Op zijn minst de consequenties schetsen van strapatsenquote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie lekker alvast alle rare ambities de kop indrukken
De familiestukken zijn er al uit.quote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef Tele6 het volgende:
@:borisz is het emotioneel? Of is het vooral veel spullenrommel waarbij het gewoon een hoop werk is om te sorteren?
Joepie!!! Geen wekker, geen "nu moet dit en nu moet dat" alleen maar dit wil ik nu omdat ik het wil!quote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
Vrij tot 7 januari![]()
Bijna vanochtend naar huis gegaan, maar toch door gebikkeld met afstand gehouden en 2x mondkap💪💪
Allergisch voor wolvenquote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Gut, zo leer je nog iets. Krijg via de huisarts de brief van de dermatoloog binnen. Staat ook iets in over een allergie onderzoek uit 1999. Daarvan wist ik dat ik een nikkel en een wolvet allergie had. Maar in de brief noemen ze het amerchol. Dat eens opgezocht en dat blijkt dus ook in pleisters te zitten. Snap dus nu ook wanneer ik een pleister nodig heb gehad ik nog een hele tijd rode geïrriteerde plekken heb en dat medical taping tegen de pijn wel werkt maar mijn huid er daarna uitziet alsof het met een rasp behandeld is.
Jij wel!quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
En, wat denken jullie. Ga ik de 4/4 huilen bij OKT halen vandaag?
Ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kunt hetquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat te bibberenquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 29 december 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier loopt vandaag alles in de soep dus schaatsen kijken is nog niet aan de orde. Hopelijk over een uurtje.
Oh jaloersquote:Op maandag 29 december 2025 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Nog bijna niets van gezien. Morgen ga ik er heen.
Wauwquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Thuiswerkdagje, dus dan kan ik een foto in het topic gooien. Van een paar dagen geleden, toen er nog ijs aan de beverdam hing.
[ afbeelding ]
Pootjes ligt op dit moment opgekruld op mijn schoot hard te slapen. Hij waardeert je knuffel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wauw
Knuffel aan Pootjes (echt een geweldige naam)
Koud? Sjah, tov ergens tropisch misschien. En de voorspellingen van eerder deze week ("echt winter in januari") zijn allemaal alweer door de nieuwste modellen weersproken: aanhoudende westenwind, gevoed vanaf relatief warm zeewater.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
Koud he. Wat is het koud he.
30 graden minder te opzichte van nog geen 24 geleden.
deze wijze uit het oosten minder wijze uit het zuidoosten is ook weer bijn thuis.
Met de Duitsland ticket van Frankfurt is ruim een uur langzamer. Maar 80 Euro goedkoper. Zeker nu er een verbinding uit ligt. Rb door al omheen gaat.
zonder jas. die zit ergens in de rugzak. op een open paron is niet warm.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koud? Sjah, tov ergens tropisch misschien. En de voorspellingen van eerder deze week ("echt winter in januari") zijn allemaal alweer door de nieuwste modellen weersproken: aanhoudende westenwind, gevoed vanaf relatief warm zeewater.
Welkom thuis ❄quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
deze wijze uit het oosten minder wijze uit het zuidoosten is ook weer bijn thuis.
Met de Duitsland ticket van Frankfurt is ruim een uur langzamer. Maar 80 Euro goedkoper. Zeker nu er een verbinding uit ligt. Rb door al omheen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand al 35%-40% voordeel gescoord in de super?
Jammer van de regen, wel veel gezien gedaan en het fijn gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef z80 het volgende:
Gevlogen op Kuala Lumpur. Rondje nationale park. Terug naar Kuala Lumpur. Met de bus naar Johor bahru. Met de bus de grens over naar Singapore.
het was nat,blup,nat brandende zon en standaard Singapore weer.
Welk nationale park?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef z80 het volgende:
Gevlogen op Kuala Lumpur. Rondje nationale park. Terug naar Kuala Lumpur. Met de bus naar Johor bahru. Met de bus de grens over naar Singapore.
het was nat,blup,nat brandende zon en standaard Singapore weer.
Taman Negara.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk nationale park?
Ik ga over ruim 2 weken naar kuala lumpur. Was het daar ook zo nat?
Tussen last minute boeken en op tijd zit een groot verschil met Fernverkehr. Laatst ook ¤220 voor München-Haren betaald, twee dagen van te voren geboekt. Of nou ja, de werkgever heeft betaald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Taman Negara.
het is regen seizoen. dus kans op mooi weer maar ook zwembad.
zal straks wel een foto plaatsen.
nu eerst bedenken of ik de supermarkt hel in wil voor lasagne, of dat ik de vrieskast los trek.
bijna thuis.
Er klopt iets nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:34 schreef derLudolf het volgende:
Dus je besteld "Set 6x kom Boerenbont" en je krijgt
[ afbeelding ]
Da’s toch wel mijn ergste nachtmerriequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net ff in Calais geweest naar de carrefour daar. Zit naast de chunnel. Veel Autos die aan het wachten waren. Zie net dat er een stroomuitval is en er mensen in de Tunnel vastzitten
Iemand onder de 70 die Boerenbont bestelt?quote:
Mocht je nog een reis ter plekken willen boeken. Ik heb goede ervaring met han.travelquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.
Ik zeg niets want ik was jonger toen ik een oostenrijkse versie van boerenbont kochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iemand onder de 70 die Boerenbont bestelt?
Oh wauw dat is veel waterquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Mocht je nog een reis ter plekken willen boeken. Ik heb goede ervaring met han.travel
Goedkoop en netjes.
In mijn geval viel er een boottocht en tracktocht in het water. Dit werd duidelijk gecommuniceerd en foto's waarom het niet door kon gaan. En kreeg het geld direct terug, bij de terugreis naar KL.
Dit zou een riviertje moeten zijn met kabbelend water. Met wat vlak voor vertrek bleek, een eilandje in het midden.
[ afbeelding ]
Hier is het eiland weer gedeeltelijk boven water.
[ afbeelding ]
En dit was onder andere de reden waarom de tracktocht niet door kon gaan. Waarbij dit slechts het pad naar de start is.
[ afbeelding ]
En vlak voor vertrek even de Digital Arrivel Card invullen. MDACquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk nationale park?
Ik ga over ruim 2 weken naar kuala lumpur. Was het daar ook zo nat?
Ik ga vanavond weer eens The Birdcage kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zeg niets want ik was jonger toen ik een oostenrijkse versie van boerenbont kocht![]()
En het is heel veel beter dan een servies wat een vriendin ooit had. Wanneer je je eten ophad zag je een bloederig jachttafereel![]()
Aan Singapore mis je niet heel veel meer. Ze staan daar al een tijdje stil, en worden door omliggende landen en steden ingehaald. De stad is 1 grote bouwput. En het wordt voor voetgangers steeds lastiger. Met verkeerslichten die je beter stoplichten kunt noemen. En heel erg lang op rood blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
Welkom terug @:z80 Singapore vond ik, wat ik ervan zag, best wel mooi maar de klamme hitte zorgde er wel voor dat ik nooit meer die richting op ben gegaan. Liever 45gr in een woestijn dan 30 graden Singapore.
En de ouders weten dit of maakt het niet uit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:16 schreef fietsie het volgende:
En... hop, de eerste. Zulk fijn volk, de "vrienden" van de buurjongens.
Ik was er 3 weken voor werk, meestal zat ik in de taxi van hotel naar kantoor vv. er was wel een parkje in de buurt van het hotel en winkels maar vond buiten zijn echt niet grappigquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan Singapore mis je niet heel veel meer. Ze staan daar al een tijdje stil, en worden door omliggende landen en steden ingehaald. De stad is 1 grote bouwput. En het wordt voor voetgangers steeds lastiger. Met verkeerslichten die je beter stoplichten kunt noemen. En heel erg lang op rood blijven.
En de bekende wijken zijn nu toeristenvallen geworden. Little India is nu tig de zelfde eet tentjes met opdringerige verkopers. En de foodhal begint ook eenheidsworst te worden. Chinatown gaat ook die kant op. Maar heeft nog wel wat leuke straatjes aan de rand.
Ben er nu een paar keer geweest. Maar dit was waarschijnlijk de laatste keer.
Ah goeie tip! Dat wist ik niet. Heb al een esim klaar staan met een paar GBquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:54 schreef z80 het volgende:
[..]
En vlak voor vertrek even de Digital Arrivel Card invullen. MDAC
Gratis!!!
Doe je dat niet, zoals ik. Aangezien ik papier gewend ben. Dan moet je dat daar doen.
Op een computer met een wachtrij digibeten. Of een sim kopen en een link scannen. Sim kost maar een paar euro.
Nooit gezien en toevallig vanochtend gedownload op de tablet. Onze vakantie tvquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer eens The Birdcage kijken
Bekijk deze YouTube-video
Ze weten het, verbieden het maar de 'vrienden' lopen net van het erf af, en daarna weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de ouders weten dit of maakt het niet uit?
Hier is het redelijk rustig, vanochtend op de fiets hoorde ik wel iets maar nu al een tijdje niet meer. Dit is het derde jaar dat vuurwerk verboden is, misschien dat het eindelijk doorgedrongen is
Je bent in het mooie deel van het land aangekomen ja?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt me herkennen aan een gele muts.
Oeh, scones en Engelse theequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.
Je wilt toch niet weer vragen over wat er onder je kleding zit uitlokken he ?quote:
Ze kijkt veel vriendelijker iig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:26 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Vind haar echt vele malen aantrekkelijker dan Leerdam
Daar moest ik ook bij slikken, zo sneu voor haar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Yes ik kijk ook live!
Date was gezellig, maar ook wel gewoon gezellig punt. Ik heb niet dat ik nu denk ik wil snel weer afspreken, of ik wil hem appen ofzo. Hij heeft me al geappt dat hij het heel gezellig vond en of ik binnenkort nog een keer wil afspreken. Ik ga even een nachtje slapen of ik morgen er anders over denk, en zo niet dat aangeven.
Nog niet gehuild!
Nou ja, niet helemaal waar - wel gehuild bij interview Beune. Of het nou terecht is of niet, haar verdriet is zó invoelbaar
Yep, behalve dat er 3 aanwijs plekken zijn die ze kunnen gebruiken in geval van calamiteiten (zoals de val van Jutta Leerdam). Maar voor Beune acht ik de kans op aanwijsplek klein omdat de andere drie echt heel hard gereden hebben ook, en dus ook wel medaillekandidaat zijn. Al zou ik m haar wel gunnen (maarja, wie gooi je er dan uit..).quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Begrijp ik goed uit de flardjes pers die ik meekrijg dat het allemaal niet uitmaakt wat iemand hiervoor heeft geschaatst? Dat het allemaal op dit ene tournooi moet gebeuren om geplaatst te worden voor de spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |