quote:Op maandag 29 december 2025 13:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oef, dat is niet het nieuws waar je op gehoopt had, pfff... Sterkte ermee, hopelijk gaat het toch redelijk snel over (waar is die fingers crossed smiley op FOK!?)
En als je af en toe wilt klagen, dan bieden wij uiteraard een luisterend oor...![]()
…”ambities dwarsbomen…” …” wat er niet kan...” oops.quote:Op maandag 29 december 2025 15:13 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg de vraag of ik in ruil voor een vrije vrijdag 9 januari morgenochtend een ochtendje kom bijpraten met een aantal bobo's over wat er komend jaar allemaal voor grote dingen staan te gebeuren die mogelijk hun ambities dwarsbomen
Dat wil ik best wel, scheelt me een hoop energie komend jaar als ze nu al duidelijkheid krijgen over wat niet kan
Ach, weet je, sommige mensen die zichzelf bestuurder noemen hebben vrij weinig inzicht in wat de doorlooptijd van het afronden van de gevolgen van keuzes in het verleden is. Ik vind het wel een leuk klusje om dat uit te leggen, jammer dat het op een vrije dag het beste uitkomt. Maar een beetje flexibel zijn nu, bespaart extra grijze haren later in het jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
…”ambities dwarsbomen…” …” wat er niet kan...” oops.
Succes!
Klus!quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach, weet je, sommige mensen die zichzelf bestuurder noemen hebben vrij weinig inzicht in wat de doorlooptijd van het afronden van de gevolgen van keuzes in het verleden is. Ik vind het wel een leuk klusje om dat uit te leggen, jammer dat het op een vrije dag het beste uitkomt. Maar een beetje flexibel zijn nu, bespaart extra grijze haren ( later in het jaar.
Op zijn minst de consequenties schetsen van strapatsenquote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie lekker alvast alle rare ambities de kop indrukken
De familiestukken zijn er al uit.quote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef Tele6 het volgende:
@:borisz is het emotioneel? Of is het vooral veel spullenrommel waarbij het gewoon een hoop werk is om te sorteren?
Joepie!!! Geen wekker, geen "nu moet dit en nu moet dat" alleen maar dit wil ik nu omdat ik het wil!quote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
Vrij tot 7 januari![]()
Bijna vanochtend naar huis gegaan, maar toch door gebikkeld met afstand gehouden en 2x mondkap💪💪
Allergisch voor wolvenquote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Gut, zo leer je nog iets. Krijg via de huisarts de brief van de dermatoloog binnen. Staat ook iets in over een allergie onderzoek uit 1999. Daarvan wist ik dat ik een nikkel en een wolvet allergie had. Maar in de brief noemen ze het amerchol. Dat eens opgezocht en dat blijkt dus ook in pleisters te zitten. Snap dus nu ook wanneer ik een pleister nodig heb gehad ik nog een hele tijd rode geïrriteerde plekken heb en dat medical taping tegen de pijn wel werkt maar mijn huid er daarna uitziet alsof het met een rasp behandeld is.
Jij wel!quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
En, wat denken jullie. Ga ik de 4/4 huilen bij OKT halen vandaag?
Ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kunt hetquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat te bibberenquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 29 december 2025 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier loopt vandaag alles in de soep dus schaatsen kijken is nog niet aan de orde. Hopelijk over een uurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |