SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??quote:
Ik slaap nog wel brak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??
Dat dus. Nog even uitbuiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch, je ligt in de kreukels plus het is 3e kerstdag.
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je überhaupt liggen zonder pijn?
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Cup A Soup is eigenlijk gewoon stof met kwekveel zout.
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Hmm, dan kan ze nog even niet meer actief deelnemen aan het puntmutsuurtje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.
Mmm lekker heet bruin water.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.
Gewoon zelf maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.
Gezond lijkt me anders,quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.
Dat kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond lijkt me anders,
Ingrediënten: Dextrose, zetmeel, deegwaar 17% (harde TARWEGRIES, zout), groente 16% (ui 5,2%, wortel 2,8%, erwt 2,8%, prei 2,3%, KNOLSELDERIJ, rode paprika 0,5%), croutons 10% (witbrood (TARWEBLOEM, zout, gist, raapzaadolie), palmolie, antioxidant: rozemarijnextract), gejodeerd zout, palmvet, gistextract, zout, suiker, aroma, maïsolie, mineraalzout (kalium), peterselie, specerijen (kurkuma, peper, nootmuskaat). Kan ROGGE, GERST, HAVER, EI, SOJA, MELK, MOSTERD bevatte!!
Suiker als hoofdbestandsdeel?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond lijkt me anders,
Ingrediënten: Dextrose, zetmeel, deegwaar 17% (harde TARWEGRIES, zout), groente 16% (ui 5,2%, wortel 2,8%, erwt 2,8%, prei 2,3%, KNOLSELDERIJ, rode paprika 0,5%), croutons 10% (witbrood (TARWEBLOEM, zout, gist, raapzaadolie), palmolie, antioxidant: rozemarijnextract), gejodeerd zout, palmvet, gistextract, zout, suiker, aroma, maïsolie, mineraalzout (kalium), peterselie, specerijen (kurkuma, peper, nootmuskaat). Kan ROGGE, GERST, HAVER, EI, SOJA, MELK, MOSTERD bevatte!!
Kan ik ook gelijk even testen of het werkt als iemand jarig is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verjaardagsbaas boven verjaardagsbaas
Lekker.quote:
Mok Cup A Soup en je voelt je twee weken lang onrustig en bang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Suiker als hoofdbestandsdeel?
verstandig slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen en boven nog even verder radio luisteren en boek lezen.
Gute Nacht Freunde
Het is ook bedoeld als "opkikker" toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mok Cup A Soup en je voelt je twee weken lang onrustig en bang.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
iiiiieeeeequote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervangt kapot hoeslaken door een schoon hoeslaken. Duurde 3 seconden toen zaten er hondenpootjes op. Ik geef het op
heb je die verjaardagen toegevoegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had laatst ook nog een goede championssoep gemaakt
Leven met hond is dat alles met hond komt. Het zijt zoquote:
Je blijft twee weken lang springen als een gekke kikker van de suiker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld als "opkikker" toch?
Nou bij jou danquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leven met hond is dat alles met hond komt. Het zijt zo
En dat voor 50 centquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je blijft twee weken lang springen als een gekke kikker van de suiker.
Teveelquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat voor 50 centOf wat kost dat tegenwoordig.
Ja bij mij ja. Ik kan dat niet gescheiden houden hoor, zou ik zielig vinden voor het dier. Is geen fijn leven. En ja we slapen samen. Ik onder de dekens, hij er boven. Ik zou het niet anders willenquote:
Heb niks tegen honden op bed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij mij ja. Ik kan dat niet gescheiden houden hoor, zou ik zielig vinden voor het dier. Is geen fijn leven. En ja we slapen samen. Ik onder de dekens, hij er boven. Ik zou het niet anders willen
Wat was ik blij dat DN Sjef niet bij het bed kon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervangt kapot hoeslaken door een schoon hoeslaken. Duurde 3 seconden toen zaten er hondenpootjes op. Ik geef het op
Als jij het vraagt doe ik het meteen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je die verjaardagen toegevoegd
Schrik je nooit wakker dat hij met kromme pootjes tegen je hoofd aan staat te rijden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij mij ja. Ik kan dat niet gescheiden houden hoor, zou ik zielig vinden voor het dier. Is geen fijn leven. En ja we slapen samen. Ik onder de dekens, hij er boven. Ik zou het niet anders willen
Ah arm ding.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat was ik blij dat DN Sjef niet bij het bed kon.
Bij 1 bed lag hij er altijd onder, hij vond het volgens mij niet leuk toen ik een nieuw bed kreeg waar hij niet meer onder paste
Nee hij doet zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrik je nooit wakker dat hij met kromme pootjes tegen je hoofd aan staat te rijden?
Er op vond ie niet leuk, daar wilde hij weer vanafquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah arm ding.
Honden van m’n ex sliepen ook bij ons. 1 naast het bed en 1 op het voeteneind.
Hoeft van mij niet maar je zei toch verjaardagen noemen en dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als jij het vraagt doe ik het meteen.
Hier slapen ze ook benedenquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
Mijn kat slaapt niet op mijn bed en is zeker niet zielig.
Ja ze hebben voorkeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er op vond ie niet leuk, daar wilde hij weer vanaf
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond mag in het weekend wel boven slapen, kan daarna bedje in de was.
Nog niet helemaal. Ik lig heel ongemakkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je überhaupt liggen zonder pijn?
hoe lang duurt die genezing ongeveer denk je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik lig heel ongemakkelijk
En heb mezelf omgekleed en gedoucht en aangekleed en ik ben even wezen winkelen dus dat is allemaal ook heel vermoeiend.
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe lang duurt die genezing ongeveer denk je?
Hoe lang is het nu geleden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.
Dat hoop ik ook voor je inderdaad… zou wel schelen denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.
Gewoon twee jassen aan elkaar ritsenquote:
Waarom nietquote:
En dan fysio? Of is dat niet nodig ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat lang klinken als je zo erbij zitquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat lang klinken als je zo erbij zit
Ik loop al drie weken te vretenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom niet
En ja…
Hoe doe je dat nu? Koortje om je rits en met je tanden omhoog trekken?
Die krijg ik alquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan fysio? Of is dat niet nodig ?
Beetje progressie dus. Wat een gekloot zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop al drie weken te vreten
Nu moet iemand anders m'n slechte arm voorzichtig in de mouw hijsen en de jas verder om me heen slaan naar m'n goede arm. Rits gaat nog wel zelf. Ik draag ook nog geen truien, alleen vestjes. En eerst hield ik m'n zielige arm onder het vest en de jas, sinds een dag of twee durf ik dus m'n arm door de mouw te stekenen ik draag ook weer shirtjes met korte mouwen eronder maar dat is wel een gekloot.
Ik moest even goed lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
O en heb vannacht zonder sling geslapen. Sliep wel beter, maar had wel gewoon een zere arm.
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb net soort van met mes en vork gegeten, carpacciomaar ik beweeg dan niet alleen m'n arm maar m'n hele bovenlichaam heen en weer bij het snijden
en ik kan de vork nog niet helemaal naar m'n mond brengt.
Ben dat gekut met links wel zat.
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Wat een schatje maar iets zegt mij dat hij in het echt niet zo lief is.
[ afbeelding ]
Knappe katquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.
[ afbeelding ]
Ik zou deze Downie noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een pallaskat.
[ afbeelding ]
Hahaha wat een leukerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een arm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je het nou als je een jeukplekje hebt op je rug?
Zoals in junglebookquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou maar dan moet US toch 464 keer per jaar jarig zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verjaardagsbaas boven verjaardagsbaas
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed hij die dan in z’n mouw als ultra dun eng handje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deed hij die dan in z’n mouw als ultra dun eng handje?
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.
Misschien had je die carpaccio eerst even in de magnetron moeten doen, volgens onze hautain notoire culinist kan datquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb net soort van met mes en vork gegeten, carpacciomaar ik beweeg dan niet alleen m'n arm maar m'n hele bovenlichaam heen en weer bij het snijden
en ik kan de vork nog niet helemaal naar m'n mond brengt.
Ben dat gekut met links wel zat.
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog steeds een flinke bloeduitstorting op m'n arm die een beetje bij m'n elleboog blijft hangen en de rest zit nu bij m'n pols. Dat is ook ongemakkelijk.
Ik heb haar van de trap gegooid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ze was uilen gaan jagen in het bosquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?
Da's zielug.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was uilen gaan jagen in het bos
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb haar van de trap gegooid.Totaal onnodig ook, CL is prima in staat om zichzelf van een trap af te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Godver ik moet lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totaal onnodig ook, CL is prima in staat om zichzelf van een trap af te gooien.
It's funny because it's true.quote:
Een flamingo schotelquote:
ik wil diequote:
jaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet in je verhuurhuis alles in flamingo thema doen?
zou ik wel tof vindenquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet in je verhuurhuis alles in flamingo thema doen?
Achterop de brommer.quote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben 1 koelkast bezorgd![]()
Maar naar mijn huis en niet het verhuurhuis dus geen idee hoe ik die koelkast daar krijg
Oh handigquote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben 1 koelkast bezorgd![]()
Maar naar mijn huis en niet het verhuurhuis dus geen idee hoe ik die koelkast daar krijg
ja je kan ze ook altijd vragen ergens anders heen te gaan maar nu had ik ook niet door dat het een koelkast wasquote:Op zondag 28 december 2025 07:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh handigMisschien even afwachten of er nog meer verkeerd bezorgd wordt, en dan iemand met een busje of pickup ronselen
Wat dacht je dan dat ze aan het uitladen waren?quote:Op zondag 28 december 2025 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan ze ook altijd vragen ergens anders heen te gaan maar nu had ik ook niet door dat het een koelkast was
ik had geen idee, was niet thuisquote:Op zondag 28 december 2025 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat ze aan het uitladen waren?
Morguh wakker wordenquote:
Wil die een gevangenis voor je bouwen?quote:Op zondag 28 december 2025 08:05 schreef bitterbal het volgende:
had berichtje op fb geplaats dat ik iemand zoek om planken te plaatsen
Hello
Door jou verzonden
hello 🙂
Nyi Nyi
Does she have a warrant?
Door jou verzonden
what?
Nyi Nyi
I am a carpenter
Door jou verzonden
Yes but what do you mean with warrant?
was buda jarig?quote:Op zondag 28 december 2025 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Budapestenaar fijne 2e verjaardag.
is het misschien gewoon een beunhaas?quote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is die warrant toch
Vraag dan wat hij bedoelt met warrantquote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is die warrant toch
ja heb ik gevraagdquote:Op zondag 28 december 2025 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag dan wat hij bedoelt met warrant
nee denk dat die translate gebruikt en het heel raar wordt vertaald.quote:Op zondag 28 december 2025 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
is het misschien gewoon een beunhaas?
En daar kwam geen antwoord op?quote:
Oh hi Markquote:
mja dta heb je hier nooit dus dat denk ik nietquote:Op zondag 28 december 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
Misschien bedoelt-ie garantie tot aan de deur? (warrant=warranty)
Verzekering dan? Of een soort papier dat-ie dat werk mag doen?quote:Op zondag 28 december 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dta heb je hier nooit dus dat denk ik niet
Een soort palingbeest?quote:Op zondag 28 december 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
met fish fish snake snake ben ik nu aan het painten
Zijn er meerdere woorden voor hout in het Thais dat het daardoor raar vertaald wordtquote:
ja dat zou kunnen . Thais wordt wel vaker raar vertaaldquote:Op zondag 28 december 2025 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn er meerdere woorden voor hout in het Thais dat het daardoor raar vertaald wordt
het is geen crimineel?quote:Op zondag 28 december 2025 08:33 schreef bitterbal het volgende:
het wordt vertaald als
arrestatie bevel en defence
ผมไม่มีหมายครับ
misschien een kortingscodequote:Op zondag 28 december 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een of andere Thaise code?
Straks komt-ie opdagen in zo'n streepjespak.quote:Op zondag 28 december 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietHet gaat gewoon mis met de vertaling ergens
quote:Op zondag 28 december 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks komt-ie opdagen in zo'n streepjespak.
I have warrant.quote:Op zondag 28 december 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en zo'n grote bal met een ketting aan zijn enkel
ja moet ik morgen ook achteraan. Mijn paspoort is bij de advocaat, vragen wat de huidige status isquote:Op zondag 28 december 2025 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze haar visum gaan controleren
meh, het is ook alweer 9u geweest.quote:
hehe, daar issiequote:
Die zijn vast alle muay Thai-scholen af aan het bellen of ze je kennen.quote:Op zondag 28 december 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik morgen ook achteraan. Mijn paspoort is bij de advocaat, vragen wat de huidige status is
ik NOOIT meerquote:
Ik sluit me hier op en word dan viesdik en luiquote:
Moevadsigkat.quote:Op zondag 28 december 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sluit me hier op en word dan viesdik en lui
Ja. Waarbij er gevraagd wordt naar betaling in naturaquote:Op zondag 28 december 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een of andere Thaise code?
ja zin inquote:
ZIE JE WEL. ik mag niet naar buitenquote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
Dit verandert 1 januari: hotel duurder, naaktkat verboden, vaker huurtoeslag en meer - https://nos.nl/l/2596187
Dat is wel heel overdrevenquote:
Ik ben gisteren geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Waarbij er gevraagd wordt naar betaling in natura
Ik ben nu trouwens.
Jij vandaag wedstrijd?
anders moet ze maar hier komen klagen.quote:Op zondag 28 december 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk toch echt dat 4EBE op 1 oktober jarig is.
Maar weet het niet zeker @:Citizen.Erased
ja. zolang ze afwezig is, is ze gewoon op 1 oktober jarigquote:Op zondag 28 december 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
anders moet ze maar hier komen klagen.
Ben jij een naaktkat danquote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ZIE JE WEL. ik mag niet naar buiten
Oke oke. Vooruit dan maar. Jij mag dat.quote:
Hoi mijn allerbeste vriend.quote:
Oh dus vandaag rustdag.quote:Op zondag 28 december 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest.
Geen wedstrijd. Het is vakantie.
Jep. Zondag, rustdag.quote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij een naaktkat dan
[..]
Oke oke. Vooruit dan maar. Jij mag dat.
[..]
Hoi mijn allerbeste vriend.
[..]
Oh dus vandaag rustdag.
soms wel jaquote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij een naaktkat dan
[..]
[..]
[..]
Oh dus vandaag rustdag.
Ja en ze kennen mijquote:Op zondag 28 december 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn vast alle muay Thai-scholen af aan het bellen of ze je kennen.
Woah.quote:
En dan doe jij zo bam bam bam iedereen trapjes geven?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij een naaktkat dan
[..]
[..]
[..]
Oh dus vandaag rustdag.
Ja bam bam zo op hun neusquote:Op zondag 28 december 2025 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah.
[..]
En dan doe jij zo bam bam bam iedereen trapjes geven?
vandaag 4e kerstquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben even aan het bijkomen van derde kerstdag.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben even aan het bijkomen van derde kerstdag.
Ik ben nu gelijk helemaal bang voor jequote:
Gourmetten met maten. Daarna dobbelen. Was een bonte avond.quote:Op zondag 28 december 2025 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
[..]
Ik ben nu gelijk helemaal bang voor je
maar ik ga vandaag pannenkoekengourmet doenquote:
Ik wil ook.quote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ik ga vandaag pannenkoekengourmet doen
Ik moet er even niet aan denken. Maar veel plezier, dat het mag smaken!quote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik zit deze dagen meer in het andere topicquote:
Je beddengoed wassen.quote:Op zondag 28 december 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Ik heb een puist op m'n neus. Wtf bro, ik ben 39.
1.5 week vrij, de dolce gusto gaat weer wat harder. Mocht je een aanbieding zien, tell me.quote:Op zondag 28 december 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit deze dagen meer in het andere topic
Dan heb je lekker veel vettig en ongezond voer op de afgelopen dagenquote:Op zondag 28 december 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Ik heb een puist op m'n neus. Wtf bro, ik ben 39.
Ja dat klopt welquote:Op zondag 28 december 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je lekker veel vettig en ongezond voer op de afgelopen dagen
Bij DG zelf, 25% bij 12 doosjesquote:Op zondag 28 december 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
1.5 week vrij, de dolce gusto gaat weer wat harder. Mocht je een aanbieding zien, tell me.
Klinkt wel heftig inderdaadquote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Gourmetten met maten. Daarna dobbelen. Was een bonte avond.
Vertel me allesquote:Op zondag 28 december 2025 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel
Ik heb dingen op, @:dud0r zou jaloers worden.
Dat vind ik chiller dan gewoon gourmetten.quote:Op zondag 28 december 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gourmetten bij een ander, altijd goedquote:Op zondag 28 december 2025 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt wel heftig inderdaad
[..]
Vertel me alles
[..]
Dat vind ik chiller dan gewoon gourmetten.
Maakt veel minder zooi.
jaquote:Op zondag 28 december 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit deze dagen meer in het andere topic
Hey maatquote:Op zondag 28 december 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
Hoop autobranden in het land afgelopen nacht. Ben blij dat dit met het aankomende vuurwerkverbod stukken minder zal gaan worden. @:nattekat
Ja was gisteren bij ons ook al goed te horen dat het vuurwerkverbod gaat werken.quote:Op zondag 28 december 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
Hoop autobranden in het land afgelopen nacht. Ben blij dat dit met het aankomende vuurwerkverbod stukken minder zal gaan worden. @:nattekat
Tradities moet je houden.quote:Op zondag 28 december 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
Bij jou geldt toch al een paar jaar een vuurwerkverbod?quote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja was gisteren bij ons ook al goed te horen dat het vuurwerkverbod gaat werken.
Moet wel zeggen dat het elk jaar wel minder wordt.
Paar jaar terug was het al vanaf september elke dag cobras die af gingen.
Hier ook welquote:Op zondag 28 december 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja was gisteren bij ons ook al goed te horen dat het vuurwerkverbod gaat werken.
Moet wel zeggen dat het elk jaar wel minder wordt.
Paar jaar terug was het al vanaf september elke dag cobras die af gingen.
mensen mogen ook niet te hard rijden of door rood, doen ze ook gewoonquote:Op zondag 28 december 2025 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij jou geldt toch al een paar jaar een vuurwerkverbod?
Dit meen je niet?quote:Op zondag 28 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen mogen ook niet te hard rijden of door rood, doen ze ook gewoon
wist niemand hequote:
Weer wat geleerd, nooit gewetenquote:Op zondag 28 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar.quote:Op zondag 28 december 2025 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij jou geldt toch al een paar jaar een vuurwerkverbod?
quote:Op zondag 28 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te bizarquote:
Ik las Nattekat.quote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
Dit verandert 1 januari: hotel duurder, naaktkat verboden, vaker huurtoeslag en meer - https://nos.nl/l/2596187
Het kan nog!quote:Op zondag 28 december 2025 10:14 schreef Haags het volgende:
Dit jaar niet #20000 gehaald met deze sc
Zet jij even de bot aan danquote:
Nee en de helft van Foqueville in het T2000 topic, ben ik ook schuldig aanquote:Op zondag 28 december 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal in andere tijdzone en 4EBE die schittert in afwezigheid helpen ook niet echt mee.
Time to say goodbyequote:Op zondag 28 december 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en de helft van Foqueville in het T2000 topic, ben ik ook schuldig aan
En een Land of confusion. Hoe toepasselijk.quote:
"ineens"quote:Op zondag 28 december 2025 10:21 schreef Haags het volgende:
En @:dr_flash die ineens fanatiek darts volgt
Je moet ergens je pijlen op richten, nietwaar?quote:Op zondag 28 december 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ineens"
Zoals ieder jaar deze tijd
ah jammerquote:Op zondag 28 december 2025 10:14 schreef Haags het volgende:
goed geregeldquote:
Het is overal een stuk rustigerquote:Op zondag 28 december 2025 10:14 schreef Haags het volgende:
ga dan eens mensen wervenquote:
Oehhh lekker! Ik denk dat dit Pisze-taart isquote:Op zondag 28 december 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar een Auguszt taartje voor je bonusverjaardag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hallo nizziepizziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |