SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??quote:
Ik slaap nog wel brak.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voel je je nu nog moe en hoe gaat het met het herstel??
Dat dus. Nog even uitbuiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch, je ligt in de kreukels plus het is 3e kerstdag.
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je überhaupt liggen zonder pijn?
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Cup A Soup is eigenlijk gewoon stof met kwekveel zout.
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Hmm, dan kan ze nog even niet meer actief deelnemen aan het puntmutsuurtje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hitlergroet zal ook wel lastig worden.
Mmm lekker heet bruin water.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Senseo hebben we hier ook uitgevonden.
Gewoon zelf maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.
Gezond lijkt me anders,quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar niet veel minder zout in dan vroeger? Vind de groentebouillon nergens meer naar smaken.
Dat kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond lijkt me anders,
Ingrediënten: Dextrose, zetmeel, deegwaar 17% (harde TARWEGRIES, zout), groente 16% (ui 5,2%, wortel 2,8%, erwt 2,8%, prei 2,3%, KNOLSELDERIJ, rode paprika 0,5%), croutons 10% (witbrood (TARWEBLOEM, zout, gist, raapzaadolie), palmolie, antioxidant: rozemarijnextract), gejodeerd zout, palmvet, gistextract, zout, suiker, aroma, maïsolie, mineraalzout (kalium), peterselie, specerijen (kurkuma, peper, nootmuskaat). Kan ROGGE, GERST, HAVER, EI, SOJA, MELK, MOSTERD bevatte!!
Suiker als hoofdbestandsdeel?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond lijkt me anders,
Ingrediënten: Dextrose, zetmeel, deegwaar 17% (harde TARWEGRIES, zout), groente 16% (ui 5,2%, wortel 2,8%, erwt 2,8%, prei 2,3%, KNOLSELDERIJ, rode paprika 0,5%), croutons 10% (witbrood (TARWEBLOEM, zout, gist, raapzaadolie), palmolie, antioxidant: rozemarijnextract), gejodeerd zout, palmvet, gistextract, zout, suiker, aroma, maïsolie, mineraalzout (kalium), peterselie, specerijen (kurkuma, peper, nootmuskaat). Kan ROGGE, GERST, HAVER, EI, SOJA, MELK, MOSTERD bevatte!!
Kan ik ook gelijk even testen of het werkt als iemand jarig is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verjaardagsbaas boven verjaardagsbaas
Lekker.quote:
Mok Cup A Soup en je voelt je twee weken lang onrustig en bang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Suiker als hoofdbestandsdeel?
verstandig slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen en boven nog even verder radio luisteren en boek lezen.
Gute Nacht Freunde
Het is ook bedoeld als "opkikker" toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mok Cup A Soup en je voelt je twee weken lang onrustig en bang.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
iiiiieeeeequote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervangt kapot hoeslaken door een schoon hoeslaken. Duurde 3 seconden toen zaten er hondenpootjes op. Ik geef het op
heb je die verjaardagen toegevoegdquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had laatst ook nog een goede championssoep gemaakt
Leven met hond is dat alles met hond komt. Het zijt zoquote:
Je blijft twee weken lang springen als een gekke kikker van de suiker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld als "opkikker" toch?
Nou bij jou danquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leven met hond is dat alles met hond komt. Het zijt zo
En dat voor 50 centquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je blijft twee weken lang springen als een gekke kikker van de suiker.
Teveelquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat voor 50 centOf wat kost dat tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |