Heb niks tegen honden op bed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij mij ja. Ik kan dat niet gescheiden houden hoor, zou ik zielig vinden voor het dier. Is geen fijn leven. En ja we slapen samen. Ik onder de dekens, hij er boven. Ik zou het niet anders willen
Wat was ik blij dat DN Sjef niet bij het bed kon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervangt kapot hoeslaken door een schoon hoeslaken. Duurde 3 seconden toen zaten er hondenpootjes op. Ik geef het op
Als jij het vraagt doe ik het meteen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je die verjaardagen toegevoegd
Schrik je nooit wakker dat hij met kromme pootjes tegen je hoofd aan staat te rijden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij mij ja. Ik kan dat niet gescheiden houden hoor, zou ik zielig vinden voor het dier. Is geen fijn leven. En ja we slapen samen. Ik onder de dekens, hij er boven. Ik zou het niet anders willen
Ah arm ding.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat was ik blij dat DN Sjef niet bij het bed kon.
Bij 1 bed lag hij er altijd onder, hij vond het volgens mij niet leuk toen ik een nieuw bed kreeg waar hij niet meer onder paste
Nee hij doet zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrik je nooit wakker dat hij met kromme pootjes tegen je hoofd aan staat te rijden?
Er op vond ie niet leuk, daar wilde hij weer vanafquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah arm ding.
Honden van m’n ex sliepen ook bij ons. 1 naast het bed en 1 op het voeteneind.
Hoeft van mij niet maar je zei toch verjaardagen noemen en dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als jij het vraagt doe ik het meteen.
Hier slapen ze ook benedenquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
Mijn kat slaapt niet op mijn bed en is zeker niet zielig.
Ja ze hebben voorkeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er op vond ie niet leuk, daar wilde hij weer vanaf
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond mag in het weekend wel boven slapen, kan daarna bedje in de was.
Nog niet helemaal. Ik lig heel ongemakkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je überhaupt liggen zonder pijn?
hoe lang duurt die genezing ongeveer denk je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ik lig heel ongemakkelijk
En heb mezelf omgekleed en gedoucht en aangekleed en ik ben even wezen winkelen dus dat is allemaal ook heel vermoeiend.
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe lang duurt die genezing ongeveer denk je?
Hoe lang is het nu geleden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.
Dat hoop ik ook voor je inderdaad… zou wel schelen denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na zes weken zou het bot wel zo'n beetje genezen moeten zijn. Hopelijk kan ik tegen die tijd m'n arm weer optillen dankzij de oefeningen.
Gewoon twee jassen aan elkaar ritsenquote:
Waarom nietquote:
En dan fysio? Of is dat niet nodig ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat lang klinken als je zo erbij zitquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat lang klinken als je zo erbij zit
Ik loop al drie weken te vretenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom niet
En ja…
Hoe doe je dat nu? Koortje om je rits en met je tanden omhoog trekken?
Die krijg ik alquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan fysio? Of is dat niet nodig ?
Beetje progressie dus. Wat een gekloot zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop al drie weken te vreten
Nu moet iemand anders m'n slechte arm voorzichtig in de mouw hijsen en de jas verder om me heen slaan naar m'n goede arm. Rits gaat nog wel zelf. Ik draag ook nog geen truien, alleen vestjes. En eerst hield ik m'n zielige arm onder het vest en de jas, sinds een dag of twee durf ik dus m'n arm door de mouw te stekenen ik draag ook weer shirtjes met korte mouwen eronder maar dat is wel een gekloot.
Ik moest even goed lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
O en heb vannacht zonder sling geslapen. Sliep wel beter, maar had wel gewoon een zere arm.
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb net soort van met mes en vork gegeten, carpacciomaar ik beweeg dan niet alleen m'n arm maar m'n hele bovenlichaam heen en weer bij het snijden
en ik kan de vork nog niet helemaal naar m'n mond brengt.
Ben dat gekut met links wel zat.
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
Wat een schatje maar iets zegt mij dat hij in het echt niet zo lief is.
[ afbeelding ]
Knappe katquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |