quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
En, wat denken jullie. Ga ik de 4/4 huilen bij OKT halen vandaag?
Ik zat te bibberenquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
En, wat denken jullie. Ga ik de 4/4 huilen bij OKT halen vandaag?
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 29 december 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier loopt vandaag alles in de soep dus schaatsen kijken is nog niet aan de orde. Hopelijk over een uurtje.
Oh jaloersquote:Op maandag 29 december 2025 20:37 schreef derLudolf het volgende:
Nog bijna niets van gezien. Morgen ga ik er heen.
Wauwquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Thuiswerkdagje, dus dan kan ik een foto in het topic gooien. Van een paar dagen geleden, toen er nog ijs aan de beverdam hing.
[ afbeelding ]
Pootjes ligt op dit moment opgekruld op mijn schoot hard te slapen. Hij waardeert je knuffel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wauw
Knuffel aan Pootjes (echt een geweldige naam)
Koud? Sjah, tov ergens tropisch misschien. En de voorspellingen van eerder deze week ("echt winter in januari") zijn allemaal alweer door de nieuwste modellen weersproken: aanhoudende westenwind, gevoed vanaf relatief warm zeewater.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
Koud he. Wat is het koud he.
30 graden minder te opzichte van nog geen 24 geleden.
deze wijze uit het oosten minder wijze uit het zuidoosten is ook weer bijn thuis.
Met de Duitsland ticket van Frankfurt is ruim een uur langzamer. Maar 80 Euro goedkoper. Zeker nu er een verbinding uit ligt. Rb door al omheen gaat.
zonder jas. die zit ergens in de rugzak. op een open paron is niet warm.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koud? Sjah, tov ergens tropisch misschien. En de voorspellingen van eerder deze week ("echt winter in januari") zijn allemaal alweer door de nieuwste modellen weersproken: aanhoudende westenwind, gevoed vanaf relatief warm zeewater.
Welkom thuis ❄quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
deze wijze uit het oosten minder wijze uit het zuidoosten is ook weer bijn thuis.
Met de Duitsland ticket van Frankfurt is ruim een uur langzamer. Maar 80 Euro goedkoper. Zeker nu er een verbinding uit ligt. Rb door al omheen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand al 35%-40% voordeel gescoord in de super?
Jammer van de regen, wel veel gezien gedaan en het fijn gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef z80 het volgende:
Gevlogen op Kuala Lumpur. Rondje nationale park. Terug naar Kuala Lumpur. Met de bus naar Johor bahru. Met de bus de grens over naar Singapore.
het was nat,blup,nat brandende zon en standaard Singapore weer.
Welk nationale park?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef z80 het volgende:
Gevlogen op Kuala Lumpur. Rondje nationale park. Terug naar Kuala Lumpur. Met de bus naar Johor bahru. Met de bus de grens over naar Singapore.
het was nat,blup,nat brandende zon en standaard Singapore weer.
Taman Negara.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk nationale park?
Ik ga over ruim 2 weken naar kuala lumpur. Was het daar ook zo nat?
Tussen last minute boeken en op tijd zit een groot verschil met Fernverkehr. Laatst ook ¤220 voor München-Haren betaald, twee dagen van te voren geboekt. Of nou ja, de werkgever heeft betaald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:17 schreef z80 het volgende:
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Taman Negara.
het is regen seizoen. dus kans op mooi weer maar ook zwembad.
zal straks wel een foto plaatsen.
nu eerst bedenken of ik de supermarkt hel in wil voor lasagne, of dat ik de vrieskast los trek.
bijna thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |