Oeh, scones en Engelse theequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.
Je wilt toch niet weer vragen over wat er onder je kleding zit uitlokken he ?quote:
Ze kijkt veel vriendelijker iig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:26 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Vind haar echt vele malen aantrekkelijker dan Leerdam
Daar moest ik ook bij slikken, zo sneu voor haar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Yes ik kijk ook live!
Date was gezellig, maar ook wel gewoon gezellig punt. Ik heb niet dat ik nu denk ik wil snel weer afspreken, of ik wil hem appen ofzo. Hij heeft me al geappt dat hij het heel gezellig vond en of ik binnenkort nog een keer wil afspreken. Ik ga even een nachtje slapen of ik morgen er anders over denk, en zo niet dat aangeven.
Nog niet gehuild!
Nou ja, niet helemaal waar - wel gehuild bij interview Beune. Of het nou terecht is of niet, haar verdriet is zó invoelbaar
Yep, behalve dat er 3 aanwijs plekken zijn die ze kunnen gebruiken in geval van calamiteiten (zoals de val van Jutta Leerdam). Maar voor Beune acht ik de kans op aanwijsplek klein omdat de andere drie echt heel hard gereden hebben ook, en dus ook wel medaillekandidaat zijn. Al zou ik m haar wel gunnen (maarja, wie gooi je er dan uit..).quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Begrijp ik goed uit de flardjes pers die ik meekrijg dat het allemaal niet uitmaakt wat iemand hiervoor heeft geschaatst? Dat het allemaal op dit ene tournooi moet gebeuren om geplaatst te worden voor de spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |