SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??quote:
Ik slaap nog wel brak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??
Dat dus. Nog even uitbuiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch, je ligt in de kreukels plus het is 3e kerstdag.
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je überhaupt liggen zonder pijn?
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Cup A Soup is eigenlijk gewoon stof met kwekveel zout.
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Cup A Soup is eigenlijk gewoon stof met kwekveel zout.
Hmm, dan kan ze nog even niet meer actief deelnemen aan het puntmutsuurtje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.
Mmm lekker heet bruin water.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.
Gewoon zelf maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |